
Əsrlik insanların statistikası
Dünyanın ən uzunömürlü ölkələri açıqlandı
Dünyanın ən uzunömürlü ölkələri açıqlandı
Başqa qadınla yazışdığı üçün ...
2025-ci ilin ilk yarısında cinayət statistikasında diqqət çəkən məqam
ICE qatarındakı suriyalı hücum edənlə bağlı təfərrüatlar ortaya çıxdı
Davadan qaçan 3 nəfər avtomobili izdihamın üzərinə sürdü
Laboratoriyalarda “insan istehsalı” başlanılır
Polisdən qaçan tunisli ikisi patrul maşını olmaqla üç avtomobil qaçırıb
Berlində ibtidai məktəbdə bibər qazı çaxnaşmaya səbəb oldu
7 yaşlı uşaq məktəbə bıçaq gətirdi
Silahları aşkar etmək üçün məktəblərdə detektor qapıları quraşdırılacaq
Bütün məktəblərdə bir dəqiqəlik sükut elan olunacaq
Fransa baş naziri: “Bəzilərinin satışı dərhal qadağan olunacaq”
Fransada şagird çantasını yoxlayan müəllimi bıçaqlayaraq öldürüb
Hücum edən şəxs özüylə bərabər 11 nəfəri qətl etdi
Almaniya polisi 11 yaşlı uşağı döyərək qaçan şəxsi axtarır
Tunisli qonşusunu öldürdü, türk gənc yaraladı
Yeniyetmələrə məişət cinayətkarlığını qəhrəmanlıq, kişilik kimi sırıyan mənbələrlə mübarizə aparmadan cəmiyyəti bu sosial xoradan təmizləmək mümkün deyil.
Bu mənbələri necə təyin etmək olar? Məişət cinayətkarlığının təməlində şişirdilmiş şəxsi eqo dayanır.
Bu eqo sahibinə özünü həmişə başqalarının fövqündə görməyi aşılayırlar. Eqonu şişirdən nə varsa, – bu, ailə tərbiyəsi də ola bilər, təriqət strategiyası da, siyasi romantika da, sekulyar marginallıq da – cinayətkar mühiti münbitləşdirir.
Qəhrəman eqodan arınmış adamdır, bu mənada aşiqin əkiztayıdır. Aşiqlik eqonun ölümüylə başlar. Eqoistdən fədai olmaz. Aşiq də, qəhrəman da fədaidir. Fədai pay ummaz. Qəhrəmanın və aşiqin fədailiyindən həmişə başqaları yararlanar.
Burada fədai ilə qurbanı bir-birindən ayırmaq lazımdır. Fədai könüllüdür və mübarizəsi var. Qurban təslim olandır. Fədai təslim olmaz, olsa qurbana çevriləcək.
Qəhrəmanın və aşiqin yolu konkretdən mücərrədə aparan yoldur. Mücərrəddən konkretə gələn qəhrəman deyil, quldurdur, aşiq deyil, ailə başçısıdır.
Məcnunun fədailiyi özündən sonra bütün leylilərin işinə yaradı. Azərbaycan xalqı işğal olunmuş evlərinə Mübariz İbrahimovun cəbhə xəttində açdığı yarıqdan qayıda bildi.
Bir-birinə “racon” kəsən, bıçaq çıxaran gənclərin “qəhrəmanlığında” bunların heç biri yoxdur. Onların qəhrəmanlığı bütün hallarda qurbana çevrilməklə başa çatır.
Çünki bu məişət cinayətkarlığının tarixi, fəlsəfi dəyəri yoxdur. Ola bilsin müvəqqəti məhəlli dəyəri var.
Qəhrəmanlıq insanın başqalarının fövqünə deyil, özünün fövqünə qalxmasıdır. Yalnız özünün fövqünə qalxan adam geridə qoyub getdiyi şeyi fəda edə bilər.
Qəhrəmanın və aşiqin ölümsüzlüyü də özünün fövqünə qalxmasıyla bağlıdır.
Ölən qəhrəmanın və aşiqin özüylə aparmadığı özüdür. Ölən qəhrəmanın və aşiqin özünə lazım olmayan özüdür.
Qəhrəmanın və aşiqin özüylə aparmadığı, tərk etdiyi şeydir məişət cinayətkarlığı.