
Bölgənin xilas yolu
Zəngəzur öldü var döndü yox məsələsidir
Zəngəzur öldü var döndü yox məsələsidir
İranın Ermənistanın ərazi bütövlüyünü dəstəkləməsinə hər addımbaşı eyham vurulur
“Əgər münaqişə yoxdursa, Minsk Qrupunun buraxılması ilə razılaşırıq”
Ermənistan baş naziri maneəsiz dəhlizə ayrı “ad” vermək istəyir?
Hakim partiyanın sülh müqaviləsi imzalamaqdan başqa şansı yoxdur
Azərbaycan Zəngəzur dəhlizinin reallaşdırılmasında yeni mərhələyə keçdiyini açıq şəkildə bəyan edir
Regional təsirlər və geosiyasi reallıqlar
İran özünü Rusiyanın tərtib etdiyi tənlikdən kənarda tapır
Rusiya və Türkiyənin dəstəklədiyi layihə İranda böyük çaxnaşma yaratdı
İran Rusiyanı maraqlarını təhdid etməkdə ittiham edir
Zəngəzur dəhlizi Moskva-Tehran müttəfiqliyini pozur
“Alman ruhu”, “İngilis tarixi”, “Fransız inqilabı”nı normal qəbul edənlərin yuxusunu “Türk qanı” qaçırıb
İranın vurulması Zəngəzurdan başlamalıdır
Qərb də bu variantla razıdır?
İlham Əliyev Türkiyəli həmkarına dəhlizlə bağlı razılaşma olduğunu deyib
Ermənistanın Azərbaycan əraziləri vasitəsilə İrana və Rusiyaya çıxışı müzakirə olunur
İran mediasından qısqanc yanaşma: “Aydındır ki, Zəngəzur dəhlizinin işə salınması və Avrasiya məkanında əsas yükdaşıma marşrutuna çevrilməsi İranın geoiqtisadi maraqlarına ziddir”.
“Fardaye Eghtesad” saytının xəbərinə görə, İran Ticarət Palatasının Araşdırma Mərkəzi yeni hesabatında Azərbaycanın nəqliyyat sahəsindəki planlarını və onun İranın maraqlarına təsirini araşdırıb.
Qazaxıstan Prezidenti Azərbaycana son səfəri zamanı nəqliyyat, enerji, ticarət, dəmir yolu, aerokosmik və rəqəmsal inkişaf sahələrində bir sıra sazişlər imzalayıb. Hər iki dövlət başçısı tərəfindən imzalanmış Azərbaycan və Qazaxıstan arasında 2022-2026-cı illər arasında əməkdaşlığın hərtərəfli inkişafı proqramı müxtəlif sahələrdə qarşılıqlı əlaqələrin möhkəmləndirilməsinə yönəlmiş ən mühüm saziş sayılır.
Tərəflər Cənub-Şərqi Asiya və Çindən başlayan və Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə və əksər Avropa ölkələrindən keçən Orta və ya Transxəzər dəhlizinin potensialının reallaşdırılmasına sərmayə yatırmaq barədə razılığa gəliblər.
Azərbaycan və Türkiyə iddia edir ki, Orta Dəhliz Avropa və Asiya arasında ticarət marşrutu kimi Şimal dəhlizindən iqtisadi cəhətdən daha sərfəli və genişdir və məsafəni 2 min kilometr qısaldır.
Azərbaycan son bir ildə Orta Dəhlizin, xüsusilə Zəngəzur marşrutunun işə salınması üçün böyük səylər göstərib və bu istiqamətdə həmin dəhlizi Avrasiyada yüklərin daşınması məqsədilə əsas marşruta çevirmək üçün Mərkəzi Asiya ölkələrinin əməkdaşlığını cəlb etməyə çalışıb.
Aydındır ki, Zəngəzur dəhlizinin inkişaf etdirilməsi və Avrasiya məkanında əsas yükdaşıma marşrutuna çevrilməsi “İranın geoiqtisadi maraqlarına ziddir”.