

Azərbaycana hərbi yardım qərarı tək Ankaranın deyil, Şimali Atlantika blokunun qərarıdır
Dünya tarixindəki müharibələr yanlış açıqlamadan və hərəkətdən başlayıb
Postsovet məkanındakı canlanma nələrə işarədir?
Doğrudanmı Zelenskinin bu qələbəsi də təsadüfdür?...
Türkiyədəki azərbaycanlı politoloqdan sensasion təklif: “Ermənistan, faktiki, müttəfiqsiz qalıb...”
Rusiyadan Putinin “Rustavi 2” telekanalında təhqir edilməsinə reaksiya
İsrail jurnalistləri cəbhə xəttinə səfər edib
“Tərəflərin əlində böyük sayda hərbi qüvvə, texnika var”
19 il aradan sonra ...
Saakaşvilinin çağırışı gürcü polisini hərəkətləndirdi
Ermənistan danışıqlar formatının genişlənməsini tələbi ilə Kremlin “əlinə oynayır”
“Azərbaycan həmin obyektlərin ətrafını vursa…”
Ermənistanın son təxribatları sülh əvəzinə müharibəni yaxınlaşdırır
Qondarma “ombudsman” Azərbaycanın gücünü etiraf etdi
“Azərbaycan düşmən üzərindən Rusiya ilə danışıqlar aparır”
“Vaşinqton Tayms” yeni müharibə riskindən yazdı
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli prosesində yeni bir tendensiya – iki əsas xətt var:
1. Problemin nizamlanmasının hüquqi çərçivəsini mümkün olan bütün platformalarda bir daha aydın və konkret şəkildə təsbit etmək, əlavə manevr və yayınmalara yer qoymamaq;
2. Prezidentlərin 2016-cı ilin aprelindən sonra keçirilən görüşlərində (Vyana, Sankt-Peterburq, Cenevrə) əldə olunan və Azərbaycan tərəfinin həvəssiz şəkildə razılıq verib, sonradan icra etməyə tələsmədiyi məsələləri həyata keçirmək.
Münaqişənin siyasi yolla həllinin hüquqi çərçivəsi Madrid prinsiplərində (2007, 2009) və həmsədr ölkə prezidentlərinin bu prinsiplər əsasında 2009-cu il Akvila (İtaliya) və 2010-cu il Muskoka (Kanada) bəyanatlarında əksini tapıb. Azərbaycan da buna razılığını verib və 2009-cu ilin dekabrındakı ATƏT xarici işlər nazirlərinin Afina görüşündə imzasını atıb. Burada beynəlxalq hüququn 3 əsas prinsipi əsasında həldən söhbət gedir: güc tətbiq etməmək; ərazi bütövlüyü; öz müqəddəratını təyinetmə.
Bu prinsiplər həmsədr ölkə xarici işlər nazirlərinin ötən həftə Vyanada verdikləri birgə bəyanatda bir daha təsbit olundu. Ondan əvvəl isə Ermənistanın təşəbbüsü ilə Kollektiv Təhlükəsizlik Müqaviləsi Təşkilatının Belarusda keçirilən zirvə toplantısında qəbul olunan bəyanatda əksini tapdı. Yəni məlum çərçivə bir daha qalın xətlərlə cızıldı, bundan kənara çıxış imkanı olmadığı Azərbaycanın nəzərinə çatdırıldı. KTMT bəyanatında xüsusilə vurğulandı ki, ATƏT-in Minsk qrupu Qarabağ ixtilafının həllində beynəlxalq mandata malik yeganə strukturdur, yəni başqa təşkilatlar və dövlətlər bu məsələyə qarışa bilməz.
Yuxarıda qeyd etdiyim 2-ci bənd üzrə də irəliləyiş var. Söhbət təmas xəttindəki hadisələrin, lokal toqquşmaların qarşısını alacaq tədbirlərdən, mexanizmlərdən gedir. Azərbaycan bunu istəmir(di.) Lavrov ötən həftə bəyan etdi ki, Anjey Kasprşikin ofisi genişləndiriləcək, yəni təmas xəttində monitorinq aparacaq ATƏT müşahidəçilərinin sayı artırılacaq. Yəqin nəzarət xarakterli bu addımların davamı da gələcək. Məqsəd Azərbaycan ordusunun təmas xəttində işğalçını narahat etməsinə son qoymaq və sülhməramlılar gələnə qədər orada situasiyanı donduraraq yuxarıda qeyd olunan prinsiplər əsasında məsələnin həllinə başlamaqdır.
Heç nə lehimizə deyil.
şərhləri göstər
Əziz oxucular. Mövzudan kənar, müəllifin şəxsinə və təhqir sözlər olan şərhlər yolverilməzdir. Sadaladıqlarımızdan savayı bütün fikirləriniz bizim üçün dəyərlidir.
Şərh əlavə etmək