
“Davud dəhlizi” uğrunda mübarizə
... Yaxud dürzi icması, şəriət və qeyri-şəriət qarşıdurması
... Yaxud dürzi icması, şəriət və qeyri-şəriət qarşıdurması
Ərəb qəbilələrindən 50 min döyüşçü Süveyda şəhərinə yaxınlaşır
Normallaşma perspektivi, demək olar ki, yoxdur
Dürzilər Suriya, Livan, İordaniya və İsrail də daxil olmaqla bir çox ölkəyə yayılıblar
Baş Qərargah binasının girişi vuruldu
Suriyaya qarşı sanksiyaların ləğvindən sonra ...
Ulduzların sayı artırılıb, buğda sünbülləri çıxarılıb
Livan terror təşkilatı ilə tam bacara bilmir
İsrail və Suriya arasında təmas
Buğdada məhsuldarlıq iki dəfə azalıb, ölkənin ərzaq təhlükəsizliyi risk altında
Dəməşqdə baş verən terror aktında zərərçəkənlər haqda məlumat verilməyib
Dəməşq kilsəsinə bombalı hücum
Suriyanın diktator prezidentinin əmisi oğlu axtarışda idi
Terror təşkilatı Suriya və İraqda yenidən təşkilatlanır
Tom Barak: “Bu gün bizim maraqlarımız üst-üstə düşür”
Uşaqların mübahisəsi kütləvi toqquşmaya çevrildi
İraq-Şam İslam Dövləti (İŞİD) qrupunun nəzarəti altındakı ərazilərdə insanların necə yaşadığını təsvir etmək çətindir, çünki burada şəkil və ya rəsm çəkilməsi qadağandır.
İŞİD-in Suriyada paytaxt elan etdiyi Rəqqa şəhərindən qaçmağa nail olan rəssam hazırda müvəqqəti olaraq yaşadığı sığınacaqda işğal edilmiş şəhərdəki həyatı təsvir etməyə çalışır.
Feysəl onun əsl adı deyil. O, rəsm çəkməyi sevən suriyalı fermerdir. İslam Dövləti qrupu onun yaşadığı ərazinin nəzarətini əlinə aldıqdan sonra o, rəsm əsəsrlərini gizlətməli olub. «İslam Dövləti gəldikdən sonra o, kitabxanaları, film və musiqi diskləri satılan mağazaları bağladı. Mahnı oxumaq, rəqs etmək, hətta şəkil çəkmək belə qadağan edildi. Mən də ud çalardım, lakin artıq udum yoxdur, militantlar sındırdı» deyə, Feysəl bildirir.
Feysəl şəhərin şimal-şərq hissəsindəki evini 3 ay əvvəl tərk edərək, həyat yoldaşı və uşaqları ilə birlikdə sığınacağı Eyn-İssa düşərgəsində tapıb. O, Birləşmiş Ştatların başçılığı ilə Rəqqanın geri alınması yolunda başlayan hərbi əməliyyatlardan sonra şəhəri tərk edən 10 minlərlə suriyalıdan biridir.
Düşərgədə rəssamlıq işini davam etmək istəyən Feysəl özünə ləvazimat hazırlayır. Yastıq tüklərindən fırçalar düzəldir, siqaret kötüklərindən kömür əvəzinə istifadə edir. Feysəl əsərlərinin çoxunda Rəqqada son üç ildə baş verənlər, həbs edilən, ac qalan, bombardmandan gizlənməyə çalışan insanları təsvir edir. «Bu rəsmdə məktəb çantası tutan uşaq yazı taxtası olmadığı üçün raketin üstündə yazmalı olub».
Başqa rəsmində isə o, Rəqqada gördüyü dəhşəti təsvir edib. «Mən bir avtomobilin dayandığını gördüm. Onu avtomobildən çıxardılar və o danışmaq istəyəndə onu döyməyə başladılar. Sonra onu öz maşınlarına apardılar. Bir neçə dəqiqədən sonra onu gətirib edam etdilər. Adətən, İslam Dövləti insanları qəssab bıçağı ilə qətlə yetirir, lakin bu şəxsi güllə ilə vurub öldürdülər».
Feysəl nə əsl adını, nə də yaşadığı kəndin adını deməkdən çəkinir, çünki o, son üç ildə İslam Dövləti qrupunun əlində girov olan oğlunu orada qoymalı olub.