
Rusiyanın dərdi nədir?
Yaxın Şərq yenidən dizayn edilərkən, yeni bir Qafqaz da formalaşır
Yaxın Şərq yenidən dizayn edilərkən, yeni bir Qafqaz da formalaşır
Almaniya silah alışını sürətləndirir
Rusiya hərbi gəmiləri Yapon dənizində təlimlər keçirir
OMON məsələsi: Lokal insident, yoxsa siyasi siqnal?
... Ucuz və sonsuz insan resursu
Lavrov: “Müdafiə xərclərinin artması NATO-nun dağılmasına səbəb olacaq”
100 min itki verib xilas etdiyi Bolqarıstandan 8 il sonra qovuldular
Kremlin sözçüsünün arzuolunmazlığı
Azərbaycan Rusiyanın informasiya kəşfiyyatına qarşı açıq mövqe sərgiləyir
Birlik indiyə qədər Rusiyaya 17 paket tətbiq edib
Rusiyanın tutarsızlığı özünün gələcəyinə ciddi təhdiddir
Yens Spahn: “Avropa çəkindirici vasitəyə çevrilməlidir”
Kreml postsovet respublikaları davranışını süzeren-vassal münasibətləri kimi görür
Hər yerdə miqrantlara hərbi müqavilə imzalatdırmağa çalışırlar
Bir ölümü araşdıran FTX beş nəfəri öldürdü
Moskva və Tehran eyni vaxtda, tam koordinasiyalı şəkildə Azərbaycanın üzərinə gəlir
ABŞ prezident seçkilərində səsverməyə bir neçə həftə qalmış keçmiş prezident və Respublikaçılar Partiyasının namizədi Donald Tramp və vitse-prezident və Demokratlar Partiyasının namizədi Kamala Harrisin kampaniyaları arasında, xüsusən də qərarsız seçicinin çox olduğu ştatlarında artan xərclərin gözləntiləri fonunda reklam müharibəsi başlayıb. 2024-cü il seçkilərində siyasi reklamların büdcəsi 10 milyard dolları keçəcək.
Tramp və Harrisin kampaniyaları ötən çərşənbə axşamı prezidentlik debatlarından sonra yeni reklam dalğası yaratdı. Respublikaçı kampaniya Harrisin immiqrasiya və sərhəd təhlükəsizliyinə dair rekorduna kəskin hücum etdi. Bu reklamlar bir sıra əsas ştatlarda, ilk növbədə Pensilvaniya, Corciya, Arizona, Nevada, Viskonsin və Miçiqanda yayımladı.
Harrisin kampaniyası Trampa və onun gündəliyinə “ABŞ-ı geri çəkməklə hədələyən” reklamlar yayımlayıb. Demokratların kampaniyası kampaniyanın çatmağa çalışdığı demoqrafik qrupları hədəf alan sosial və yumoristik televiziya proqramlarında bu cür reklamları geniş şəkildə yayımlamağı planlaşdırır.