

AB-nin mümkün strateji muxtariyyətində Cənubi Qafqazın yeri
“Tramp bir hərəkətlə hamısını zərərsizləşdirə bilər”
Avropa səhiyyəsindəki təhlükəli boşluq müdafiə siyasəti strategiyasının ən böyük zəifliyidir
Avropanın silah idxalı son dörd ildə əhəmiyyətli dərəcədə artıb
ABŞ-ın NATO-dan çıxmasına cavab: “Əlimizi cibimizə qoymağa hazır olsaq, seçimlərimiz var”
Almaniyanın avtomobil sənayesi Donald Trampın tariflərinə necə hazırlaşır?
Fransanın nüvə potensialı ABŞ-a alternativ ola bilərmi, Almaniya nüvə silahı ilə bağlı qapıları açıq qoyur
Brüsselin qərarına Rusiyadan reaksiya gəldi
Putin Trampa nə vaxt yox deyəcək?
Brüsselin son ümidi Türkiyəyə bağlıykən yunan baş nazir qaşınmayan yerdə qan axtarır
AB Şurasının sədri Antonio Kosta nəticədən məmnun qaldığını deyib
10 saatlıq sammitdə Ukraynaya cəmi 15 dəqiqə vaxt ayrıldı
“Rusiyanın Ukraynaya qarşı təcavüzkar müharibəsi AB üçün yoxolma təhlükəsidir”
AB liderlərinin Brüsseldə keçirilən sammiti Orbanın veto qoyması ilə başa çatıb
Tramp kənd təsərrüfatı məhsulları idxalına yeni tariflər tətbiq edir
“Rusiyanın Ukrayna ilə kifayətlənəcəyinə kim inana bilər?”
Avropa Birliyi (AB) Komissiyasının sədri Ursula von der Leyen Brüsseldə keçirilən Avropa avtomobil sənayesinin gələcəyi ilə bağlı strateji dialoq toplantısından sonra mətbuata açıqlama verib. Von der Leyen batareya istehsalçılarına birbaşa dəstək verəcəklərini, batareya elementləri və komponentləri ilə əlaqədar Avropa şərtlərini tədricən tətbiq edəcəklərini deyib.
Avropanın avtomobil sənayesindəki istehsal və təchizatda böyük bir irəliləyişə ehtiyacı olduğunu bildirən von der Leyen, bu sahədə qlobal rəqabətin olduğunu və tez hərəkət etmələri lazım olduğunu izah etdi.
Von der Leyen, müxtəlif şirkətlərin resurslarını birləşdirəcək və sürücüsüz avtomobil istehsalı ümumi işə dəstək üçün “sənaye alyansı” quracaqlarını söyləyib.
Şirkətlərin proqram təminatı, çiplər və sürücüsüz avtomobil texnologiyalarının inkişaf etdirəcəyini izah edən von der Leyen, AB tərəfinin sınaq və quraşdırma qaydalarını təkmilləşdirəcəyini və bunun üçün geniş miqyaslı sınaqların başlamasına kömək edəcəyini bildirdi.
“Məqsədimiz çox aydındır. Biz sürücüsüz avtomobil vasitələrini Avropa yollarına daha tez gətirməliyik”, - von der Leyen bildirib.
Yığıncaqda təmiz mobilliyə keçidi də müzakirə edən von der Leyen, “Avtomobil sənayesinin karbon tullantıları baxımından daha çox çeviklik tələbi var”, – deyib.
Von der Leyen, sürücüsüz avtomobilə keçiddə balansa və sahəyə girənlərin əvvəlcə proqnozlaşdırılmasına ehtiyac olduğunu söyləyib, bu da razılaşdırılmış hədəflərə sadiq qalmaq deməkdir.
***
Karbon tullantılarının xüsusilə 2025-ci il hədəfləri və uyğunsuzluğa görə cəzalarla maraqlandığını xatırladan von der Leyen, “Bunu balanslaşdırılmış şəkildə həll etmək üçün bu ay Karbon Standartları Direktivinə diqqəti artıran düzəliş təklif edəcəyəm. Burada, illik uyğunluq əvəzinə şirkətlərə üç il vaxt veriləcək. Hədəflər eyni olaraq qalacaq. Ancaq sənaye üçün daha çox yer veriləcək”, – deyib.
Von der Leyen, Avropa avtomobil tədarük zəncirlərinin, xüsusən də akkumulyatorlar sahəsində daha möhkəm və davamlı olması lazım olduğunu söyləyərək, “Burada bir problemlə üzləşirik. Çünki öz istehsalımız genişlənmə prosesində olsa da, idxal olunan akkumulyatorların ucuzlaşdığını görürük. Bununla belə, biz yeni asılılıqları ödəyə bilmirik. Buna görə də biz Avropa Birliyinin batareya komponentlərinə tələbləri birbaşa olaraq təqdim edəcəyik”, – deyib.