
Alman avtomobil sənayesində böhran
“Volkswagen” və “Mercedes”dən sonra “BMW” də tənəzzüldədir
“Volkswagen” və “Mercedes”dən sonra “BMW” də tənəzzüldədir
Almaniyada ikinci əl elektrikli avtomobillərə tələbat artır
“Volkswagen” elektrik modelinə ciddi endirim etdi
Hərrac iyun ayında keçiriləcək
“Audi” yeni A6 modelinin sedan versiyasını təqdim edir
Avtomobillərdəki yeni işıqlandırma sistemləri sürücülər və piyadalar üçün risk yaradır
Alman lüks avtomobil istehsalçısı müflis olur
Yaşlı qadın cərimədən necə yayındı?
Qlobal elektrik avtomobil satışları birinci rübdə 29 faiz artıb
Trampın geri addımları qlobal bazarlarda gündəmdədir
Cinayətkarların ən çox sevdiyi modellər, rənglər, hətta şəhərlər var
Almaniyada ən çox oğurlanan avtomobil modelləri – yerli marka yoxdur
Avtomobil sənayesi dövlətlər üçün niyə önəmlidir?
Alman avtomobil nəhəngləri AB rəhbərliyini Trampla təcili danışıqlara çağırır
ABŞ-ın avtomobil tarifləri AB-ni hərəkətə keçirməyə təşviq edir
Yanacaqla işləyən avtomobillərin satışı hər il azalır
Akkumulyatoru ixtira edən tədqiqatçılar bildirirlər ki, yeni texnologiya elektriklə işləyən avtomobillərin 1 milyon kilometr yol qət etməsinə şərait yarada bilər.
Akkumulyatorun tutumu ilə yanaşı, onun istifadə müddəti hal-hazırda elektromobillərin əsas çatışmazlıqlarından biridir. Batareyalar bir müddət sonra zəifləyir və dəyişdirilməlidir. Bu da bahalı, ətraf mühitə zərərli və mürəkkəb prosesdir.
Problemin böyük bir hissəsi elektrik nəqliyyat vasitələrində istifadə olunan ikinci dərəcəli litium batareyalarının öz yükünü saxlama üsulundan qaynaqlanır. Onlar elektrik enerjisini kimyəvi enerjiyə çevirərək saxlayır və istifadə üçün yenidən elektrik enerjisinə çevirirlər.
Batareyalar bunu proses üçün tələb olunan yüksək miqdarda litium ionlarını saxlaya bilən nikel katod materiallarından istifadə etməklə edir. Lakin nikel əsaslı materiallar kiçik kristallardan ibarətdir və yükləndikcə və boşaldıqca tədricən zəifləyə bilər.
Tədqiqatçılar düşünürlər ki, bu problem katod materialını tək böyük hissəcik və ya kristal şəklində istehsal etməklə həll edilə bilər ki, bu da keyfiyyətini itirmə ehtimalı azdır.
Yeni araşdırmada tədqiqatçılar yüksək keyfiyyətli monokristal materialları istehsal etmək üçün düzgün temperaturun müəyyən edilməsinə diqqət yetiriblər. Materialın tutumuna və uzunmüddətli performansına təsirini yoxlamaq üçün müxtəlif temperatur diapazonunu sınaqdan keçirildi.
Onlar materialların yüksək keyfiyyətli və nisbətən sadə şəkildə istehsal oluna biləcəyi kritik bir temperatur kəşf etdilər. Beləliklə, materiallar daha uzun sürəcək.
Temperatur aşıldığında “bərkləşmə” deyilən bir proses baş verir və materialın içindəki hissəciklər böyüyərək boş yerləri doldurur.
Bununla belə, materiallar son dərəcə davamlı olur və keyfiyyətini itirmir. Buna görə də daha uzun müddət davam edə bilər.
“Biz nikel əsaslı katod materiallarının davamlılığı üçün yeni sintez strategiyası təklif etdik”, – deyə tədqiqatın aparıldığı “Pohang Elm və Texnologiya Universitetindən” Kyu-Yanq Park bildirib.
Elektrikli avtomobillər üçün ikinci dərəcəli akkumulyatorları daha ucuz, daha sürətli və daha uzun ömürlü etmək üçün araşdırmalarımızı davam etdirəcəyik.