
Azərbaycan reklamında böhran
Tənəzzül halından çıxmaq çırtma çalmaq qədər asan deyil
Tənəzzül halından çıxmaq çırtma çalmaq qədər asan deyil
Hər il bir roman haqqında bir cümləlik fikri olmayan minlərlə gənc 600+ bal toplayır
Bəlkə kimlər üçünsə maraqlı olar
Kağız formatda informasiyanı dəyişdirmək mümkün deyil
“Bendels işi” simvola çevrilir: “Hüquqi sanksiyalar etirazlar doğurur”
“LA Times”da dərc olunan müəllif yazısı başqa məqalə ilə süni intellekt tərəfindən şərh edilib
Çap mediası oxucuya saytda tapmadığı kontenti təqdim etməyin üsulunu tapmalıdır
Mağazalar şəbəkəsinin reklam roliki PLAGİATDIR
Amma dəyər yarada bilmirik
Azərbaycan Milli Xalça Muzeyində kitab təqdimatı
Dizaynerlər və qrafika rəssamları şriftlərlə oynamağı, vizuala uyğunlaşdırmağı seviblər
İnformasiya təhlükəsizliyimiz sınaq qarşısında
Məlumatın düzgünlüyünə şübhə yaransa belə, jurnalistlərə münasibətdə vəziyyət dəyişmir
İdarə edicilər da ofisi prioritet hesab etmirlər
Əsərləri 4 dilə tərcümə edilən yazıçı mükafat qazandı
Gələcək Elmlə Gələcək!
Azərbaycan prezidenti İlham Əliyev «Nəşriyyat işi haqqında» Qanunda dəyişiklik edilməsi barədə» 2016-cı il 30 dekabr tarixli qanunun tətbiqi haqqında sərəncam imzalayıb. VAXT.AZ xəbər verir ki, sərəncama əsasən, «Nəşriyyat işi haqqında» qanunun 17-ci maddəsinin mətni aşağıdakı redaksiyada verilib:
«17.1. Mülkiyyət formasından asılı olmayaraq reklam yayıcısı nəşriyyat məhsullarındakı reklam yerinin ən azı səkkiz faizini sosial reklam üçün ayırmağa borcludur.
17.2. Reklam xarakteri daşımayan dövri mətbu nəşrlərdə yerləşdirilən reklam müvafiq olaraq «reklam» və ya «reklam hüququ ilə» qeydləri edilməklə verilməlidir. Bu cür nəşrlərdə yerləşdirilən reklam dövri mətbu nəşrin ümumi həcminin 30 faizindən çox olmamalıdır (dövri mətbu nəşrin üz və arxa qabığında, qəzetlərin birinci səhifəsində verilən reklam istisna olmaqla).
17.3. Yetkinlik yaşına çatmayanlar üçün nəzərdə tutulmuş mətbu nəşrlərdə alkoqollu içkilərin, yetkinlik yaşına çatmayanlar üçün nəzərdə tutulmuş dövri mətbu nəşrlərdə, həmçinin onlara aid olmayan əmtəələrin reklamı yerləşdirilə bilməz.
17.4. Dərslikdə, dərs vəsaitində, tədris materialında, məktəb gündəliyində, dəftərdə, albomda, yetkinlik yaşına çatmayanlar üçün nəzərdə tutulmuş kitabda reklam yerləşdirilə bilməz.
17.5. Dövri mətbu nəşrin üz və arxa qabığında, internet informasiya ehtiyatlarının ön səhifəsində tündlüyü 5 faizdən yuxarı olan alkoqollu içkilərin reklamı yerləşdirilə bilməz.
17.6. Dövri mətbu nəşrlərdə yayımlanan elanlarda (anonslarda) əmtəə nişanının, reklamvericinin, sponsorun adının və loqosunun yerləşdirilməsi reklam hesab olunur.
17.7. Audiovizual məhsulların qabının üzərində «reklamla», yaxud «reklamsız» qeydləri olmalıdır.
17.8. «Reklam haqqında» Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq, əmtəənin bazarda satılması məqsədi daşımayan və sosial reklam olmayan redaksiya-nəşr materiallarına həmin Qanunun tələbləri şamil olunmur».