
102-ci bazanın axırına az qalıb
Şimaldakı cəhdlər Cənub üçün indikator olacaq
Şimaldakı cəhdlər Cənub üçün indikator olacaq
Kreml isə cavabında 537 PUA, 8 “İskəndər-M” ballistik və 37 qanadlı raketlə hücum edib
1 tondan çox xam neft dənizə axdı
AB-dən Trampa Rusiyaya münasibətdə sərt tənqid
Ukrayna ordusu Rusiya üçün “qiyamət günü” hazırlayır?
“Təbiət müttəfiqdir, biz onu istifadə etmək istəyirik”
Alman səmasında Rusiya PUA-ları həyəcan yaratdı
Merz: “Putin-Zelenski görüşü baş tutmayacaq”
Rusiya ordusunun son hücumunda 23 dinc sakin həlak olub
Moskva nə üçün Tehran əleyhinə “snapbake”ə qarşı çıxır?
Kanada Rusiya müdaxiləsinə qarşı hərəkətə keçdi
Təchizatın dəyəri 825 milyon dollar təşkil edəcək
Ağ Ev: “Prezident bu xəbərə sevindi deməz, lakin təəccüblənmədi də”
Tehran nüvə silahı hazırladığı iddialarını dəfələrlə rədd etmişdi
İran və Avropa arasında “snapback” krizi
İrandan Avropaya sanksiya xəbərdarlığı
Azərbaycan, Rusiya, İran və Hindistan aprelin 29-da idman avtoyürüşü çərçivəsində Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin sınaqdan keçirilməsinə başlayıblar.
Vaxt.az “Trend”ə istinadən xəbər verir ki, İranın Yol və Şəhər Quruculuğu Nazirliyi bildirir ki, tədbir Hindistanın Yük Ekspeditorları Federasiyası və “Kalinga Motor” idman klubu tərəfindən birgə təşkil olunub. Yürüşün təşkilində İranın Xarici İşlər və Yol Təsərrüfatı nazirlikləri, Avtomobil və Motosiklet Federasiyası və Gömrük İdarəsi iştirak ediblər.
30 günlük ralli Şiraz, İsfahan, Tehran, Qəzvin, Rəşt, İran ərazisindəki Astara limanı, Moskva, Sankt-Peterburq marşrutu ilə davam edəcək və eyni marşrut ilə geri Çabahara qayıdacaq. Yürüşə 20 yük maşını, ümumilikdə 39 iştirakçı qatılıb. Rusiya, İran və Azərbaycandan hərəsindən bir yük maşını və Hindistandan 17 yük avtomobili iştirak edir.
Bununla da söhbət faktiki olaraq Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin ilk irimiqyaslı qət olunmasından gedir. Bu isə nəqliyyat dəhlizinin genişmiqyaslı real istismarı deməkdir.
Qeyd edək ki, Şimal-Cənub beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi Şimali Avropanı Cənub-Şərqi Asiya ilə birləşdirməyə, o cümlədən Azərbaycan, İran və Rusiyanın dəmir yollarını birləşdirməyə yönəlib. Birinci mərhələdə dəhliz vasitəsilə ildə 5 milyon, daha sonra isə 10 milyon tondan çox yük daşınması nəzərdə tutulur.