
Marsel alovlara təslim oldu
Onlarla ev və avtomobil yanıb, nəqliyyat iflic olub
Onlarla ev və avtomobil yanıb, nəqliyyat iflic olub
Makronun xanımı onun əlini niyə havada qoydu?
Fransa və Almaniyada Asiya pələng ağcaqanadı təhlükəsi
Minlərlə “Mercedes-Benz” geri çağırıldı
Fransa bələdiyyələrində əməkhaqqı üsyanı
Marsel hava limanı bağlanıb, qatarların hərəkəti dayandırılıb
Fransa müxalifətinin lideri siyasi qadağa qərarından Avropa İnsan Haqları Məhkəməsinə şikayət edir
Makron cütlüyü arasında daha bir böhran, arvadı ərinə məhəl qoymadı
5 günlük müharibədən sonra “Rafale” təyyarələrinə qarşı təbliğat genişlənib
Evi basılan yaşlı türk qadını yerlə sürüdülər, gənc qızı isə hovuzda ölümünə döydülər
Avropa şəhərində 26 cərimə yazılarkən 4 avtomobilin hərəkəti qadağan edildi
Fransa yeni qızmar isti dalğasına hazırlaşır
Fransada müsəlmanlara qarşı hücumlar artmaqdadır
Fransada türklərin antik əşyalarını toplanılır
Qadağa qaldırıldı, Sena çayı ictimaiyyətə açıldı
Fransa polisinin miqrantlara müdaxilə taktikası – şişmə qayıqlar bıçaqla deşiləcək
«Chanel» şirkəti elan edib ki, Fransanın cənubunda sürətli dəmiryolu salmaq planları məşhur ətir istehsalında istifadə edilən jasmin tarlalarının məhvinə gətirə bilər.
Şirkət xəbərdarlıq edir ki, hər hansı başqa bir yerdə yetişdirilmiş jasmin əfsanəvi «Chanel № 5» ətirin rahiyəsini bərpa olunmaz şəkildə dəyişər.
Fransanın SNCF dəmiryol şirkəti deyir ki, Fransa Rivyerasında yolların əsaslı modernləşdirilməsi ehtiyacı çoxdan yetişib, və onu bundan sonra da təxirə salmaq mümkün deyil.
Lakin Şanel açıq məktub dərc edib və yüksək sürətli dəmiryolunun Qrass rayonundakı ənənəvi sənətlərə faciəvi təhlükə olacağını deyir.
Şirkətin iddiasınca, bir flakon 30 millilitrlik «Chanel № 5» ətirinin istehsalı üçün təxminən 1000 jasmin çiçəyi tələb olunur.
«Chanel № 5» 1920-ci ildə xanım Koko Şanelin Qrassda istirahət edərkən ətriyyatçı Ernest Beaux ilə tanış olduğu zaman yaradılıb.
O vaxtdan Şanel ətiri istehsalatının bir hissəsi Qrassda qalır, və çoxları buranı dünyanın ətir paytaxtı hesab edir.
Lakin SNCF israr edir ki, Fransa Rivyerası sahilinin bütün nəqliyyat sisteminin təcili modernləşdirməyə ehtiyacı var.
SNCF deyir ki, hazırkı Marsel-Nitsa qolu ölkənin Paris kənarında ən çox yüklənmiş yoldur.
Şirkət Marsellə Nitsa arasında məsafənin 1 saat tez qət etməyə imkan verən dəmiryolunun tikintisinə 6,7 milyard avro yatırmaq niyyətində olduğunu bildirir.
Lakin SNCF israr edir ki, Fransa Rivyerası sahilinin bütün nəqliyyat sistemini təcili modernləşdirməyə ehtiyacı var.
Şirkət bu bölgədə bitən jasmini Şanel ətirinin istehsalı üçün əvəzolunmaz adlandırır.