
Qatarda məcburiyyət – yeməlisən
Bahalı qatar, komfort zona, seçimsiz xidmət – bu, ictimai nəqliyyatdırmı?
Bahalı qatar, komfort zona, seçimsiz xidmət – bu, ictimai nəqliyyatdırmı?
Merz və Tramp Ağ Evdə bir-birlərinə nə hədiyyə etdilər?
“Pom-Bär” məhsulları geri çağırılıb
“Boeing”in tarixindəki ən böyük sövdələşmə
Bir həftə ərzində iki dəfə 10,000-dən çox sərnişini yollarda qalıb
Azərbaycan qlobal miqyasda “orta güc” mərkəzlərindən birinə çevrilir
Hadisə nəticəsində 295 nəfərin öldü, 460-ı yaralandı və bir kəndin tamamilə dağıldı
Avropada nəqliyyatın hərəkətini iflic edən qəza
18 vaqonun relsdən çıxdığı qəzada 2 nəfər ölüb
Almaniyanın məşhur qəzeti Ərdoğanı göylərə qaldırdı ...
İran XİN Almaniyanın sanksiyasını “təxribatçı” adlandırıb
(İkinci yazı)
... Bakıdan Gəncəyə qatarla 4 saata getmək mümkün olacaq
Ağdamın işğalından 24 il ötür…
Qəribə tarixçəsi olan şeir
Dəmiryolunda sərnişin sıxlığı yaranıb
İyun ayında Almaniyada “Deutsche Bahn” qatarlarının 58 faizi vaxtında çata bilməyib. İnfrastruktur çatışmazlıqları və tıxac rekord gecikmələrə səbəb oldu.
Almaniyada uzun müddətdir tənqid obyektinə çevrilən “Deutsche Bahn”ın punktuallıq problemi iyun ayında pik həddə çatıb. Rəsmi rəqəmlərə görə, ayın əvvəlindən şəhərlərarası qatarların yalnız 42 faizi vaxtında çata bilib. Bu göstərici əvvəlki aylarla müqayisədə xeyli azaldığını göstərir.
İyunun ilk həftəsində qatarların 55 faizi səfərlərini 6 dəqiqədən çox gecikmə ilə başa vurub. Bu o deməkdir ki, hər iki qatardan biri vaxtında çata bilməyib. May ayında bu nisbət yüzdə 62, fevralda isə yüzdə 66,3 olub. Lakin bu statistika yalnız 6 dəqiqədən çox gecikmələri əhatə edir və ləğv edilmiş xidmətləri nəzərə almır. Bu, real mənzərənin bildiriləndən daha pis ola biləcəyini göstərir.
***
Avropada Almaniyada qatarların punktuallığı ciddi şəkildə azalır. Yaponiyadakı Şinkansen və ya İsveçrə Federal Dəmir Yolları 90 faizdən çox punktuallığa malik olsa da, Almaniya bu meyarda çox geri qalır.
“Deutsche Bahn” rəsmiləri gecikmələrin əsas səbəbinin infrastrukturun qeyri-kafi olması olduğunu etiraf edirlər. Bildirilir ki, dəmir yolu şəbəkəsinin təqribən 40 faizinin təcili olaraq yenilənməsinə ehtiyac var, halbuki ölkə boyu davam edən çoxsaylı tikinti obyektləri nəqliyyatın hərəkətini faktiki olaraq bağlayıb. Xüsusilə şimal-cənub dəhlizlərində güclü tıxac var.
***
Şirkət 2026-cı ilə qədər vaxtında gəlmə nisbətini 65-70 faizə çatdırmağı hədəfləyir, lakin mövcud məlumatlar bu hədəfin çox uzaqda olduğunu göstərir.
“Deutsche Bahn” rəhbərliyi köklü transformasiya üçün hərtərəfli modernləşdirmə layihələrini həyata keçirməyə hazırlaşır. Bu çərçivədə, Frankfurt və Mannheim arasındakı Riedbahn xətti kimi sıx marşrutlarda infrastrukturun tamamilə yenilənməsi planlaşdırılır. 2030-cu ilə qədər ümumilikdə 40 xətt tamamilə modernləşdiriləcək.
Lakin bu proses sərnişinlər üçün qısa müddətdə daha çox gecikmə və ləğv deməkdir. Mütəxəssislərin fikrincə, sistematik bərpa zaman tələb edir və bu arada sərnişinlərdən səbirli və səyahət planlarında daha çevik olmaları gözlənilir.