
İran qapısını ABŞ-a bağlayır
Xameneyi: “Biz təhlükəyə təhdidlə cavab verəcəyik”
Xameneyi: “Biz təhlükəyə təhdidlə cavab verəcəyik”
Yaxud İranın rejim rəhbərin taktikası ilə maraqları arasında
İranın vitse-prezidenti dini liderin çıxışından sonra qərarından vaz keçib
İran dini lideri ölkə prezidenti və komandasına tapşırıq verib
“Danışıqları ölkə qanunlarına uyğun aparacağıq”
“Biz hamımız Mohsen Şəkəriyik!”
UNESCO-da kimin daha çox irs nümunəsi var?
Şəki Xan məscidi kompleksi Heydər Əliyev Fondu tərəfindən bərpa olunub
Qoruqdakı təmir-bərpa işləri sayəsində Şəkinin tarixi mərkəzi bütün zənginliyi ilə göz oxşayacaq
Daha 4 nominasiya qeyri-maddi irs nümunələrinin siyahısına salındı
Rabatda keçirilən sessiyanın gündəliyində Azərbaycanla bağlı irs elementləri də var
Zamanın axarı da öz işini görməkdədir
... Yaxud bu ölkənin konstitusiyadakı “Fəqihin Mütləq Hakimiyyəti” nə deməkdir?
Dini lider xüsusi qəddarlığı ilə seçilən Bəsic qüvvələrini göylərə qaldırdı
Xain iddialarla dolu və yanlış tərcümə edilən məqalə
İran rəsmiləri İslam Respublikasının UNESCO-nun «hərkəs üçün əhatəli və ədalətli təhsilin təmin edilməsi istiqamətində hazırladığı bəyannaməyə tabe olmayacağını açıqlayırlar.
İranın ali ruhani lideri Əli Xameneyinin İranda sənədin icrasının yolverilməz olduğuna dair ifadələrindən sonra, prezident Ruhaninin müavini Məcid Ənsari də may ayının 17-də İranın bu sənədə tabe olmağa dair hüquqi öhdəliyi olmadığını bildirib.
BMT-nin Təhsil, Elm və Mədəniyyət təşkilatı olan UNESCO-nun «Təhsil 2030» gündəliyi hər kəs üçün əhatəli və ədalətli təhsil, habelə ömürlük öyrənmə fürsətini təmin etmək istiqamətində hazırlanmış bəyannamə və 15 illik yol xəritəsidir.
Həsən Ruhani hökümətinin keçən ilin avqust ayında qəbul etdiyi qərara görə İranın təhsil nazirliyindən həmin bəyannamənin formalaşdırılması istənilmişdi.
«Təhsil 2030» sənədində təhsil və inkişafın insan haqları, ləyaqət, ictimai ədalət, əhatəli olmaq, gender bərabərliyi, sülh, eləcə də mədəniyyət, etnik və dil müxtəlifliyi təməlində olmasının önəmi vurğulanıb.
Bəyannamədə həmçinin deyilir ki, şəxslərin birinci dilində, ya evdə danışılan dildə tədris və təhsil təşviq olunmalıdır.