
Qələbə 95 faiz həll rəsmiləşib
Qalibi pit-stoplarda həll müəyyənləşən Monako
Qalibi pit-stoplarda həll müəyyənləşən Monako
Rəqiblərin erkən pit stoplarına belə reaksiya verməyən komandanın planı var idi
bizi çılğın Avropa mövsümü gözləyəcək
... Sarı təkərlərlə ideala yaxın dövrə
Rassell sakit və səssiz öz işindədir
Komanda səhvi və virtual təhlükəsizlik “Red Bull”u pilotunu podiuma buraxmadı
Bir ildə karyera boyu qazanılandan çox qələbə
Builki yarışda maraqlı ənənən yaranıb
... Yaxud Piastrinin ilklərə başlayan ili
Yarış boyu liderliyi qorudu
Autsayder komandadan yüksək nəticə ...
Bəhreyndə ilk 3 yerdə 3 fərqli komanda
Tsunodanın builki performansı çox şişirdilir
Maks Ferstappen dişi və dırnağı ilə “Ferrari”ni reytinqini cızdı
“Ferrari” sürücüləri yarışa rəng qatdılar
Monakoda sıralanma turu geri qaldı. Lando Norris möhtəşəm son sektorla pouldadır.
Sözün düzü Monakoda son sessiyada bir az məyus oldum. Çünki əvvəllər Monakodakı sıralanma turunun bir özəlliyi var idi. Trasa tez çıxardılar, ardıcıl 4-5 dövrə vurardılar. Sonra yenə pitə girib, təzə təkərlə yenidən 4 dövrə vurardılar. Bu dəfə əksəriyyət digər trasda etdikləri kimi etdilər. Bir dənə “McLaren” son cəhdində ardıcıl iki dövrə vurdu və bu da onlarda əla işlədi. Kaş Verstappen və Hamilton da bunu sınayardılar.
Şarl Lekler isə əlindən gələni etdi. Son 3 Qran Pridə yarışı ikinci yerdən başlayan qazanır. Sabah Lekler öz ölkəsində bu ənənəni davam etdirə bilər. Çətindir, amma mümkünsüz deyil. “Ferrari” strateqlərinə və Leklerin tempinə çox iş düşəcək.
Sıralanma turunda “Mercedes”lərin belə geridə qalması məni təəccübləndirdi. Düzdür, deyilənə görə indidən ön qanadları sərtləşdiriblər. Amma son iki yarışda çox temp itirdilər. Bəlkə də bu itkilər onlara Barselonada böyük qazanc gətirər.
Ədrian Nyui isə “Aston Martin”ə xırda toxunuşla çox şey qazandırıb. Alonso iki yarışdır ki, son sessiya görür. Ümid edirəm sabah ilk xallarını qazanar.