

Sistem fasiləsizliyə və insan sağlamlığına uyğun təşkil edilməlidir
Valideynlərin sərgilədiyi münasibət övladlarının gələcək davranışlarını müəyyən edir
Kim deyir ki, yol həmişə böyüklərindi?
Etiraz edən valideynlər təcrübənin dərhal dayandırılmasını tələb edirlər
Belçikada ibtidai və orta məktəblərdə smartfondan istifadə ilə bağlı qərar
Səriştəli valideyn olmağın vacibliyi, yaxud təhsildə alman modeli
Təhsil müəssisələrində istilik problemi
Mini ətək, manikür-makiyaj, dikdaban ayaqqabı, saqqal, zinət, ...
Nizam-intizamı pozanlara qarşı tədbirlər görüləcək
İkinövbəli təhsil yaxşıdır, yoxsa pis?
... Yaxud kim deyir ki, yol həmişə böyüklərindi?
İnternet dərsliyi əvəzləməməlidr ...
Qanadlarınız da “vaxtı” gələndə çıxacaq
Bu gün gözlə görə bilmədiyimiz qorxulu tendensiya
Siyasət çirkabına bulaşan məktəb direktoru cəzalanacaqmı?
Məktəblərdə nə baş verir?
Təhsil sisteminin uğurunda ümumtəhsil məktəblərinin rəhbərliyi həlledici rol oynayır. Müasir dövrdə məktəb direktorları intizam məsuliyyəti daşımaqla yanaşı, həm də pedaqoji liderlik nümayiş etdirməlidirlər. Bu sahədə beynəlxalq təcrübə göstərir ki, uğurlu məktəb idarəçiliyi müəllim və şagirdlərin fəal iştirakına əsaslanmalıdır.
Tanınmış təhsil tədqiqatçısı Maykl Fullan qeyd edir: “Effektiv məktəb öz mentorlarının kollektiv öyrənməsinə və inkişafına dəstək verməlidir. Məktəb təkcə direktorun nümayişi ilə deyil, kollektiv təlim mərkəzi kimi fəaliyyət göstərməlidir”. (Fullan, Dəyişiklik mədəniyyətində aparıcı, 2001).
Digər təhsil eksperti Con Hatti deyir: “Məktəb mentorlarının əsas vəzifəsi müəllimlərin səmərəliliyini artırmaqdır. Tədqiqatlar göstərir ki, sinifdəki dəyişikliklər şagirdlərin nailiyyətlərinə mentorluqdan daha çox təsir edir. Buna uyğun olaraq, məktəb rəhbərləri müəllimləri dəstəkləməyə və onların təhsilinin keyfiyyətini yüksəltməyə diqqət yetirməlidirlər”. (Hattie, Müəllimlər üçün görünən öyrənmə, 2012).
Dünyadakı uğurlu təhsil sistemlərində məktəblərin müstəqilliyi artır və məktəb mentorlarına qazanc əldə etmək üçün daha çox səlahiyyət verilir. Məsələn, Pasi Sahlberq Fin modeli haqqında yazır: “Ən yaxşı məktəblər müəllimlərin və məktəb ictimaiyyətinin gücünə inanmaqla idarə olunur. Finlandiyada məktəb mentorları müəllimləri daha avtonom qazancları qəbul etməyə təşviq edir və bu, onların motivasiyasını artırır”. (Sahlberg, Finnish lessons 2.0, 2015).
Bütün bu fikirlər onu göstərir ki, məktəb rəhbərliyi nə qədər açıq və çevik olsa, təhsilin keyfiyyəti də bir o qədər yüksək olar. Məktəb direktorları təkcə qaydalar çərçivəsində fəaliyyət göstərən polis deyil, həm də yenilikçi düşünən, müəllim və şagirdlərə yol göstərən rəhbər olmalıdır.