
“F-35”lər “Su-24” və “Su-27”ni geri oturtdu
Rusiya və İtaliya qırıcıları ilk dəfə üz-üzə gəldi
Rusiya və İtaliya qırıcıları ilk dəfə üz-üzə gəldi
Hollandiya PURL mexanizmini dəstəkləyən ilk NATO dövləti oldu
“Rheinmetall” alman ordusuna 1400 hərbi texnika hazırlayacaq
Avropa təcili ərzaq strategiyası qurur
ABŞ 17 ildən sonra müttəfiqinə nüvə silahı ölkəyə göndərdi
Rus casuslarının fəaliyyəti sürətlənib
“Patriot”lar, casus uçuşları və Trampın Putinə mesajı
NATO-nun casus təyyarələri eyni gündə iki istiqamətdən yaxınlaşıb
Tramp: “ABŞ ödənişi alacaq”
“Ukraynaya göndərilən silahların pulunu NATO müttəfiqlər ödəyəcək”
“Ukraynaya göndərilən silahların pulunu NATO müttəfiqlər ödəyəcək”
Kalininqrad üzərindəki casus təyyarə Böyük Britaniyaya geri döndü
“Avropa öz təhlükəsizliyinə daha çox məsuliyyət daşımalıdır”
Almaniyada hərbi xidmət gənclər üçün cazibədar edilir
Avropanın ən böyük limanında müharibə imitasiyası
Qərbin NATO məsələsində Kiyevə dəstəyi məhdud olub
İtaliya NATO-nun müdafiə xərclərini artırmaq qərarını həyata keçirmək üçün “yaradıcı” üsullara müraciət edə bilər.
İyunun 25-də başa çatan NATO Sammitində qəbul edilən qərara əsasən, üzv dövlətlər qarşıdakı 10 il ərzində ümumi daxili məhsulunun (ÜDM) ən azı 3,5 faizini əsas müdafiə xərclərinə ayıracaqlar.
Bununla belə, “Reuters”in təhlili göstərir ki, İtaliya 1,5 faizlik göstərici ilə NATO-nun keçən il təyin etdiyi 2 faizlik hədəfdən geri qalır.
Roma administrasiyası 5 faizlik hədəfə çatmaq üçün xərclərini 60 milyard avrodan çox artırmalı olacaq. Lakin bu, Avropada ikinci ən yüksək borc yükü (ÜDM-in 135 faizi) olan ölkə üçün böyük yük olacaq.
İtaliya 2 faizlik hədəfə çatmaq üçün əvvəllər müdafiə büdcəsinə daxil edilməyən hərbi pensiyalar və sahil mühafizəsi xərcləri kimi maddələri nəzərə almışdı.
5 faizlik hədəfə çatmaq üçün eyni metodun daha geniş kontekstdə tətbiq oluna biləcəyi qeyd edilir.
Bu məqsədlə Roma rəhbərliyinin mülki infrastruktur sərmayələrini “ikili istifadə” əsası ilə müdafiə xərcləri kimi təsnifləşdirməyi planlaşdırdığı yazılır. Limanlar, gəmiqayırma zavodları, dəmir yolları və avtomobil yolları xüsusilə qabarıqdır. Hətta Siciliya ilə materik arasında uzun müddətdir tikintisi planlaşdırılan körpünü belə bu çərçivədə qiymətləndirmək olar. Təhlil şərh edir ki, digər üzv dövlətlər də oxşar üsullara əməl edə bilər.
Nəqliyyat nazirinin müavini Edoardo Rixi deyir ki, “Nəql edilən infrastruktur sərmayələrinin böyük bir hissəsi ikili istifadə üçündür və buna görə də NATO parametrlərinə uyğundur”.
Adının çəkilməsini istəməyən NATO rəsmisi də İtaliyanın yanaşmasını birbaşa bəyənmir, ancaq qapını açıq qoyur: “Tanklar, döyüş təyyarələri və gəmilər qədər bizim hərbi hərəkətliliyi dəstəkləyən mülki nəqliyyat infrastrukturuna da ehtiyacımız var”.
Təhlildə İtaliyanın baş naziri Corca Meloninin zamanla prosesi yaymaq istəyəcəyi də diqqət çəkir. Meloni müdafiə büdcəsindəki əhəmiyyətli artımın iqtisadiyyatı yükləyəcəyi ilə bağlı tənqidləri nəzərə alaraq faktiki artımları 2027-ci il seçkilərindən sonra təxirə salmaq istədiyi bildirilir.