
“Nota müharibəsi”...
Azərbaycan diplomatının çevikliyi Rusiyanın şişirdilmiş Lavrov köpüyünü partladıb
Azərbaycan diplomatının çevikliyi Rusiyanın şişirdilmiş Lavrov köpüyünü partladıb
“Amerikalılar bombanın yaradılmaması üçün geri qayıdacaqlar”
İran “S-400”lə bağlı Rusiyaya etiraz etdi
Cinayətə, təxribatçıya və onların himayədarlarına burda yer yoxdur
Qarşıda qarşılıqlı olaraq daha kəskin addımlar atıla bilər
Bakının cavab addımları Moskvanı heyrətləndirməyə davam edir...
Milli informasiya təhlükəsizliyi üzrə fövqəladə vəziyyət elan olunmalıdır
Azərbaycan mədəniyyəti bir çox dövlətlər və xalqlar üçün nümunədir
Tramp İran duasında dəlik tapıb – “zor gücünə sülh doktrinası”
Ruslardan ibarət iki banda ələ keçdi
İsrailin Evin həbsxanasına hücumu nəticəsində 71 məhbus həlak olub
Kim Çen In göz yaşlarını saxlaya bilmədi
SEPAH terror təşkilatının daxilində casusluq ittihamları və qarşılıqlı düşmənçilik
“Ukrayna Qəhrəmanı” PUA-lardan qorunmağın yolunu tapıb
Ukraynanın “F-16” pilotları azalır
ABŞ və İran “e-poçt” müharibəsi
Azərbaycan, Rusiya, İran və Hindistan aprelin 29-da idman avtoyürüşü çərçivəsində Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin sınaqdan keçirilməsinə başlayıblar.
Vaxt.az “Trend”ə istinadən xəbər verir ki, İranın Yol və Şəhər Quruculuğu Nazirliyi bildirir ki, tədbir Hindistanın Yük Ekspeditorları Federasiyası və “Kalinga Motor” idman klubu tərəfindən birgə təşkil olunub. Yürüşün təşkilində İranın Xarici İşlər və Yol Təsərrüfatı nazirlikləri, Avtomobil və Motosiklet Federasiyası və Gömrük İdarəsi iştirak ediblər.
30 günlük ralli Şiraz, İsfahan, Tehran, Qəzvin, Rəşt, İran ərazisindəki Astara limanı, Moskva, Sankt-Peterburq marşrutu ilə davam edəcək və eyni marşrut ilə geri Çabahara qayıdacaq. Yürüşə 20 yük maşını, ümumilikdə 39 iştirakçı qatılıb. Rusiya, İran və Azərbaycandan hərəsindən bir yük maşını və Hindistandan 17 yük avtomobili iştirak edir.
Bununla da söhbət faktiki olaraq Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin ilk irimiqyaslı qət olunmasından gedir. Bu isə nəqliyyat dəhlizinin genişmiqyaslı real istismarı deməkdir.
Qeyd edək ki, Şimal-Cənub beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi Şimali Avropanı Cənub-Şərqi Asiya ilə birləşdirməyə, o cümlədən Azərbaycan, İran və Rusiyanın dəmir yollarını birləşdirməyə yönəlib. Birinci mərhələdə dəhliz vasitəsilə ildə 5 milyon, daha sonra isə 10 milyon tondan çox yük daşınması nəzərdə tutulur.