![](img/left_arrow.jpg)
![](img/right_arrow.jpg)
Sara Qədimovanın 100 illiyi münasibətilə tədbir keçirildi
Modern Avropanın seçimi ...
Sədası artıq azad Qarabağdan, Şuşadan dünyaya yayılır...
Yaxud sənət həm də zəhmət istəyir...
Dəli dahilər, yoxsa dahi dəlilər?
Bu adam cazibəsində əsir olduğunuz ənginilikdəki işıqdır
Tarzən və xanəndə Şirulla İmanovun xatirəsi yad edilib
26 avqust Beynəlxalq Azərbaycan Muğamı Günüdür
Tərk edilməsi mümkünsüz görünən hotel və ...
Muğam təhsilindəki müasir problemlər
Muğam sənətimizin UNESCO-nun siyahısına daxil edilməsinin ildönümü qeyd edilib
Sovet musiqisi və musiqili işgəncələr
Müəllif Hüquqları Agentliyi: «Müəllif qonorarını müğənnilər yox, məhz şadlıq sarayının, restoranın hüquqi sahibi ödəməlidir»
Azərbaycanda repertuardan yayınan və müəllif qonorar ödənməyən musiqi və şeirə görə 50 min manat cərimə və icbari cəza
«O, uzun müddət Azərbaycan üçün işıq saçan fikir insanı olacaq»
Şərqin ilk müsəlman bəstəkarı - Üzeyir Hacıbəyli
Müxtəlif insanların niyə bəzi müğənnilərin səsini digərlərindən üstün tutduğunu araşdıran alimlər gözlənilməz nəticə ilə qarşılaşıblar. Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, texniki xüsusiyyətlərin musiqi zövqlərinə gözlənildiyi qədər təsiri yoxdur.
Səs və temp kimi ölçülə bilən xüsusiyyətlərin və ya şəxsi qavrayışların üstünlüklərdə daha çox rol oynayıb-oynamadığını müəyyən etməyə çalışan tədqiqatçılar 368 iştirakçıya 16 təlim keçmiş müğənninin kapella ifalarını dinləyib.
“Maks Plank Empirik Estetik” İnstitutunun (MPIEA) tədqiqatçıları müğənnilərin hər biri bir neçə dəfə sözsüz ifa edən üç səs yazısı, Bobbi MakFerrinin “Don't Worry Be Happy” və Harold Arlenin “Over the Rainbow” mahnısını seçiblər. Tədqiqatlara 326-sı internetlə, 42-si isə laboratoriyada qatılan tamaşaçılar ümumilikdə 96 nümayişi qiymətləndiriblər.
İştirakçıların zövqləri geniş diapazonu əhatə etsə də, bu qiymətləndirmələrdə bəzi oxşarlıqlar da qeyd olunub. Tədqiqatçılar bu yaxın xalların səsin akustik xüsusiyyətlərindən qaynaqlandığını düşünsələr də, nəticələr onların yanlış olduğunu sübut edib.
Akustik xüsusiyyətlər onların reytinqlərinin yalnız kiçik bir hissəsini izah etsə də, iştirakçıların seçimlərini formalaşdıran səsləri qəbul etmələri və şərh etmələri idi.
“Bizim akustik seçimlərimizin ümumiyyətlə obyektiv meyarlara əsaslandığını düşünsək də, nəticələrimiz göstərir ki, “Gözəllik baxanın gözündədir” deyimi akustikaya da şamil edilə bilər”, – müəlliflərdən biri Paulin Larrou-Maestri deyib. Araşdırma “Scientific Reports” elmi jurnalında dərc olunub.
Dinləyicinin təcrübəni səsin özü qədər formalaşdırdığını göstərən araşdırma, mahnıdan başqa səslərin necə qəbul edildiyi ilə bağlı yeni suallar doğurur.
Tədqiqatçılar araşdırmada yazır: “İndiyə qədər əldə etdiyimiz nəticələr göstərir ki, səs oxumağa gəldikdə üstünlüklər əsasən həm ifaların keyfiyyətindən, həm də tamaşaçıların xüsusiyyətlərindən asılıdır, lakin bu, mürəkkəb bir əlaqədir: Bəyənmə reytinqləri səslərin akustik xüsusiyyətləri deyil, səslərin iştirakçılar tərəfindən necə qəbul edildiyindən asılıdır”.
Gələcəkdə komanda digər oxuma üslubları kimi nitq səslərinin də cəlbediciliyi ilə bağlı araşdırmalar aparmağı planlaşdırır.