
Təhsilə baxışın əsas göstəricisi
İmtahanları yenidən düşünməliyik – ölçmək üçün deyil, dəyərləndirmək üçün
İmtahanları yenidən düşünməliyik – ölçmək üçün deyil, dəyərləndirmək üçün
Riyaziyyat sualında növbəti texniki səhv nəyin göstəricisidir ...
Minlərlə savadlı uşaq laqeydlik və savadsızlıq üzündən gələcəyini itirir
Kommunikasiya bacarıqlarını qiymətləndirən çoxölçülü model yaradılmalıdır
10 mindən çox apelyasiya təkcə texniki deyil, sistemli problemlərin göstəricisidir
DİM-dən açıqlama
DİM prosesi təhsil və karyera uğurunun yeganə kriteriyasına çevirib
Mərkəz mübahisəli qərarlarını heç bir şəffaf nəzarət olmadan verməyə çalışır
Sadəcə texniki yanlışlıq deyil – səhlənkarlıq, məsuliyyətsizlik, tərbiyəsizlikdir
Dərslər yalnız test kitabçalarına uyğun tədris edilir; təlim-tərbiyə prosesi yoxa çıxır
Bütün təhsil prosesi bir nöqtəyə – bal toplamağa fokuslanıb
Xidmət haqqı nəyə görə alınır?
DİM keyfiyyətsiz sistemləri ilə abituriyentlərin gələcəyini riskə atır
Universitetlərin rolu sıfıra endirilib
“Boloniya” sistemi tədrisin təşkilinin formasıdır, məzmun və metodika deyil
Dünyadakı inkişafla ayaqlaşmayan DİM urvatsız testlərin tərtib edir