«Nəşriyyat işi haqqında» qanunda dəyişiklik
Prezidentdən daha bir sərəncam
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
Yalan xəbəri ifşa edənlərə inam azalıb
Məlumatın düzgünlüyünə şübhə yaransa belə, jurnalistlərə münasibətdə vəziyyət dəyişmir
-
İş elanlarında onlayn iş rekordu...
İdarə edicilər da ofisi prioritet hesab etmirlər
-
ABŞ-da qızıl medal
Əsərləri 4 dilə tərcümə edilən yazıçı mükafat qazandı
-
Şəhərə yeni kitab gəlib
Gələcək Elmlə Gələcək!
-
Belə də riyakarlıq olar?
Mətbuat günü cəmiyyətdən gələn siqnal
-
Mütaliə rəqabəti...
... Yaxud “Mənim adım Zorbadır”
-
Köşə yazarlarını niyə öldürürlər?
Ayaqları çap mətbuatından, həm də “online” mediadan kəsilənlər
-
Oxucu mənim qəzetimi niyə almır?
Yoxsa ... niyə almalıdır?
-
“Aara məni basınca...”
“LİBRAFF” Nigar Köçərlinin ittihamlarına cavab verib
-
«Atəş və qəzəb: Trampın Ağ Evində»
ABŞ prezidentini rüsvay edən kitabda nələr yazılıb?
-
«Heykəl tənhalığı»
Salam Sarvanın yeni kitabı işıq üzü gördü
-
Daha bəsdirin...
... Yazmayln belə dərsliklər
-
... Çörək və kitab
Ölkədə iki şey ucuz olmalıdır ...
-
Qəzetlər yayı necə keçirəcək?
Baş redaktorların müxtəlif planları var
-
Şagirdlər nə oxusun?
Yay tətili dövründə şagirdlərin mütaliəsinin təşkili ciddi problem olaraq qalır
-
Əsrdən keçən sevgi
«Lacoste»dən 2 yüzilliyi əhatə edən 2 dəqiqəlik film kimi reklam
Azərbaycan prezidenti İlham Əliyev «Nəşriyyat işi haqqında» Qanunda dəyişiklik edilməsi barədə» 2016-cı il 30 dekabr tarixli qanunun tətbiqi haqqında sərəncam imzalayıb. VAXT.AZ xəbər verir ki, sərəncama əsasən, «Nəşriyyat işi haqqında» qanunun 17-ci maddəsinin mətni aşağıdakı redaksiyada verilib:
«17.1. Mülkiyyət formasından asılı olmayaraq reklam yayıcısı nəşriyyat məhsullarındakı reklam yerinin ən azı səkkiz faizini sosial reklam üçün ayırmağa borcludur.
17.2. Reklam xarakteri daşımayan dövri mətbu nəşrlərdə yerləşdirilən reklam müvafiq olaraq «reklam» və ya «reklam hüququ ilə» qeydləri edilməklə verilməlidir. Bu cür nəşrlərdə yerləşdirilən reklam dövri mətbu nəşrin ümumi həcminin 30 faizindən çox olmamalıdır (dövri mətbu nəşrin üz və arxa qabığında, qəzetlərin birinci səhifəsində verilən reklam istisna olmaqla).
17.3. Yetkinlik yaşına çatmayanlar üçün nəzərdə tutulmuş mətbu nəşrlərdə alkoqollu içkilərin, yetkinlik yaşına çatmayanlar üçün nəzərdə tutulmuş dövri mətbu nəşrlərdə, həmçinin onlara aid olmayan əmtəələrin reklamı yerləşdirilə bilməz.
17.4. Dərslikdə, dərs vəsaitində, tədris materialında, məktəb gündəliyində, dəftərdə, albomda, yetkinlik yaşına çatmayanlar üçün nəzərdə tutulmuş kitabda reklam yerləşdirilə bilməz.
17.5. Dövri mətbu nəşrin üz və arxa qabığında, internet informasiya ehtiyatlarının ön səhifəsində tündlüyü 5 faizdən yuxarı olan alkoqollu içkilərin reklamı yerləşdirilə bilməz.
17.6. Dövri mətbu nəşrlərdə yayımlanan elanlarda (anonslarda) əmtəə nişanının, reklamvericinin, sponsorun adının və loqosunun yerləşdirilməsi reklam hesab olunur.
17.7. Audiovizual məhsulların qabının üzərində «reklamla», yaxud «reklamsız» qeydləri olmalıdır.
17.8. «Reklam haqqında» Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq, əmtəənin bazarda satılması məqsədi daşımayan və sosial reklam olmayan redaksiya-nəşr materiallarına həmin Qanunun tələbləri şamil olunmur».