
Rusiya kimyəvi qırmızı xətti keçir
Avropanın kəşfiyyat xəbərdarlığı nə deyir?
Avropanın kəşfiyyat xəbərdarlığı nə deyir?
Tramp: “Rusiyaya dair mühüm açıqlama verəcəyəm”
Trampın “BRICS” qorxusu gərginlik yaratdı
Hərbi komissarlıqdan yayınanların bütün hüquqları alınacaq
Putin-Tramp xəttində külək tərsinə döndü, rus mediasında qarşı ritorika sərtləşdi
Hansı ölkənin əhalisi ABŞ, Çin və Rusiyanı müttəfiq və təhlükə hesab edir
Kalininqrad üzərindəki casus təyyarə Böyük Britaniyaya geri döndü
“Avropa öz təhlükəsizliyinə daha çox məsuliyyət daşımalıdır”
Baba Primakovun tələbəsi Putinin əlaltısı nəvə Primakov
Cənubi Qafqaz ölkələrindən Putinə “şillə”lər davam edir...
SİZO-da dövlət təhlükəsizliyinə qarşı cinayətlərdə ittiham olunanlar saxlanılacaq
Avropanın ən böyük limanında müharibə imitasiyası
5 günlük müharibədən sonra “Rafale” təyyarələrinə qarşı təbliğat genişlənib
Ukrayna hərbi kəşfiyyatı Rusiyanın Ermənistandakı hərbi varlığını artırdığını iddia edir
Rusiya Krım və Rostovdan Gümrüyə əsgər daşıyır
Tramp: “Onlar özlərini müdafiə edə bilməlidirlər”
ABŞ prezident seçkilərində səsverməyə bir neçə həftə qalmış keçmiş prezident və Respublikaçılar Partiyasının namizədi Donald Tramp və vitse-prezident və Demokratlar Partiyasının namizədi Kamala Harrisin kampaniyaları arasında, xüsusən də qərarsız seçicinin çox olduğu ştatlarında artan xərclərin gözləntiləri fonunda reklam müharibəsi başlayıb. 2024-cü il seçkilərində siyasi reklamların büdcəsi 10 milyard dolları keçəcək.
Tramp və Harrisin kampaniyaları ötən çərşənbə axşamı prezidentlik debatlarından sonra yeni reklam dalğası yaratdı. Respublikaçı kampaniya Harrisin immiqrasiya və sərhəd təhlükəsizliyinə dair rekorduna kəskin hücum etdi. Bu reklamlar bir sıra əsas ştatlarda, ilk növbədə Pensilvaniya, Corciya, Arizona, Nevada, Viskonsin və Miçiqanda yayımladı.
Harrisin kampaniyası Trampa və onun gündəliyinə “ABŞ-ı geri çəkməklə hədələyən” reklamlar yayımlayıb. Demokratların kampaniyası kampaniyanın çatmağa çalışdığı demoqrafik qrupları hədəf alan sosial və yumoristik televiziya proqramlarında bu cür reklamları geniş şəkildə yayımlamağı planlaşdırır.