
Avropada Çin Süni intellektinin təlaşı
Almaniya “DeepSeek” tətbiqinin “App Store”da qadağan edilməsini tələb edir
Almaniya “DeepSeek” tətbiqinin “App Store”da qadağan edilməsini tələb edir
Məhkəmə şirkətə ikinci dəfə eyni iddia üzrə cərimə kəsib
“Amazon” ABŞ-a 10 milyard dollarlıq investisiya yatıracaq
Oflayn rejimdə işləyə bilən proqramın performansı telefonun gücündən asılı olaraq dəyişə bilər
“Google Maps” onlayn xəritə proqramı əksər magistralları bağlı göstərib
“Siri” biopsiya gözləyən qadına özbaşına mesaj göndərməsi müəmmalıdır
“Apple” “ətrafınızdakı dünyanı hiss edə bilən” növbəti ağıllı məhsul hazırlayır
“Google”un yeni funksiyası istənilən adamı dərhal istənilən dildə danışdıracaq
“Həm Avropada, həm də ABŞ-da yeniləməmizi buraxmağımıza mane olur”
Şirkətin xalis mənfəəti ötən ilə nisbətdə 75 faiz olub
AB “Apple” və “Meta”nı cərimələyib
“Google” və “OpenAI” məməlilərlə danışmaq üçün süni intellekt modelini hazırlayır
“Google” Böyük Britaniyada rəqabət qanunlarını pozmaqda günahlandırılır
Gizli Android müqavilələri ortaya çıxdı
“iPhone” qiymətləri uça bilər, “Tesla” isə düşdükcə düşür
Şirkət Trampın yeni vergilərinin hədəfidir
“Apple” yeni bir reklamla rəqiblərinin məxfilik təcrübələrinə hücum etdi. Reklamda digər brauzerlər təhlükəsizlik və məxfilik zəiflikləri ilə doludur. Hansı şirkətləri və ya brauzerləri hədəf aldığını dəqiqləşdirməsə də, rəqiblərinin istifadəçilərinin izlənilməsinə icazə verdiyini və lazımi müdafiəyə malik olmadığını iddia edir.
Bunu, məlumat şirkətlərini cihazlarından istifadə etməyə çalışan insanları təqib edən təhlükəsizlik kameraları ilə birlikdə müdaxilə edən qağayılar kimi təsvir etməklə göstərir.
O, həmçinin istifadəçilərin saytlar və digər alətlər arasında izlənilməsinin qarşısını alan texnologiyaları özündə əks etdirən “Apple”ın şəxsi məxfilik xüsusiyyətlərinə də işarə edir.
Bu xüsusiyyətlərə “Apple”ın şəxsi baxış rejimi adlandırdığı şey daxildir ki, bu da bu məlumatları digər şirkətlərlə müqayisədə həqiqətən məxfi saxlayır.
“Apple”ın yeni reklamı, öz məxfilik və təhlükəsizlik təcrübələrini vurğulamağa və digər platformaların potensial təhlükələrini yüngülləşdirməyə yönəlmiş uzunmüddətli reklam kampaniyalarının bir hissəsidir. Məsələn, keçən ilin eyni vaxtında sağlamlıq məlumatlarına çıxışın itirilməsi təhlükəsini vurğulamaq məqsədi daşıyan bir kampaniya başlatdı.
Lakin bu yeni kampaniya brauzer şirkətləri arasında bazar payı uğrunda mübarizənin artdığı bir dövrə təsadüf etdi. Məsələn, “Google” şirkəti “Chrome” brauzeri üçün öz reklamlarını işə saldı; o cümlədən “iPhone” istifadəçilərini bu brauzerdən öz mobil telefonlarında, eləcə də noutbuklarında istifadə etməyə təşviq etmək məqsədi daşıyan bəzi reklamları nümayiş etdirdi.
Digər brauzer şirkətləri də son illərdə bazara tamamilə yeni proqramlar təqdim etdilər. Məsələn, “Arc” adlı yeni proqram 2022-ci ildə istifadəyə verildikdən sonra getdikcə populyarlaşır və onun yaradıcıları “The Browser Company” onun satış nöqtələrindən biri kimi təhlükəsizlik və məxfiliyi qeyd edir.
“Apple”ın reklamları, keçən ay Ümumdünya Yaradıcılar Konfransı tədbirində təqdim etdiyi yeni proqram təminatının bu payız buraxılışından əvvəl gəlir. Bu yeniləmələr “iPhone” və “iPad”də, eləcə də “Mac”da “Safari”yə yeni dəyişikliklər gətirəcək, onların əksəriyyəti məxfiliyin qorunmasını daha da gücləndirməyə yönəlib.