
Uçuşdan sonra isti duş təhlükəlidir
Qan dövranında problemlər yarana bilər
Qan dövranında problemlər yarana bilər
“İrqçi reklam” müzakirələri şirkət hissələrinə təsir etdi
“Həddindən artıq arıq model” kampaniyasına qadağa qoyuldu
Moda dünyasının bədən görünüşü ilə müharibəsi
Hökumət sosial mediada reklam fəaliyyətini nəzarətə götürdü
30 yaşında etməli olduğunuz 4 vərdiş ...
Tənəzzül halından çıxmaq çırtma çalmaq qədər asan deyil
Mağazalar şəbəkəsinin reklam roliki PLAGİATDIR
“Henken” məhsullarında “Klebsiella oxytoca” bakteriyası tapılıb
İdarə edicilər da ofisi prioritet hesab etmirlər
İsti gecələrdə sərin yatmaq üçün 8 üsul
«Lacoste»dən 2 yüzilliyi əhatə edən 2 dəqiqəlik film kimi reklam
Prezidentdən daha bir sərəncam
Siz baxın, qərar verin...
Türkiyəyə səs salan rolik 10 il əvvəl çəkilən «Dağ»ın eynisidir (video)
McDonalds ölkə qanunlarını pozur
İngiltərədə yayımlanan bir duş geli reklamı, “ağ dərililərin qara dərililərdən üstün olduğu” təəssüratı yarada biləcəyi səbəbi ilə yayından çıxarılıb.
İngiltərənin reklam nəzarət qurumu ASA (Advertising Standards Authority – Reklam Standartları İdarəsi), “Sanex”in iyun ayında yayımlanan televiziya reklamını qadağan edib. Qərar, reklamın tünd dərili şəxslər haqqında mənfi stereotipləri gücləndirdiyini iddia edən iki şikayət əsasında verilib.
Reklamda nə var idi?
Reklamda, dərisi qırmızı cızıqla örtülmüş qara dərili bir model və gil kimi maddə ilə örtülmüş başqa bir model göstərilirdi. Ardınca ağ dərili bir qadının duş aldığı səhnə yer alırdı.
Reklam, “Rahatlama duş almaq qədər sadə ola bilər” şüarı ilə sona çatırdı.
“Sanex”in sahibi “Colgate-Palmolive” reklamın fərqli dəri tonlarını göstərməsinin “çeşidliliyə bağlılığını” əks etdirdiyini iddia etdi. Şirkət, səhnələrin irq əsaslı müqayisə məqsədi daşımadığını, yalnız “öncə və sonra” effektini göstərmək üçün hazırlandığını bildirdi.
Reklamın yayımlanmasına icazə verən “Clearcast” şirkəti də reklamın inklüziv mesaj verdiyini düşünürdü.
***
ASA isə reklamın məqsədinin müxtəlifliyi göstərmək olsa da, qurğunun izləyicidə fərqli təəssürat yaratdığını vurğuladı. Qurumun açıqlamasında qeyd olunurdu: “Qaşınan və quru dəri ilə əlaqələndirilən qara dərinin problemli olduğu, məhsuldan sonra ağ dərinin hamar və təmiz olduğu göstərildi. Bu, ağ dərililərin qara dərililərdən daha üstün olduğu kimi şərh edilə bilər”.
ASA, reklamın yayımlama qaydalarını pozduğunu və “ciddi bir qanun pozuntusu” ola biləcəyini bildirərək, reklamın tamamilə qadağan olunmasına qərar verdi.