


Komanda səhvi və virtual təhlükəsizlik “Red Bull”u pilotunu podiuma buraxmadı
Bir ildə karyera boyu qazanılandan çox qələbə
Poulu əldən verən kiçik səhvlər ...
... Yaxud Piastrinin ilklərə başlayan ili
Yarış boyu liderliyi qorudu
Autsayder komandadan yüksək nəticə ...
Bəhreyndə ilk 3 yerdə 3 fərqli komanda
“Trasda ötmək lazımdır, pit yolunda yox”
... Yaxud mövsümün ilk qələbəsi
Sabahkı yarışda qələbə qazanmağa 3 real namizəd var
“Ferrari” üçün isə artıq bəhanələrdən sıyrılmağın vaxtıdır
Maks Ferstappen dişi və dırnağı ilə “Ferrari”ni reytinqini cızdı
“Ferrari” sürücüləri yarışa rəng qatdılar
“Formula 1” tarixinin ən böyük ittifaqı ilk uğurunu qazandı
Norrisi Maksdan cəmi 2, “Mercedes”i isə “McLaren” komandasından 1 xal ayırır
Maks Verstappen əvvəllər vahid dövrədə zəif idi, amma get-gedə o problemi də həll edir. Ardıcıl üçüncü dəfə Əbu Dabidə poul aldı. Həm də 20-ci poulunu qazandı.
“Mercedes” sıralanma turunda zəif göründü, amma sabah yəqin ki, yarışda “Ferrari”ni keçəcək. Amma geridə qalmaq onlar üçün pisdir. Bəlkə “Ferrari”dən öndə olsalar, sabah qələbə üçün mübarizə aparardılar.
Sabahın ən maraqlı mübarizəsi isə Lekler və Perez arasında olacaq. Perez burada çox avantajlı görünür, çünki yarış tempində “Red Bull” “Ferrari”dən çox öndədir.
Digər tərəfdə “Aston Martin” və “Alfa Romeo” mübarizəsi var. “Aston Martin”ə 5 xal lazımdır. Yəni yarışı 7-cı yerdə bitirmək və “Alfa Romeo” sürücülərinin xalsız qalmasını gözləmək. Çətin görünsə də, mümkünsüz deyil. Vettel bacarar. Nəticədə bu tras onun üçün çox doğmadır. Burada keçirilən ilk yarışı (2009) qazanmışdı, burada ilk titulunu (2010) qazanmışdı, burada ardıcıl 8-ci qələbəsini qazanaraq (2013) rekord qırmışdı. İndi son rəqsini eləməlidir.
Digər tərəfdə isə MakLaren-Alpine mübarizəsi var. Amma inanmıram MakLaren 19 xallıq fərqi bağlasın.
Bir də Alonso və Okon arasında bir mübarizə var. Görək Alonso rəqibindən 5 xal çox toplayacaq?