
DST-dən yüksək vergi təklifi
Tütün, alkoqol, şəkərli və energetik içkilər bütün ölümlərin 75 faizinin səbəbkarıdır
Tütün, alkoqol, şəkərli və energetik içkilər bütün ölümlərin 75 faizinin səbəbkarıdır
Dünyada hər saatda 100 insan yalnızlığın qurbanı olur
Alkoqol mədəaltı vəzi xərçəngi riskini artırır
Dünya yeni epidemiyaya hazırlaşır
DST-dən “Mamont Çiçəyi” pandemiyası xəbərdarlığı
DST korrupsiya və insanlıq üçün təhlükə mənbəyidir
Solaryum aludəçisi qadın: “Vicdan əzabı çəkirəm, çox təəssüflənirəm”
Avropada qırmızı xəbərdarlıq – 2 dəfə artıb, 38 ölüm qeydə alınıb
Araşdırmanın nəticəsi qorxuncdur
DST ABŞ-ın geri çəkilməsindən sonra üzvlük haqqını artırmaq istəyir
DST Meymun çiçəyi və “COVİD-19” arasında ötürülmə fərqinə diqqət çəkib
DST dünyanın gözlədiyi açıqlamanı verdi – peyvənd qərarı
DST-dən yeni çiçək xəstəliyi xəbərdarlığı
“Mümkün qlobal epidemiyalarla mübarizə” üçün ilk beynəlxalq müqavilə layihəsi hazırlanır
Dünya Səhiyyə Təşkilatından Ukrayna xəbərdarlığı
İndiyədək xəstəliyin endemik olmadığı ölkələrdə ondan ölüm halı qeydə alınmayıb
Kompüter oyunlarından asılılıq Dünya Səhiyyə Təşkilatı (DST) tərəfindən ilk dəfə olaraq psixi pozuntu kimi qəbul edilə bilər. Xəstəliklərin 11-ci Beynəlxalq Təsnifatına (İCD) «oyun pozuntusu» xəstəliyi də daxildir.
İlkin sənədlərdə bu yeni xəstəlik, «digər həyati maraqlar üzərində» üstünlüyə malik olmaqla, daim və ya vaxtaşırı oyun oynamaq davranışı kimi izah olunur.
İCD-nin son variantı 1992-ci ildə hazırlanıb, yeni variantı isə 2018-ci ildə dərc olunmalıdır.
Məlumatlarda deyilir ki, anormal oyun davranışı barədə diaqnoz qoymaq üçün ən azı 12 ay ərzində oyun oynamağa dair sübutlar olmalıdır. Hərçənd ki, «əgər simptomlar ağır olarsa», bu müddət azaldıla bilər.
Simptomlara daxildir:
Oyun oynamağın tezliyi, intensivliyi, müddəti
Oyunların üstün tutulması
Mənfi nəticələrə baxmayaraq, oyunun davam etdirilməsi
Bir çox ölkələr bu yeni xəstəliklə mübarizə aparır. Məsələn, Cənubi Koreyada hökumət yaşı 16 yaşından az olan uşaqlara gecə 12-dən səhər 6-dək onlayn oyunlar oynamağı qadağan edən qanun qəbul edib.
Yaponiyada oyunçular hər ay müəyyən edilmiş vaxtı keçərlərsə xəbərdarlıq alırlar. Çində isə Tencent şirkəti isə uşaqların ən populyar oyunlarına giriş müddətini məhdudlaşdırıb.