
“iPhone”da “Trump” xətası
“İrqçi” dediyiniz zaman görünür
“İrqçi” dediyiniz zaman görünür
Səhmdarları şirkətin müxtəliflik proqramlarını ləğv etmək təklifini rədd edirlər
“Apple” yeni reklamında digər şirkətlərə hücum edib
İstifadəçilər səs problemlərinə görə oyana bilmədiklərini deyirlər
MSK hüquq-mühafizə orqanları ilə birlikdə araşdırmalara başladı
MSK hüquq-mühafizə orqanları ilə birlikdə araşdırmalara başladı
MSK hüquq-mühafizə orqanları ilə birlikdə araşdırmalara başladı
Fransanın milli rəqabət tənzimləyicisi (Authority de la concurrence) bu gün “Apple”i iOS və iPadOS-da mobil proqramların paylanmasında dominant mövqeyindən sui-istifadə etdiyini əsas gətirərək, “Apple”i 150 milyon avro cərimələyib.
Qərarın mərkəzində “Apple”ın məlumatları toplamaq üçün istifadə etdiyi proqram dayanırdı. Agentlik hesab edir ki, “Apple” şirkətinin şəxsi məlumatların qorunması ilə bağlı bəyan etdiyi məqsədlər “nə zəruri, nə də mütənasibdir”.
2021-ci ildə “Apple” istifadəçilərə şəxsi məlumatları üzərində daha çox nəzarət imkanı verən yeni funksiya təqdim etdi. Bu funksiya istifadəçilərdən öz məlumatlarının iOS və iPadOS ekosistemindəki üçüncü tərəf proqramlarında toplanmasına icazə vermələrini xahiş edəcək, icazə verilmədiyi təqdirdə planlaşdırılmış reklamlar məhdudlaşdırılacaq.
“Apple” bu xüsusiyyəti istifadəçi məxfiliyinin qorunması istiqamətində mühüm addım kimi təqdim etsə də, Fransa hakimiyyəti sözügedən proqram təminatının rəqib şirkətlərin məlumatlara çıxışını məhdudlaşdıra və “Apple”ın bazarda üstünlüyünü gücləndirə biləcəyi ilə bağlı proqnozunu çatdırdı.
Bu gün qərarında bir tapıntı, “Apple”ın üçüncü tərəf proqramlarından istifadəni “çətinləşdirdiyi” və reklamdan maliyyələşən nəşriyyatların zərər gördüyü idi.
Agentlik təsdiqləmə prosesi zamanı bir neçə pəncərənin açıldığını və üçüncü tərəf proqramlarının istifadəsini son dərəcə mürəkkəb etdiyini iddia edib.
“Fərdiləşdirilmiş reklam izləmə yalnız bir dəfə təsdiq edilməli olsa da, proqram təminatı ilə istifadəçidən ikinci dəfə təsdiq istənilir”, – sözləri bəyanatda diqqət çəkib.
Tənzimləyici qurum bunun asimmetrik sistemlə nəticələndiyini vurğulayır.
Bazar ertəsi “Apple” tərəfindən edilən şərhdə, qərara reaksiya verib və əsas mövzunun proqram təminatı ilə istifadəçilərə şəxsi məlumatlarla bağlı daha çox nəzarət hüququ verdiyini vurğulayıb.
AB-nin qarşıdakı dövrdə Rəqəmsal Bazarlar Aktı çərçivəsində “Apple” ilə bağlı iki araşdırmanı yekunlaşdıracağı gözlənilir. Bunlardan birinə “iPhone”da brauzer seçimi, digərinə isə proqram tərtibatçılarının öz qeyri – App Store təkliflərini pulsuz təqdim etmək imkanı daxildir.
Cərimə AB və ABŞ arasında texnoloji şirkətlərə qarşı təzyiqlərə görə artan gərginlik fonunda verilib.