ABŞ–Rusiya “sülh” planı layihəsi ...
... Əslində Ukraynanın suverenliyinə və Avropanın isə təhlükəsizliyinə strateji təhdiddir
11:41 | 16 sentyabr 2024 | Bazar ertəsi
Məqaləyə 286 dəfə baxılıb
Şriftin ölçüsü
... Əslində Ukraynanın suverenliyinə və Avropanın isə təhlükəsizliyinə strateji təhdiddir
Təəssüf ki, başqa yol görünmür...
Harvard məzunu Dmitriyevin adı seçkilərə müdaxilə hesabatında da keçir
Rusiya və Qərbin “QRU” agenti uğrunda amansız savaşı – ŞOK DETALLAR
Tramp: “Rusiya sahilləri yaxınlığında bizim dünyada ən güclü atom sualtı qayıq var”
Əks halda ABŞ Rusiyanı “terrorun təşkilatçısı olan dövlət” elan edəcək
Medvedev: “Tramp ağlını itirmiş Avropa ilə tam həmrəydir”
Əli Şəmxaninin qızının toy qalmaqalı və Rusiya mediasının səssizliyi
Avropadan Trampa sitəm: “Putinin nazıyla çox oynayırsan ha, ...”
Tramp Putinə əzazil sifətini göstərməyə başladı
... Ukrayna 2000 km aralıdakı zavodu vurdu
ABŞ Rusiyanın neft şirkətlərinə yeni sanksiyalar tətbiq etdi
USQ Rusiyadakı strateji kimya zavodunu “Storm Shadow” ilə hədəf aldı
Zelenski: “Lazımi sayda “Patriot” raketlərini təmin etmək üçün ABŞ ilə birgə çalışırıq”
Budapeşt görüşü sual altında
Avropanın mərkəzində müharibə qorxusu
ABŞ prezident seçkilərində səsverməyə bir neçə həftə qalmış keçmiş prezident və Respublikaçılar Partiyasının namizədi Donald Tramp və vitse-prezident və Demokratlar Partiyasının namizədi Kamala Harrisin kampaniyaları arasında, xüsusən də qərarsız seçicinin çox olduğu ştatlarında artan xərclərin gözləntiləri fonunda reklam müharibəsi başlayıb. 2024-cü il seçkilərində siyasi reklamların büdcəsi 10 milyard dolları keçəcək.
Tramp və Harrisin kampaniyaları ötən çərşənbə axşamı prezidentlik debatlarından sonra yeni reklam dalğası yaratdı. Respublikaçı kampaniya Harrisin immiqrasiya və sərhəd təhlükəsizliyinə dair rekorduna kəskin hücum etdi. Bu reklamlar bir sıra əsas ştatlarda, ilk növbədə Pensilvaniya, Corciya, Arizona, Nevada, Viskonsin və Miçiqanda yayımladı.
Harrisin kampaniyası Trampa və onun gündəliyinə “ABŞ-ı geri çəkməklə hədələyən” reklamlar yayımlayıb. Demokratların kampaniyası kampaniyanın çatmağa çalışdığı demoqrafik qrupları hədəf alan sosial və yumoristik televiziya proqramlarında bu cür reklamları geniş şəkildə yayımlamağı planlaşdırır.