vaxtlı-vaxtında oxuyun! Bazar, 8 iyun 2025
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Heydər Əliyev (1923 - 2003)

«Azadlıq və istiqlaliyyət hər bir xalqın milli sərvətidir»

Heydər Əliyev (1923 - 2003)
ELM-TEXNİKA  
“İnstagram” nəhayət iPad tətbiqini təqdim edir 07:27 | 8 iyun 2025 | Bazar Məqaləyə 17 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

“İnstagram” nəhayət iPad tətbiqini təqdim edir

İllərlə gözlədikdən sonra ...

ELŞAD

Son illərin ən çox verilən texnologiya suallarından biri cavab tapmaqdır: “İnstagram”ın “iPad” versiyası nə vaxt çıxacaq? Deyəsən, gözləmə müddəti bitmək üzrədir. “NextG.tv”nin xəbərinə görə, “Meta” nəhayət “iPad” üçün xüsusi “İnstagram” proqramında ciddi addımlar atır. TikTok-un uzun müddətdir ki, “Apple” planşetləri üzərində işləməsi və “WhatsApp”ın bu yaxınlarda “iPad” dəstəyi təklif etməsi Instagram istifadəçilərinin səbrini daha da gərginləşdirib. İndi pərdəarxası aktivlik var.


“İnstagram”ın çoxdan gözlənilən addımı

 

İndiyədək “iPad” istifadəçiləri yalnız “iPhone” versiyasından istifadə etməli idilər. Ekrana sığmayan bu böyüdülmüş versiya istifadəçi təcrübəsi baxımından böyük tənqidlərə məruz qalırdı. İndi ortaya çıxan məlumata görə, “Meta”dakı daxili mənbə bu il buraxılacaq bir “iPad” tətbiqindən danışır. Rəsmi tarix hələ açıqlanmasa da, sözügedən mənbənin açıqlamaları həyəcanlıdır.

 

“Apple”ın rolu düşündüyünüzdən də böyük ola bilər

 

Proqramın gecikməsinin arxasında təkcə texniki deyil, həm də strateji səbəblər ola bilər. “Meta” və “Apple” arasındakı rəqabət və məxfilik siyasətindəki fərqlər “İnstagram”ın uzun illər “iPad”ə gəlməsinə mane ola bilər. Mövzuya yaxın olan bəzi dairələr iddia edirlər ki, “Apple”ın “App Store” qaydaları və istifadəçi məlumatlarına məhdudiyyətlər də prosesə təsir edib.

“İnstagram”ın “iPad” versiyasının 2025-ci ilin sonuna qədər “App Store”da olacağı gözlənilir. Şirkətin bu addımı həm istifadəçi məmnunluğunu artırmaq, həm də TikTok və digər sosial media platformaları ilə rəqabətdə əlini gücləndirmək məqsədi daşıyır.