


Komanda səhvi və virtual təhlükəsizlik “Red Bull”u pilotunu podiuma buraxmadı
Bir ildə karyera boyu qazanılandan çox qələbə
Builki yarışda maraqlı ənənən yaranıb
Yarış boyu liderliyi qorudu
Autsayder komandadan yüksək nəticə ...
Bəhreyndə ilk 3 yerdə 3 fərqli komanda
Tsunodanın builki performansı çox şişirdilir
“Ferrari” sürücüləri yarışa rəng qatdılar
“Formula 1” tarixinin ən böyük ittifaqı ilk uğurunu qazandı
Norrisi Maksdan cəmi 2, “Mercedes”i isə “McLaren” komandasından 1 xal ayırır
Dövrələrin sayı çatsa, Oskar qalib ola bilər
... Yaxud boksda açar götürüb mühəndislərə kömək edən pilot
Norris yarışı qazansa da səhvləri var idi
Sabahkı qələbəyə əsas namizəd bugünkü qalib idi
... Yaxud şimşək kimi MakLaren
Mövsümün 9-cu yarışında 6-cı qələbə, 7-ci podium - digər iki yarışda isə fini görməyib: deyəsən, bu il Maks Ferstappen titulunu müdafiə edən azsaylı sürücülər siyahısına adını yazacaq.
Yarış darıxdırıcı idi, ötmələr minimum idi, amma Təhlükəsizlik Maşını son dövrələrdə gərgin mübarizə bəxş etdi “Formula 1” həvəskarlarına.
Təəssüf ki, Karlos Sayns ciddi bir hücum təşkil edə bilmədi - özü demişkən, sürəti (ya da cürəti) çatmadı. Yerinə Lekler olsaydı nə olardı – bu qeybi məsələdir və biz buna qarışmırıq).
“Mercedes” yenə də sübut etdi ki, iki top komandanın problemlərindən maksimum yararlanır - uzun fasilədən sonra Hamilton komanda yoldaşını üstələdi. Ümumiyyətlə, bu həftəsonu Luis sürətli idi - sonda da uzun müddət liderlərin tempində sürdü, hətta Lekler onlara çata bilmədi
Dünən qeyd etmişdim ki, Alonsonun barıtı barədə - bir atımlıq oldu: Okon da onu qabaqladı, sonra cərimə və yekunda yalnız 9-cu yer. Əvəzində “Alfa Romeo” 2 maşınla xal qazandı.
Günün sürücüsü Lekler seçildi – yarışda yaddaqalan heç nə etməsə də...