

Tramp: “Harada dayanacağı məlum olmayan böyük güclə cavab verəcəyik”
Ukrayna ordusu tərkibində rus legioner dəstələri yaradılır
Stiv Vitkof: “Trampla Putinin arasında böyük dostluq var”
İspaniyanın baş naziri Pedro Sançes: “Rusiya təhdidləri ilə üzləşən ölkələrə kömək etməliyik”
“Atəşkəs çağırışı Ukraynaya öz qüvvələrini yenidən təşkil etmək şansı vermək cəhdidir”
Lukaşenko Zelenskini təhqir edib
Rusiyanın pərdə arxasında nə işi var?
Qlobal bazarlar diqqətlərini FED-in faiz qərarına yönəldir
Həqiqi vətənpərvərin birinci vəzifəsi insanlığa xidmət etmək olmalıdır
Almaniya hökuməti mailyyələşdirdiyi nüvə silahının düyməsini Makronun nəzarətinə verəcəkmi?
Duda: “ABŞ-ın nüvə silahlarını ölkəmizdə yerləşdirməsini istəyirik”
Tramp Üçüncü Dünya müharibəsi ilə bağlı açıqlamasında 2 ölkənin adını verdi
Zelenski: “Putin bu müharibədən çıxa bilməz, çünki onda heç nə olmayacaq”
AB Rusiyaya qarşı sanksiyaları uzadıb
ABŞ kəşfiyyatının hesabatları Rusiyanın geri çəkilməyəcəyini göstərir
London, Vaşinqton, Tokio isə Manila ilə saziş imzalayıb
ABŞ prezident seçkilərində səsverməyə bir neçə həftə qalmış keçmiş prezident və Respublikaçılar Partiyasının namizədi Donald Tramp və vitse-prezident və Demokratlar Partiyasının namizədi Kamala Harrisin kampaniyaları arasında, xüsusən də qərarsız seçicinin çox olduğu ştatlarında artan xərclərin gözləntiləri fonunda reklam müharibəsi başlayıb. 2024-cü il seçkilərində siyasi reklamların büdcəsi 10 milyard dolları keçəcək.
Tramp və Harrisin kampaniyaları ötən çərşənbə axşamı prezidentlik debatlarından sonra yeni reklam dalğası yaratdı. Respublikaçı kampaniya Harrisin immiqrasiya və sərhəd təhlükəsizliyinə dair rekorduna kəskin hücum etdi. Bu reklamlar bir sıra əsas ştatlarda, ilk növbədə Pensilvaniya, Corciya, Arizona, Nevada, Viskonsin və Miçiqanda yayımladı.
Harrisin kampaniyası Trampa və onun gündəliyinə “ABŞ-ı geri çəkməklə hədələyən” reklamlar yayımlayıb. Demokratların kampaniyası kampaniyanın çatmağa çalışdığı demoqrafik qrupları hədəf alan sosial və yumoristik televiziya proqramlarında bu cür reklamları geniş şəkildə yayımlamağı planlaşdırır.