
Ən ağırı 4000 avro
Avtomobilin içindən kimisə təhqir etmək cərimə ilə nəticələnəcək
Avtomobilin içindən kimisə təhqir etmək cərimə ilə nəticələnəcək
Yaşlı qadın cərimədən necə yayındı?
Heç kim üç kritik peşəyə maraq göstərmir
Sutkada 12 saat sükan arxasında sürücü də insandır və onun da səbrinin həddi var
Yaxud “Tompson” avtomatlı “Traffic canavarı”
«Formula 1»ə hazırlaşan sürücü sərnişinlə dolu olan avtobusu saatda 130-la idarə edib
«Onlarla bacarmaq çox da asan deyil»
Beləsini heç görmədiniz...
Avtobus sürücülərindən Anar Məmmədova sərt mesaj
Dünyada ən bahalı yanacağı satan 30 ölkənin siyahısı
Fransada hər il təxminən 360 000 sürücü lisenziya ballarını bərpa etmək üçün “recupération de points” adlı xüsusi təlim kurslarında iştirak edir. Bununla belə, IFOP-un yeni araşdırmasına görə, bu sürücülərin dörddə biri (25 faiz) qeydiyyatdan keçdikləri təcrübənin ləğv edildiyini bildirir. Bəzi respondentlər bu ləğvin iki və ya daha çox dəfə yaşandığını bildirirlər.
Araşdırma həmçinin bu ləğvlərin çoxunun son anda edildiyini ortaya qoyur. İştirakçıların 65 faizi təcrübələrinin ləğv edildiyini yeddi gün və ya daha az əvvəldən öyrəndiklərini bildirdi. Onların 27 faizi üç gün əvvəl, 8 faizi isə yalnız 24 saat öncədən məlumatlandırılıb.
***
Yol Təhlükəsizliyi Nümayəndələrinin Milli İttifaqı (SNASR) deyir ki, bu ləğvlər təsadüfi deyil. Bəzi mərkəzlər sistematik olaraq aşağı doluluq olan sessiyaları ləğv edir və daha çox iştirakçını digər sessiyalara yönləndirir. Bu yolla daha çox gəlir əldə edilir. Bu təcrübə sürücülərin narazılığını artırır.
Qanuna görə təcrübə mərkəzinin illik ləğvetmə dərəcəsi 30 faizdən çox ola bilməz. Bir çox mərkəzlər bu həddi aşır. SNASR prezidenti Romayn Leger, “Bu, xüsusən də lisenziyalarını bərpa etməyə çalışan insanlar üçün böyük stress mənbəyidir”, – deyib. Araşdırmaya görə, iştirakçıların 16 faizi sürücülük vəsiqəsinin ləğvi səbəbindən onu itirmək riski ilə üzləşib.
***
Təcrübənin ləğvi təkcə hüquqi deyil, həm də iqtisadi və şəxsi şikayətlərə səbəb olur. Respondentlərin 33 faizi işdə çətinlik çəkdiklərini, 21 faizi məzuniyyət günlərini boş keçirdiklərini, 20 faizi isə daha bahalı və ya uzaq yerdə staj keçməli olduqlarını bildirib.
SNASR sektordakı bu pozuntuları aradan qaldırmaq üçün hərtərəfli islahatlara çağırır. Həmkarlar ittifaqı ləğvetmə dərəcələrinin şəffaf şəkildə paylaşılmasını, ciddi yoxlamaların aparılmasını və kritik vəziyyətlərdə sürücülər üçün zəmanətli təcrübə keçməsini tələb edir.