İman və paradoks
Danimarkalı filosofun Qurban haqda düşüncələri
QİSMƏT
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
“İslamofobiya” və irqçi hücumlar güclənir
İfrat sağçı zorakılığın artması Britaniyada müsəlmanları narahat edir
-
ABŞ-da müsəlmanlara hücumlar artıb
2024-cü ilin birinci yarısında ötənilki statistika ilə müqayisədə 70 faiz fərq var
-
Türkəçarə fəlsəfəsi
“Başına dolanım”, “qadan alım”, “qurban olum” sözlərinin kökü haradan gəlir?
-
Şiəliyin əvvəli sufilikdən gəlir
Farslar bu təriqəti necə özəlləşdirdi?
-
Təriqət və məzhəb ...
Şəriət, təriqət, həqiqət üçlüyünün qısa və lakonik izahı
-
“Bayram gəldi, heç...”
Qurbanlığın necə paylanması göstərişində hansı yanlışlıq var?
-
“Xalqımız milli-mənəvi dəyərlərə hər zaman bağlı olub”
Prezident Ramazan bayramı münasibətilə xalqımızı və dünyadakı soydaşlarımızı təbrik edib
-
Makron İslamda islahat aparmaq istəyir
Fransa prezidenti məscidləri maliyyələşdirmək, imamlara isə maaş vermək istəyir
-
Bütün bunları niyə edirik?
Din xadimlərinə maaş ödəməklə problemlər çözüləcəkmi?
-
«Şah qanundur, yoxsa qanun şahdır?»
Şərqin inkişafı bitən yerdə Qərbin inkişafı başlayıb
-
«Adəm ilk insan deyil»
Rəsul Mirhəşimli: «Azərbaycandakı ateistlər ancaq müsəlmanlara qarşı yönəliblər»
-
Deputatlardan narahatlıq
«Uşaqların dini mərasimlərə cəlb edilməsi yolverilməzdir»
-
«Özü bilər, Allahı bilər»
Peyğəmbəri sevirsən, nəvəsini təhqir edirsən, sən necə müsəlmansan?
-
Bu uşağın günahı nə?
Övladlarınızı cahilliyə qurban etməyin!
-
«İxvan əl-Səfa» gizli cəmiyyəti
Abbasilər xilafətinin çiçəklənən şəhəri Bəsrədə müsəlman filosofların yaratdığı gizli birlik
-
Kaliforniyada İslama sayğısızlıq
Məscidə Quranın cırılmış vərərqlərini tullayıblar
İbrahim peyğəmbərin 86 yaşında bir oğlu dünyaya gəlir və o, əziz-xələf övladı İsmayılı tanrıya qurban vermək üçün dağa çıxır. Bıçağı oğlunun boynuna çəkməyə hazırlaşanda, tanrı ona bir qoç göndərir. Bu əhvalat danimarkalı filosof Sören Kierkaqoru dərindən sarsıdıb, yuxusuz qoyub: axı İbrahim peyğəmbər etiraz etmədən övladına qıymağa necə razı olub? Sören Kierkaqorun kiçik həcmli “Qorxu və titrəmə” kitabı bu suala cavab axtarır, İbrahimin oğlunu qurban etməyə gedərkən qət etdiyi yolu və həmin anı anlamağa çalışır. (Oxumağınız məsləhətdir.)
Kierkaqorun fikrincə, İbrahim imanı uğrunda hər şeyini - övladını, universal etik dəyərləri, həyat yoldaşını, bütün cəmiyyəti heçə sayır. Bu, ritual idi və bu ritualda dilin yeri yox idi, çünki İbrahim danışmır, susurdu. Derridanın dediyi kimi, insan danışırsa, artıq ictimaiyyətin içindədir, “zona”dadır, dialoqa girməyə məcburdur. İbrahim isə səbirlə susurdu və bu sükut testinin sonunda, oğlundan tamamilə vaz keçəndə, oğluna həqiqətən qovuşur. Kierkaqor yazır ki, iman bax bu paradoksdadır. Sənin üçün ən dəyərli şeyi qurban verməyi gözə almaq və qarşılıq gözləməmək!
Hamınıza səbrin və iradənin meyvəsini toplamağı arzu edirəm. Bayramınız mübarək!