
54 qidadan 25-i zərərlidir
Yağ, süd, yumurta, ət məhsullarında heksan zəhərli maddəsi tapılıb
Yağ, süd, yumurta, ət məhsullarında heksan zəhərli maddəsi tapılıb
Almaniyada yeməyi atmaq onu bağışlamaqdan daha asan və ucuzdur
“Pom-Bär” məhsulları geri çağırılıb
1 ton uçun 94 dollar ucuzlaşan ərzaq məhsulu, pərakəndə satışda bahalaşıb
Toyuq və ya mal ətini geridə qoydu
Ağardıcı ilə dezinfeksiya edilib, istifadə tarixi dəyişdirilib
Əraziləri kiçik ölkələrin əhalisi böyük olanlardan daha çox istehlak edirmiş
Məşhur çipsi markasında qalmaqal – allergiya təhlükəsi
Hansı vitamin nəyə xidmət edir?
Anana de ki, o dayı gəldi də, getdi də
Almaniyanın məşhur qəzeti Ərdoğanı göylərə qaldırdı ...
İran XİN Almaniyanın sanksiyasını “təxribatçı” adlandırıb
“Payızda bizi çox ciddi məhsul qıtlığı gözləyir”
(İkinci yazı)
GMO məhsulların Azərbaycana gətirdiyi təhlükə
Ötən ay 100 milyon dollara yaxın qiymətdə məhsul idxal olunub
Avropa ölkəsində tərəvəz mayonezləri sınaqdan keçirilib. Məşhur məhsulda zərərli maddələr aşkar edilib.
Almaniyada milyonlarla istehlakçı tərəfindən seçilən “Rewe”, “Lidl” və “Heinz” kimi məşhur markaların tərəvəz mayonezləri “Öko-Test” jurnalı tərəfindən araşdırılıb. Məhsulların əksəriyyəti sınaqlarda yüksək bal alsa da, məşhur brendin mayonezində sağlamlığa zərərli mineral yağların izləri aşkarlanıb.
Məhsullar Almaniyadakı supermarketlərdən və endirimli mağazalardan alınıb; onların qiymətləri 250 qramlıq bağlamalar üçün 1,19-5,98 avro arasında dəyişirdi.
Laboratoriya analizlərində neftdən əldə edilən zərərli maddələr (MOSH/MOSH-a bənzər karbohidrogenlər), MOAH birləşmələri, pestisid qalıqları və Alternaria toksinləri kimi kif toksinləri araşdırılıb. Qablaşdırmada mikrobioloji yük və qida dəyəri göstəricilərinin düzgünlüyü də yoxlanılıb.
***
Testin ümumi nəticələrinə görə, 16 məhsul “çox yaxşı” qiymət alıb. “Edeka”nın “Bio My Veggie Vegane Salad Naise” həm mineral yağdan, həm də toksinlərdən təmizlənmiş yeganə məhsul idi.
Münasib qiymətə “Penny” (1,19 avro), “Kaufland” və “Lidl” (1,29 avro) brendləri də yüksək qiymət alan mayonez brendləri arasında olub.
“Unilever”in “Hellmann's Vegan Salad Naise” yalnız “yaxşı” olaraq qiymətləndirilib. Sınaqçılar bildirdilər ki, məhsulun tərkibindəki təbii dadlandırıcı xammalın keyfiyyətindəki çatışmazlıqları gizlətmək üçün istifadə olunub və buna görə də bal çıxarılıb.
***
Testin ən mənfi nəticəsi Heinz məhsulu olan “Vegan Salad Naise”də görüldü. Bu mayonez doymuş mineral yağ karbohidrogenlərinin (MOSH) yüksək dəyərlərinə malik olub və “zəif” qiymət alıb.
MOSH qalıqları bədəndə, xüsusən də qaraciyər və limfa düyünlərində toplana bilər. “Öko-Test”ə görə, belə maddələr adətən kolza və ya günəbaxan yağı istehsal prosesində məhsula ötürülür.
Heinz, sınaq nəticələrindən sonra bu məhsulu bazardan çıxaracağını açıqlayıb. Digər markaların məhsullarında yalnız aşağı və sağlamlığa təhlükə yaratmayan qalıq səviyyələri aşkar edilib.
***
“Öko-Test” istehlakçılara tərəvəz və ya klassik mayonez məhsullarını açdıqdan sonra soyuducuda saxlamağı tövsiyə edir. Soyuq bir mühitdə təxminən iki aya qədər dayana bildiyi, plastik və yumşaq qablarda satılan məhsulların banka versiyalarından daha uzun ömürlü olduğu bildirilib.