
“Red Bull” keçidlərdə pilotları dəyişir
Tsunodanın builki performansı çox şişirdilir
Tsunodanın builki performansı çox şişirdilir
Maks Ferstappen dişi və dırnağı ilə “Ferrari”ni reytinqini cızdı
“Ferrari” sürücüləri yarışa rəng qatdılar
Norrisi Maksdan cəmi 2, “Mercedes”i isə “McLaren” komandasından 1 xal ayırır
Dövrələrin sayı çatsa, Oskar qalib ola bilər
... Yaxud boksda açar götürüb mühəndislərə kömək edən pilot
“McLaren” rəqiblər üçün əlçatmaz idi
Norris yarışı qazansa da səhvləri var idi
Sabahkı qələbəyə əsas namizəd bugünkü qalib idi
... Yaxud şimşək kimi MakLaren
Frederik Vassyör komandanın pilotu Şarl Leklerlə köhnə tanışıdırlar
“Ferrari” heç kimi öz yerində işlətmir
... və mövsümün ən darıxdırıcı yarışı
Karyeranın axırıncı 5 ilinin özəti olan son yarış
4 qat gənc çempion və 9 ardıcıl qələbə rekordunu kimsə təkrarlaya biləsin ...
Sabahkı finiş maraqlı olacaq
Bu gün Çində ilklərin günü idi.
“Formula 1” tarixinin ən böyük ittifaqı ilk uğurunu qazandı. Lyuis Həmilton və “Ferrari” “F1” tarixində ilk sprint yarışlarını qazandılar. Özü də özləri kimi qırmızı bayraqlı Çində. Həmilton yarış ərzində hər şeyə yaxşı nəzarət etdi. Təkərlərə yaxşı baxdı və layiq olduğu qələbəni qazandı.
Lyuis Həmilton “Ferrari” ilə ikinci həftəsonunda Lekleri qabaqlamağa başladı.
Bundan haradasa 4-5 saat sonra isə Oskar Piastri karyerasının ilk poulunu qazandı.
Üçüncü sessiyada hava soyuduğu anda əksər pilotlar nəticələrini yaxşılaşdıra bilmədilər. Amma soyuq asfaltda “Mercedes” yenə güclü oldu. Rassell az qala poulu əldə edəcəkdi.
Yarışın anti-qəhrəmanı Lando Norrisdir. Ən sürətli maşınla sadəcə 1 adam keçdi. O da Stroll. Amma Leklerin arxasına qədər rahatlıqla gəlməyə borclu idi.
Yarışın arxa hissəsində isə Formula 2 yarışı izlədik. Louson, Bortoleto, Həcər mübarizə apardılar. Sonda da Bortoleto və Duhən qəza etdilər.
Ayzek Həcər sıralanma turunun ən yaxşılarından idi. Ən bərbad sürücü isə sözsüz ki, Lousondur. Sizcə, Louson niyə geri qalır?