 
                                Lekornu baş nazir oldu
Makron müdafiə nazirini Fransa hökumətinin başına gətirdi
 10:28 | 19 may 2025 | Bazar ertəsi
                Məqaləyə 127 dəfə baxılıb
                
                Şriftin ölçüsü
            					
            	
                10:28 | 19 may 2025 | Bazar ertəsi
                Məqaləyə 127 dəfə baxılıb
                
                Şriftin ölçüsü
                 
                 
                	
                
                 
                                Makron müdafiə nazirini Fransa hökumətinin başına gətirdi
 
                                Mümkün 3 ssenari
 
                                Fransada təcili yardım söbələrində yeni xaos yaxınlaşır
 
                                Fransada taksi sürücüləri hökumətə qarşı kütləvi aksiyalara hazırlaşır
 
                                Fransada sürücülük vəsiqəsi olmadan avtomobil istifadə etməyin cəzası nədir?
 
                                Fransanın ən ucuz kababçısı bağlandı
 
                                Avropa mədəniyyəti deyildiyi kimi deyilmiş
 
                                Dövlət borcu 3,3 trilyon avronu keçdi, sosial yardımlar dondurulur
 
                                75 yaşdan yuxarılar sürücülükdən məhrum oluna bilər
 
                                On minlərlə insan narkotikin təsiri altında sükan arxasında yola çıxıb
 
                                1 uşaq dünyasını dəyişib, 17 uşaq müalicə olunur
 
                                Avropada yol hərəkətində ciddi pozuntulara qarşı sərt tədbirlər görüləcək
 
                                Nəzəriyyə imtahanı üçün 1500 avro tələb edirlər
 
                                Almaniyada ən çox rast gəlinən yol hərəkəti qaydaları pozuntusu
 
                                Avtomobilin içindən kimisə təhqir etmək cərimə ilə nəticələnəcək
 
                                Yaşlı qadın cərimədən necə yayındı?
Fransada hər il təxminən 360 000 sürücü lisenziya ballarını bərpa etmək üçün “recupération de points” adlı xüsusi təlim kurslarında iştirak edir. Bununla belə, IFOP-un yeni araşdırmasına görə, bu sürücülərin dörddə biri (25 faiz) qeydiyyatdan keçdikləri təcrübənin ləğv edildiyini bildirir. Bəzi respondentlər bu ləğvin iki və ya daha çox dəfə yaşandığını bildirirlər.
Araşdırma həmçinin bu ləğvlərin çoxunun son anda edildiyini ortaya qoyur. İştirakçıların 65 faizi təcrübələrinin ləğv edildiyini yeddi gün və ya daha az əvvəldən öyrəndiklərini bildirdi. Onların 27 faizi üç gün əvvəl, 8 faizi isə yalnız 24 saat öncədən məlumatlandırılıb.
***
Yol Təhlükəsizliyi Nümayəndələrinin Milli İttifaqı (SNASR) deyir ki, bu ləğvlər təsadüfi deyil. Bəzi mərkəzlər sistematik olaraq aşağı doluluq olan sessiyaları ləğv edir və daha çox iştirakçını digər sessiyalara yönləndirir. Bu yolla daha çox gəlir əldə edilir. Bu təcrübə sürücülərin narazılığını artırır.
Qanuna görə təcrübə mərkəzinin illik ləğvetmə dərəcəsi 30 faizdən çox ola bilməz. Bir çox mərkəzlər bu həddi aşır. SNASR prezidenti Romayn Leger, “Bu, xüsusən də lisenziyalarını bərpa etməyə çalışan insanlar üçün böyük stress mənbəyidir”, – deyib. Araşdırmaya görə, iştirakçıların 16 faizi sürücülük vəsiqəsinin ləğvi səbəbindən onu itirmək riski ilə üzləşib.
***
Təcrübənin ləğvi təkcə hüquqi deyil, həm də iqtisadi və şəxsi şikayətlərə səbəb olur. Respondentlərin 33 faizi işdə çətinlik çəkdiklərini, 21 faizi məzuniyyət günlərini boş keçirdiklərini, 20 faizi isə daha bahalı və ya uzaq yerdə staj keçməli olduqlarını bildirib.
SNASR sektordakı bu pozuntuları aradan qaldırmaq üçün hərtərəfli islahatlara çağırır. Həmkarlar ittifaqı ləğvetmə dərəcələrinin şəffaf şəkildə paylaşılmasını, ciddi yoxlamaların aparılmasını və kritik vəziyyətlərdə sürücülər üçün zəmanətli təcrübə keçməsini tələb edir.