
Tankerlə yük gəmisi toqquşub
Yanğın başlayıb
Yanğın başlayıb
İkinci “Titanik” faciəsindən möcüzə nəticəsində xilas
Cənubi Koreyada balıqçı gəmisi batıb
“Sultana” gəmisinin batması XIX əsrin ən dəhşətli gəmi qəzası sayılır
Peyk görüntüləri Pekinin nüvə sirrini açıb
Siciliyada batmış super lüks yaxtada itkin düşənlərin müəmmalı ortaq nöqtəsi
7 nəfər itkin düşüb
Bionik dəri ilə bir gəmi 300 ton yanacağa qənaət edəcək, 900 ton az karbon qazı buraxacaq
Almaniyanın məşhur qəzeti Ərdoğanı göylərə qaldırdı ...
İran XİN Almaniyanın sanksiyasını “təxribatçı” adlandırıb
“Moskva”dan sağ çıxan dənizçinin anası gəminin vurulduğunu, 40 nəfərin öldüyünü deyib
Omanın tankeri batırıldı, Yaponiya və Tayvan gəmilərinə isə hücum oldu
(İkinci yazı)
“Qara dəlik” Britaniya sualtı gəmisini vurmaq istədi
Yens Stoltenberq: «Rusiya daha aqressiv və proqnozlaşdırılmayan bir dövlətə çevrilir»
Alyans bunun üçün soyuq müharibədən sonra ilk dəfə yeni komanda məntəqələri yaratmağı düşünür
Almaniyada bir çox şirkət işçilərini ixtisar edərkən, sualtı qayıq istehsalçısı “Thyssenkrupp Marine Systems” (TKMS) məşğulluqda böyük artıma hazırlaşır. Şirkət növbəti beş il ərzində Vismardakı gəmiqayırma zavodunda 1500 yeni işçi işə götürməyi planlaşdırır. Müraciətlər çərşənbə axşamı başlayır. Hazırda gəmiqayırma zavodunda cəmi 100 nəfər çalışır.
Meklenburq-Ön Pommern əyalətinin Baltik dənizi sahilində yerləşən Vismar şəhərindəki gəmiqayırma zavodu bu il təxminən 100 yeni gəmiqayırma işçisi işə götürməlidir. Növbəti illərdə isə hər il ən azı 300 yeni işçinin işə götürülməsi qarşıya məqsəd qoyulub. Bundan əlavə, hər il 60-a qədər tələbə işə cəlb ediləcək.
Məşğulluq bumunun əsas səbəblərindən biri Almaniya ordusunun (Bundesver) təcili modernləşdirilməsinə ehtiyacdır. 2024-cü ilin sonuna qədər Almaniya Bundestaqının Büdcə Komitəsi Almaniya Hərbi Dəniz Qüvvələri üçün dörd yeni nəsil 212 CD sinifli sualtı qayığın tikintisini təsdiqləyib. Təkcə Almaniya üçün bu layihə üçün sifariş həcmi 4,7 milyard avrodur.
212 CD sinifli sualtı qayıqların uzunluğu təxminən 73 metr, eni isə 10 metr olacaq. Lakin bu layihəyə başlamazdan əvvəl gəmiqayırma zavodunun texniki cəhətdən yenidən qurulması lazımdır. TKMS bu transformasiya üçün təxminən 200 milyon avro sərmayə qoymağı planlaşdırır.
TKMS, əvvəlki sahibi “Genting” (Honq Konq) 2022-ci ilin dekabrında müflis olduqdan sonra vismardakı tərsanəni ələ keçirdi. Həmin vaxt gəmiqayırma zavodu maliyyə çətinlikləri səbəbindən bağlanmışdı.
Vismarda sifarişlərin artması təkcə sualtı layihələrlə məhdudlaşmır. Eyni zamanda burada qütb tədqiqatları üçün yeni gəmi tikilir. “Polarstern” adlı bu yeni tədqiqat gəmisi üçün ümumi sifariş həcmi təxminən 1,5 milyard avrodur.