Təhlükəsizlik və məxfilik üstünlüyü
“Apple” yeni reklamında digər şirkətlərə hücum edib
ELŞAD
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
1.5 milyardlıq cərimə ...
AB məhkəməsi “Google”a qərarı ləğv edib
-
“Seçkilərə müdaxilə edir”
İlon Maskdan “Google”a “Donald” reaksiyası
-
“iPhone”da saat zəngi problemi
İstifadəçilər səs problemlərinə görə oyana bilmədiklərini deyirlər
-
5 milyard ödəyəcək
“Google” təzminat iddialarını qəbul edib
-
Dünyanın prioritet ixtisası
Xarici ölkələr İT mütəxəssisləri yetişdirib saxlamaq üçün milyonlar xərcləyir, bizdə isə ...
-
“Özünü psixiatra göstər”
“Google” “Süni İntellektin qəlbi var” deyən işçisini niyə cəzalandırıb?
-
BNA-nın saytındakı pərakəndəlik
“Google Maps” Azərbaycanla bağlı məlumatları siləcəkmi?
-
“Matrix”ə xoş gəldiniz
“Google” sadəcə axtarış sistemi deyil artıq
-
“Google”da taparsan...
Axtar-axtar tapmasan, 20 yaşlı ...
-
Seçki birləşdirdi
MSK hüquq-mühafizə orqanları ilə birlikdə araşdırmalara başladı
-
“Apple” yeni bir reklamla rəqiblərinin məxfilik təcrübələrinə hücum etdi. Reklamda digər brauzerlər təhlükəsizlik və məxfilik zəiflikləri ilə doludur. Hansı şirkətləri və ya brauzerləri hədəf aldığını dəqiqləşdirməsə də, rəqiblərinin istifadəçilərinin izlənilməsinə icazə verdiyini və lazımi müdafiəyə malik olmadığını iddia edir.
Bunu, məlumat şirkətlərini cihazlarından istifadə etməyə çalışan insanları təqib edən təhlükəsizlik kameraları ilə birlikdə müdaxilə edən qağayılar kimi təsvir etməklə göstərir.
O, həmçinin istifadəçilərin saytlar və digər alətlər arasında izlənilməsinin qarşısını alan texnologiyaları özündə əks etdirən “Apple”ın şəxsi məxfilik xüsusiyyətlərinə də işarə edir.
Bu xüsusiyyətlərə “Apple”ın şəxsi baxış rejimi adlandırdığı şey daxildir ki, bu da bu məlumatları digər şirkətlərlə müqayisədə həqiqətən məxfi saxlayır.
“Apple”ın yeni reklamı, öz məxfilik və təhlükəsizlik təcrübələrini vurğulamağa və digər platformaların potensial təhlükələrini yüngülləşdirməyə yönəlmiş uzunmüddətli reklam kampaniyalarının bir hissəsidir. Məsələn, keçən ilin eyni vaxtında sağlamlıq məlumatlarına çıxışın itirilməsi təhlükəsini vurğulamaq məqsədi daşıyan bir kampaniya başlatdı.
Lakin bu yeni kampaniya brauzer şirkətləri arasında bazar payı uğrunda mübarizənin artdığı bir dövrə təsadüf etdi. Məsələn, “Google” şirkəti “Chrome” brauzeri üçün öz reklamlarını işə saldı; o cümlədən “iPhone” istifadəçilərini bu brauzerdən öz mobil telefonlarında, eləcə də noutbuklarında istifadə etməyə təşviq etmək məqsədi daşıyan bəzi reklamları nümayiş etdirdi.
Digər brauzer şirkətləri də son illərdə bazara tamamilə yeni proqramlar təqdim etdilər. Məsələn, “Arc” adlı yeni proqram 2022-ci ildə istifadəyə verildikdən sonra getdikcə populyarlaşır və onun yaradıcıları “The Browser Company” onun satış nöqtələrindən biri kimi təhlükəsizlik və məxfiliyi qeyd edir.
“Apple”ın reklamları, keçən ay Ümumdünya Yaradıcılar Konfransı tədbirində təqdim etdiyi yeni proqram təminatının bu payız buraxılışından əvvəl gəlir. Bu yeniləmələr “iPhone” və “iPad”də, eləcə də “Mac”da “Safari”yə yeni dəyişikliklər gətirəcək, onların əksəriyyəti məxfiliyin qorunmasını daha da gücləndirməyə yönəlib.