
200 milyardlıq 160 təyyarə
“Boeing”in tarixindəki ən böyük sövdələşmə
“Boeing”in tarixindəki ən böyük sövdələşmə
ABŞ NATO iclasında Avropa və Kanadadan planlaşdırmanı eşitmək istəyir
Tramp: “Pekini məcbur edəcəyik”
ABŞ prezidenti körfəz ölkələrinin sərmayəsinə göz dikib
“Dünən Ərdoğan, bu gün digər hörmətli dostları eyni tələblə çıxış etdi”
Tarixin ən böyük müdafiə müqaviləsi imzalanıb
Trampdan Türkiyə səfəri ilə bağlı yeni açıqlama
ABŞ prezidenti xüsusi ədviyyatlı Səudiyyə qəhvəsini içməkdən imtina edib
Qətərin Trampa bağışladığı 400 milyon dollarlıq “Boeing” təhlükəsizlik böhranına səbəb olub
Pentaqon “Chinook” helikopterlərinin və “F-16” hissələrinin satışını təsdiqlədi
ABŞ prezidenti səhər saatlarında Ər-Riyada gəlib
Tramp: “Suriyaya qarşı sanksiyaları ləğv etməyi düşünürük”
Meksika hökuməti “Google” şirkətini məhkəməyə verir
Danışıqların dördüncü raundundan Vaşinqtonun Tehrana növbəti zərbəsi
Çin və ABŞ qarşılıqlı tariflərin azaldılması ilə bağlı razılığa gəliblər
ABŞ prezidenti Roma papasını tənqid edən tərəfdaşının “qulağını çəkib”
ABŞ prezidenti Donald Trampın idxal olunan avtomobillərə tətbiq etdiyi yeni tariflərdən sonra “Porsche” və “Mercedes” 3,4 milyard avro (3,7 milyard dollar) zərər çəkəcək.
Bu arada, İtalyan lüks idman avtomobil istehsalçısı “Ferrari”, ABŞ-ın avtomobil tariflərinə cavab olaraq ABŞ-da satılan bəzi avtomobillərinin qiymətlərini 10 faiz artırmağı planlaşdırdığını açıqlayıb.
Prezident Trampın son ticarət addımından ən çox zərər görəcək iki şirkət olan “Porsche” və “Mercedes-Benz Group” yeni tariflərdən 3,7 milyard dollar zərərlə üzləşib.
“Bloomberg Intelligence”ə görə, Trampın aprelin 3-dən qüvvəyə minəcək 25 faiz əlavə tarifləri 2026-cı ildə “Porsche” və “Mercedes”in əməliyyat gəlirlərinin təxminən dörddə birini silə bilər. İstehsalçılar bu təsiri kompensasiya etmək üçün qiymətləri qaldırmalı və ya istehsalının daha çox hissəsini ABŞ-a köçürməli ola bilər.
Tariflər Avropa avtomobil sənayesinin gəlirli ABŞ bazarına ixraca olan etibarını artıra bilər. Alman avtomobil istehsalçıları ən çox risk altındadırlar, çünki onlar ABŞ-a hər hansı digər ölkə ilə müqayisədə daha çox avtomobil göndərirlər, o cümlədən “Porsche”nin 911 idman avtomobili və “Mercedes”in “S-Class” sedanı kimi bir çox daxili yanma mühərrikli modelləri bura daxildir.
Alman Avtomobil Sənayesi Assosiasiyası (VDA) Trampın son addımının “azad və qaydalara əsaslanan ticarət üçün ölümcül siqnal” olduğunu bildirib və Brüsseli Vaşinqtonla razılaşmanı müzakirə etməyə çağırıb.
Avropa Birliyi (AB) bu addıma cavabı nəzərdən keçirərkən, ticarət müharibəsinin hər hansı bir eskalasiyasının artan xərclər və ləng tələblə mübarizə aparan sənayeyə daha çox zərər verə biləcəyi ilə bağlı narahatlıqlar var. Çində zəif satışlarla mübarizə aparan “Porsche” ən çox risk altında olan marka ola bilər. Dəbdəbəli avtomobil istehsalçısı ABŞ-da son 15 ildə davamlı olaraq böyüyüb və ABŞ ən böyük bazarı olaraq Çini ötüb. Lakin “Porsche”nin ABŞ-dakı dilerləri tamamilə idxaldan asılıdır, çünki istehsalçının orada fabriki yoxdur.
“Ferrari”nin açıqlamasında bildirilir ki, şirkət AB-də istehsal olunan avtomobillərə ABŞ-da əlavə rüsumların tətbiqi ilə bağlı hazırda mövcud olan ilkin məlumatlar əsasında öz ticarət siyasətini yeniləyəcək.
Açıqlamada aprelin 2-dən sonra idxal olunan bütün modellərin qiymətlərinin ABŞ-dakı diler şəbəkəsi ilə razılaşdırılaraq maksimum 10 faiz artırılacağı, aprelin 2-dən əvvəl gətirilən bütün avtomobillərin qiymətlərinin isə dəyişməyəcəyi bildirilib.
Həmçinin, ticarət şərtlərinin idxal tarixindən asılı olmayaraq bütün “Ferrari” 296, SF90 və Roma modelləri üçün eyni olacağı vurğulanıb.
“Mənfəətlilik faiz marjalarının (qazancın əsas göstəricisi olan faiz öncəsi və vergi marjaları) 50 baza bəndi azalması potensial riski var”, – məlumatda deyilir.
“Ferrari” bütün modellərini İtaliyanın şimalındakı Maranello zavodunda istehsal edir.