
Dünyanın ən zəngini, fəzanın da ən güclüsü
Kosmosdakı peyklərin üçdə ikisi İlon Maska məxsusdur
Kosmosdakı peyklərin üçdə ikisi İlon Maska məxsusdur
NASA Ay missiyası ilə bağlı “SpaceX”dən imtina edir
Dünyanın ən varlı adamın sərvəti yarım trilyonu gördü
70 milyard dollarlıq qazanc ilə dünyanın ən zəngini Maska rəqib oldu
İlon Maskın şirkəti spektrum lisenziyaları əldə etdi
... Mask və süni intellekt hədəflərinə bağlıdır
“Tesla” sərmayəçiləri “robotaksi”nin genişləndirilməsi üçün Maskı təşviq etməyi düşünür
Dünyanın ən varlı adamından NRW-də seçkilər öncəsi AfD-yə dəstək açıqlaması
... Yaxud “Starship” proqramında dönüş nöqtəsi
NASA şirkət ilə 4 milyard dollarlıq müqavilələri imzalayıb
370 mindən çox şəxsi söhbət internetə sızdı
İlon Mask “Apple” və “OpenAI”a qarşı məhkəmə iddiası qaldırdı
14 yaşında işə götürülən Quazi “SpaceX”dən ayrılır
Dünyanın ən varlı adamı ABŞ-da yeni siyasi partiya planlarını kənara qoyur
“OpenAI” beyin çipində “Neuralink”ə alternativ yaradır
Mask “Tesla Dojo” superkompüter projesini dayandırdı
İlon Maskın 2013-cü ildə irəli sürdüyü “Hyperloop” ideyası – hava müqavimətinin minimuma endirildiyi borularla hərəkət edən kapsul nəqliyyatı – bir vaxtlar gələcəyin sürətli nəqliyyat inqilabı kimi təqdim olunurdu. Lakin on il sonra bu layihənin ən iddialı nümayəndəsi “Hyperloop One” fəaliyyətini dayandırdı.
2014-cü ildə yaradılan şirkət, şəhərlərarası səyahəti təyyarə sürətinə çıxarmaq və nəqliyyatı tamamilə dəyişmək vəd etmişdi. Lakin 450 milyon dollardan çox sərmayəyə baxmayaraq, şirkət heç bir kommersiya müqaviləsi imzalaya bilmədi və 2023-cü ilin sonuna qədər bağlanacağını açıqladı.
Texnologiya nəyə əsaslanırdı?
“Hyperloop” konsepsiyası kapsulların maqnitlə havada qalxaraq hava müqaviməti azaldılmış borular içində hərəkətinə əsaslanırdı. Məqsəd 700 mil/saat (təxminən 1100 km/saat) sürətə çatmaq idi — yəni Nyu-Yor-London arasındakı məsafə cəmi bir saata qət olunmalı idi.
Lakin sistemin təhlükəsiz vakuum şəraitinin qorunması, yüksək “G” qüvvələrinin sərnişinlərə təsiri və dəqiq mühəndis idarəetməsi kimi kritik problemlər həllini tapmadı.
Uğursuzluğun səbəbləri
“Hyperloop One” 2020-ci ildə 100 mil/saat sürətlə sınaq keçirsə də, bu, nəzərdə tutulan sürətin cüzi hissəsi idi. Şirkət həm texniki çətinliklər, həm də daxili qalmaqallar, rəhbərlik dəyişiklikləri və hüquqi mübahisələr səbəbindən sabit inkişaf göstərə bilmədi.
2022-ci ildə “Virgin” brendindən ayrılan şirkət yalnız yükdaşıma istiqamətinə fokuslansa da, heç bir tərəfdaş tapa bilmədi. Nəticədə bütün əmlakı satılacaq, patentləri isə əsas investor “DP World”ə keçəcək.
“Hyperloop One”ın iflası layihənin sonu kimi görünsə də, bu təcrübə maqnit levitasiya, aerodinamika və enerji səmərəliliyi sahələrində yeni tədqiqatlara yol açdı.
Kanadalı “TransPod” kimi bir neçə startap hələ də ideyanı inkişaf etdirməyə çalışır, lakin nə infrastruktur, nə də qanunvericilik bazası bu texnologiyanın kütləvi tətbiqinə hazır deyil.
Mütəxəssislər hesab edir ki, “Hyperloop” hələlik reallıqdan çox elmi laboratoriya səviyyəsində qalır, amma onun yaratdığı texnoloji yeniliklər gələcəyin nəqliyyatında öz yerini tapacaq.