
“Red Bull” keçidlərdə pilotları dəyişir
Tsunodanın builki performansı çox şişirdilir
Tsunodanın builki performansı çox şişirdilir
Maks Ferstappen dişi və dırnağı ilə “Ferrari”ni reytinqini cızdı
“Ferrari” sürücüləri yarışa rəng qatdılar
“Formula 1” tarixinin ən böyük ittifaqı ilk uğurunu qazandı
Norrisi Maksdan cəmi 2, “Mercedes”i isə “McLaren” komandasından 1 xal ayırır
Dövrələrin sayı çatsa, Oskar qalib ola bilər
“McLaren” rəqiblər üçün əlçatmaz idi
Norris yarışı qazansa da səhvləri var idi
Sabahkı qələbəyə əsas namizəd bugünkü qalib idi
... Yaxud şimşək kimi MakLaren
Frederik Vassyör komandanın pilotu Şarl Leklerlə köhnə tanışıdırlar
“Ferrari” heç kimi öz yerində işlətmir
... və mövsümün ən darıxdırıcı yarışı
Karyeranın axırıncı 5 ilinin özəti olan son yarış
4 qat gənc çempion və 9 ardıcıl qələbə rekordunu kimsə təkrarlaya biləsin ...
Sabahkı finiş maraqlı olacaq
“Formula 1” tarixinin ən böyük ittifaqı ikinci yarışda özünü doğrultdu. Lyuis Həmilton sprint sıralanmasında da olsa, pouldadır. Lyuis onsuz da Çin halqasını sevir. 2011-ci ildə burada fenomenal bir yarış qazanmışdı. Ümumilikdə bu tərz trasları xoşlayır.
Maks Ferstappen yenə də fərqini göstərdi. Son sektoru mənə Şumaxerin Monakodakı son sektorunu xatırlatdı.
“McLaren” pilotları isə bu il çempion ola bilərlər, amma ikisi də o çempionluğa layiq olmayacaq. Bir dəqiqələri o birinə uyğun gəlmir. Norris kimi şişirilən adam görməmişəm. “Ferrari”də elə pilot olsa, İtaliya mətbuatı da, tiffozilər də onun karyerasını bitirərlər. Start ala bilmir, yağışda sürə bilmir, amma boksda açar götürüb, mühəndislərə kömək etməklə, möhtəşəm pilot olur.
Üç pilot 0.08 saniyə içində oldu. Amma unutmayaq ki, bu sprint sıralanma turudur. Yəni əksəriyyət hazırda sprint sessiyalarını elə sərbəst yürüşlər kimi istifadə edirlər. Əsas sıralanma turunda güc balansı çox güman dəyişəcək.