
Süni intellekt təklif edir
III Dünya müharibəsi zamanı özünüzlə götürəcəyiniz vacib əşyalar
III Dünya müharibəsi zamanı özünüzlə götürəcəyiniz vacib əşyalar
Neftin 80 faizini verən Bakıya “Qəhrəman şəhər” adını qıymadılar
... Yaxud Qələbəyə 72 saat qalmış əbədiləşən ATA ƏSGƏR
Britaniya bombardmançılarını alman qırıcılarından qoruyan həmlə
Amerikanın iki ədəbiyyat nəhəngini - Heminqueylə Selinceri müharibə necə dost elədi?
Zorən faytonçu, Bağırova sərt cavab, Heybət adını Vladimirə dəyişən qəhrəman
Bir gün də yaşasa, müdafiə naziri olacaqdı
Holokost zamanı yəhudilərə yardım edən müsəlman
Hətta 70 il sonra da...
Ziba Qəniyevə 129 düşmən hərbçisini öldürüb
«Ermənilər Vandakı bütün müsəlmanları öldürdülər»
Faşist lideri ilə bağlı maraqlı məlumatlar ortaya çıxıb
Faşist lideri ilə bağlı maraqlı məlumatlar ortaya çıxıb
ABŞ tərəfindən inkişaf etdirilən “B-29”, bugünkü dəyəri ilə 55,6 milyard dollar olaraq tarixin ən bahalı təyyarəsi oldu. Bu inqilabi bombardman təyyarəsi həm atom bombalarını daşıdı, həm də müasir aviasiyanın gələcəyini dəyişdirdi.
ABŞ, 1940-cı ildə hələ II Dünya müharibəsinə rəsmi olaraq girməmişdi. Lakin müharibənin getdikcə böyüyən kölgəsi, Amerikan Hərbi Hava Qüvvələrini “super bombardman təyyarəsi” axtarışına yönəltdi.
İstənilən təyyarə, 3.200 kilometr məsafəni qət edə biləcək və o vaxta qədər çatılmamış irtifalarda uça biləcəkdi.
“Boeing” tərəfindən hazırlanmış “XB-29” bu ehtiyaca cavab verdi. Dörd il davam edən inkişaf prosesi sonunda ortaya çıxan “B-29 Superfortress”, yalnız müharibənin deyil, həm də aviasiya tarixinin taleyini dəyişdirdi.
Dövrün ən bahalı layihəsi
“B-29”, dövrün ən bahalı hərbi təşəbbüsü oldu. 55,6 milyard dollarlıq bugünkü qarşılığı ilə layihə, atom bombası istehsal edən “Manhattan Project”dən belə 50% daha baha başa gəldi.
30.000 fut hündürlükdə uça bilməsi üçün təyyarədə havanın normal saxlanması sistemi inkişaf etdirildi. Bu sayədə ekipaj oksigen maskası və ya ağır uçuş geyimləri olmadan vəzifəsini yerinə yetirə bilirdi. “B-29”, dünyada seriyalı istehsal edilən ilk oksigen sistemli təyyarə oldu.
Uzaqdan idarə olunan silahlar
Başqa bir inqilabi yenilik isə uzaqdan idarə olunan pulemyot qüllələri idi. Radar dəstəklənmiş nişangah sistemi, mərminin istilik və düşmə sürətini hesablayaraq atış həyata keçirir, lazım gəldikdə baş topçu bütün qüllələrin kontrolunu ələ ala bilirdi.
Təyyarənin “ürəyi” “Wright R-3350 Duplex Cyclone” motorları idi. Lakin bu güclü motorlar çox qızdığı üçün tez-tez yanırdı.
1943-cü ildə bir prototip test uçuşunda baş verən yanğın Sietl yaxınlığında təyyarənin düşməsinə səbəb oldu; 11 ekipaj üzvü və 20 zavod işçisi həlak oldu.
“B-29”-un istehsalı üçün ABŞ-ın dörd bir yanında nəhəng zavodlar quruldu. Yüz minlərlə yeni işçi işə götürüldü, çoxu həyatında ilk dəfə təyyarə montajında iştirak etdi.
1944-cü ildə general Hap Arnold, “Wichita”dakı zavodu ziyarət edərək iki ay içində 175 təyyarə istədi. Lakin zavoddan tək bir “B-29” belə çıxmadı.
Bütün çətinliklərə baxmayaraq “B-29” qısa müddətdə göylərə hökm sürdü. 1945-ci ildə Xirosima və Naqasakiyə atılan atom bombalarını daşıyan təyyarə olaraq tarixə keçdi. Ardınca inkişaf etdirdiyi texnologiyalar müharibə sonrası sərnişin təyyarələrinin yolunu açdı və müasir hava nəqliyyatının əsasını qoydu.