
Norveçdə kosmik sınaq fiaskosu
“Spectrum” raketi buraxıldıqdan 30 saniyə sonra partlayıb
“Spectrum” raketi buraxıldıqdan 30 saniyə sonra partlayıb
Kəşfiyyat məqsədli “Soyuz” hərbi kosmodromdan buraxılıb
Şəkil 2024-cü ildə kosmosdan çəkilib
“Satan II” havada partlayıb
Nasazlıqla üzləşən raket kosmosda köməksiz qalan astronavtları gətirəcəkdi
ABŞ yeni döyüş başlığının istehsalına başlayır
Göstərilən hədəfi istənilən zərbə ilə vurulduğu deyilir
Dinc dövlətlərlə əhatə olunmuş İsveçrə belə militaristdir
Ruhani İranın raket proqramı haqda
Azərbaycan İsraildən yeni yaradılan raketlər ala bilər
Qoşunlarımız yerdəyişmə və atəşin korrektəsini məşq edir
Təlimlərdə PUA-dan istifadə olunur
LRSO Rusiyanın sistemlərinin öhdəsindən gələr və obyektləri vurula bilər
İsrail Suriyanın S-200 raketini Azərbaycana satdığı raketlə ilk dəfə vurdu...
... yoxsa «biz də yerimizdən tərpənmədən dünyanın yarısını tuta bilərik» mesajı
Rusiyanın səsdən sürətli yeni raketləri Qərbin canına vəlvələ salıb
Raket qalıqlarının sıx uçuş yoluna düşmə şansı dörddə birdir. Yeni araşdırmalardan müəyyən olunub ki, kosmik tullantılardan hər hansı birinin əslində bir təyyarəyə dəymə şansı çox azdır. Lakin onların sıx uçuş yollarına enə bilməsi, təyyarənin zədələnməsi və digər pozuntulara səbəb ola bilməsi ehtimalı yüksəkdir.
Tədqiqatçılar 2022-ci ildə Avropanın cənubunda 20 tonluq raket parçasının düşdüyü və hava məkanının bağlandığı hadisəni misal çəkirlər.
Uçuşlar və raket buraxılışları hər il artır. Keçən il 258 raket uğurla buraxıldı, rekord 120 nəzarətsiz təkrar giriş hadisəsi qeydə alınıb və hələ də orbitdə ən azı 2300 raket qalıqları var.
Qəzet müəllifləri xəbərdarlıq edir ki, bu, ikisinin qarşılıqlı əlaqəsi təhlükəsini artırır və kosmik sənayenin ictimaiyyətin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün kifayət qədər iş görmədiyini, əksinə, bu riski aviaşirkətlərin üzərinə qoyduğunu bildirir.
Tədqiqatçılar hər il bir raketin bir təyyarə ilə toqquşma ehtimalının 430.000-də bir olduğunu deyirlər. Ancaq belə bir fəlakət baş versə belə, səlahiyyətlilər riskə getmək və ya hava məkanını bağlamaq barədə qərar verməli olacaqlar.
“British Columbia” Universitetinin aparıcı müəllifi Evan Rayt, “”SpaceX”in “Starship” gəmisinin buraxılışdan qısa müddət sonra partlaması hava məkanını qəfil bağlamaq çətinliyini nümayiş etdirdi”, – deyib.
Səlahiyyətlilər təyyarələr üçün “kənarda qalma” zonası yaratdılar və əksər nəqliyyat vasitələri geri dönmək və ya uçuş yollarını dəyişmək məcburiyyətində qaldı. Və bu, raket qalıqlarının hara düşə biləcəyi haqqında yaxşı məlumatımız olan bir vəziyyət idi. Nəzarətsiz orbitdən atmosferə yenidən daxil olan dağıntılar üçünsə belə deyil.
Tədqiqatçılar bildirirlər ki, kosmik sənaye bu riskə qarşı öz raketlərinin idarə olunan qayıdış və okeana təhlükəsiz eniş etmək üçün qurulduğundan əmin olaraq hərəkətə keçməlidir. Lakin onlar xəbərdarlıq edirlər ki, bu, ölkələrin bir araya gəlməsini və kosmik agentliklərin və özəl şirkətlərin riskə getməsini tələb edəcək.
Tapıntıları təsvir edən “Kosmos obyektlərinin yenidən daxil olması səbəbindən hava məkanının bağlanması” başlıqlı məqalə “Scientific Reports” elmi jurnalında dərc edilib.