
Osmanlını kim yıxdı?
Qərb və yəhudi bankirlər, yoxsa ...
Qərb və yəhudi bankirlər, yoxsa ...
Ekspertlər siyasəti günahlandırır
Özü dünya turuna çıxıb
2026-cı ildə kiçik elektrikli avtomobil seriyası bazara çıxacaq
Avropa bazarında Çin avtomobillərinin satışı iki dəfədən çox artıb
Əyalətlərdə artan maşın sayı böyük şəhərlərdə azalıb
Almaniya polisi şahid axtarır
AB üzvü olan bir ölkədə sürət həddi artırılır
Fransa istehsalı avtomobillərin əyləc sistemindəki nasazlıq nazirliyi hərəkətə keçirdi
Türkiyədə qeydə alınan avtomobil sayında “Renault” və boz rəng üstünlük təşkil edib
Azərbaycanda da məşhur olan modelin istehsalı dayandırılır
İsveçrədə sürət həddini aşan multimilyoner 500 dəfə çox – 95 min avro cərimələndi
50-lik yolda 77 km/s sürətlə gedən sürücüyə fantastik cərimə
Avropa mədəniyyəti deyildiyi kimi deyilmiş
Nazirlik iddia yalanladı
Belçikada tətbiq olunan məbləğə Azərbaycanda 10 ilin maşınını almaq olar
“Verivox” sığorta qiymətləndirməsinə görə, Almaniyada hər 6 avtomobildən 1-i “Volkswagen” (VW) avtomobilidir. Ölkənin şərqində yüzdə 18,5, qərbində isə yüzdə 17,6 payla bazarda görünür. Bu güclü mövqe brendin həm satış, həm də sığorta üstünlüklərində fərqləndiyini göstərir.
***
Şərq-Qərb fərqinə baxdıqda; “Mercedes”, “BMW” və “Skoda”da əhəmiyyətli fərqlər var. “Mercedes” qərbdə 9,56 faiz, şərqdə 7,35 faiz; “BMW” müvafiq olaraq 8,17 faiz və 5,33 faiz; “Skoda” isə qərbdə 4,3 faiz, şərqdə isə 7,6 faiz təşkil edir. Bu vəziyyət təkcə brend üstünlük deyil, həm də iqtisadi üstünlükləri ortaya qoyur.
***
“Volkswagen”dən sonra “Opel” 8,4 faiz, “Ford” 7,0 faiz, “Audi” 6,4 faiz, “Skoda” 5,0 faiz və “Renault” 4,21 faiz payla gəlir. “Hyundai”, “Toyota”, “Peugeot” və “Kia” kimi markalar ümumiyyətlə 2-3 faiz arasında dəyişir.
***
“Verivox” təhlilinə görə, indi yeni avtomobillərin təxminən üçdə birinə cip model tipli avtomobillərə üstünlük verilir. Bundan əlavə, qara, boz və gümüş həm şərqdə, həm də qərbdə ən çox seçilən avtomobil rəngləri arasındadır.