
Abituriyentin motivasiyası
Kommunikasiya bacarıqlarını qiymətləndirən çoxölçülü model yaradılmalıdır
Kommunikasiya bacarıqlarını qiymətləndirən çoxölçülü model yaradılmalıdır
10 mindən çox apelyasiya təkcə texniki deyil, sistemli problemlərin göstəricisidir
DİM-dən açıqlama
Hindistanda məktəb yeməklərində ilan tapıldı
Keyfiyyət üçün saatın çoxluğu yox, məzmun dəqiqliyi, metodika düzgünlüyü və müəllimin hazırlığı əsasdır
DİM prosesi təhsil və karyera uğurunun yeganə kriteriyasına çevirib
Avropa məktəblərində Süni intellektdən asılılıq artır
Avropa ölkəsində məktəb menyusunda köklü dəyişiklik
Mərkəz mübahisəli qərarlarını heç bir şəffaf nəzarət olmadan verməyə çalışır
Sadəcə texniki yanlışlıq deyil – səhlənkarlıq, məsuliyyətsizlik, tərbiyəsizlikdir
Duysburqda sağçı ekstremist təhdidi ilə bağlı həyəcanlı vəziyyət yaşanır
Dərslər yalnız test kitabçalarına uyğun tədris edilir; təlim-tərbiyə prosesi yoxa çıxır
Bütün təhsil prosesi bir nöqtəyə – bal toplamağa fokuslanıb
Dörd fundamental dəyişiklik tələb olunur
Qərar 1 il 3 aydan sonra qüvvəyə minəcək
Xidmət haqqı nəyə görə alınır?
Bakıda attestat qiymətləri əla olan abituriyentlərin 1,71 faizi 200 baldan aşağı nəticə göstərib. 500 baldan yuxarı nəticə göstərərək məktəb nailiyyətlərini təsdiq edənlər isə 58,70 faizdir.
«Report» xəbər verir ki, bu, Dövlət İmtahan Mərkəzinin «Abituriyent» jurnalının 12 saylı buraxılışında öz əksini tapıb.
Hesabatda həmçinin, respublika üzrə keçən il üçün yaxşı məktəblərin siyahısı da açıqlanıb. Belə ki, həmin məkətblərin sırasına keçən il şəhərin 287 saylı «Zəkalar» liseyi, 160 saylı klassik gimnaziya, 291 saylı «Ekologiya» liseyi, Texniki humanitar lisey, Məktəb-lisey Kompleksi, 82 saylı tam orta məktəb, 62, 70, 72, 83, 220, 261, 264 və 304 saylı məktəb-liseylər, 1, 3, 7, 12, 23, 27, 33, 54, 60, 82, 98, 116, 129, 141, 144, 171, 189-190, 207, 249, 254, 263, 278, 282, 283, 294, 308, 311, 313, 317, 318, 328 və Ümid qəsəbəsi 194 saylı tam orta məktəblər daxil olub.