
Bayru sabah istefa verəcək
Makron hökumətin devrilməsindən sonra yeni baş nazirini təyin edəcək
Makron hökumətin devrilməsindən sonra yeni baş nazirini təyin edəcək
Fransa parlamentində etimad səsverməsini ala bilməyən Bayru hökuməti devrildi
Fransadakı etimad səsverməsi istiqrazları sarsıtdı
Fransada sosial şəbəkə üçün video çəkən qadın güllələndi
Fransanı xaotik həftə gözləyir
Etimad səsverməsindən sonra ölkəni nələr gözləyir?
Makron ifrat sağçı, Bayru isə solçu liderlərin qapısını döyüb
Fransa prezidentinin impiçment məsələsi parlamentdə səsə qoyulacaq
Mümkün 3 ssenari
.. AB üçün hansı nəticələrə yol aça bilər?
Cinayətkarlar 19 milyon manatlıq 3 əsər aparıb
Fransa XİN imic itkisi ilə necə mübarizə aparır?
Fransada yeni sağ yaranır?
Bankomatlar xırda pul vermir
Fransada təcili yardım söbələrində yeni xaos yaxınlaşır
AB Mərkəzi Bankı onu xilas edə bilərmi?
«Chanel» şirkəti elan edib ki, Fransanın cənubunda sürətli dəmiryolu salmaq planları məşhur ətir istehsalında istifadə edilən jasmin tarlalarının məhvinə gətirə bilər.
Şirkət xəbərdarlıq edir ki, hər hansı başqa bir yerdə yetişdirilmiş jasmin əfsanəvi «Chanel № 5» ətirin rahiyəsini bərpa olunmaz şəkildə dəyişər.
Fransanın SNCF dəmiryol şirkəti deyir ki, Fransa Rivyerasında yolların əsaslı modernləşdirilməsi ehtiyacı çoxdan yetişib, və onu bundan sonra da təxirə salmaq mümkün deyil.
Lakin Şanel açıq məktub dərc edib və yüksək sürətli dəmiryolunun Qrass rayonundakı ənənəvi sənətlərə faciəvi təhlükə olacağını deyir.
Şirkətin iddiasınca, bir flakon 30 millilitrlik «Chanel № 5» ətirinin istehsalı üçün təxminən 1000 jasmin çiçəyi tələb olunur.
«Chanel № 5» 1920-ci ildə xanım Koko Şanelin Qrassda istirahət edərkən ətriyyatçı Ernest Beaux ilə tanış olduğu zaman yaradılıb.
O vaxtdan Şanel ətiri istehsalatının bir hissəsi Qrassda qalır, və çoxları buranı dünyanın ətir paytaxtı hesab edir.
Lakin SNCF israr edir ki, Fransa Rivyerası sahilinin bütün nəqliyyat sisteminin təcili modernləşdirməyə ehtiyacı var.
SNCF deyir ki, hazırkı Marsel-Nitsa qolu ölkənin Paris kənarında ən çox yüklənmiş yoldur.
Şirkət Marsellə Nitsa arasında məsafənin 1 saat tez qət etməyə imkan verən dəmiryolunun tikintisinə 6,7 milyard avro yatırmaq niyyətində olduğunu bildirir.
Lakin SNCF israr edir ki, Fransa Rivyerası sahilinin bütün nəqliyyat sistemini təcili modernləşdirməyə ehtiyacı var.
Şirkət bu bölgədə bitən jasmini Şanel ətirinin istehsalı üçün əvəzolunmaz adlandırır.