
Təhsilə baxışın əsas göstəricisi
İmtahanları yenidən düşünməliyik – ölçmək üçün deyil, dəyərləndirmək üçün
İmtahanları yenidən düşünməliyik – ölçmək üçün deyil, dəyərləndirmək üçün
Riyaziyyat sualında növbəti texniki səhv nəyin göstəricisidir ...
Minlərlə savadlı uşaq laqeydlik və savadsızlıq üzündən gələcəyini itirir
Kommunikasiya bacarıqlarını qiymətləndirən çoxölçülü model yaradılmalıdır
10 mindən çox apelyasiya təkcə texniki deyil, sistemli problemlərin göstəricisidir
DİM-dən açıqlama
DİM prosesi təhsil və karyera uğurunun yeganə kriteriyasına çevirib
Mərkəz mübahisəli qərarlarını heç bir şəffaf nəzarət olmadan verməyə çalışır
Sadəcə texniki yanlışlıq deyil – səhlənkarlıq, məsuliyyətsizlik, tərbiyəsizlikdir
Dərslər yalnız test kitabçalarına uyğun tədris edilir; təlim-tərbiyə prosesi yoxa çıxır
Bütün təhsil prosesi bir nöqtəyə – bal toplamağa fokuslanıb
Xidmət haqqı nəyə görə alınır?
Universitetlərin rolu sıfıra endirilib
“Boloniya” sistemi tədrisin təşkilinin formasıdır, məzmun və metodika deyil
Dünyadakı inkişafla ayaqlaşmayan DİM urvatsız testlərin tərtib edir
Müəllimləri imtahan etməkdən öncə öyrətmək lazımdır
Elektron ərizə qəbulu həyata keçirən Dövlət İmtahan Mərkəzi (DİM) abituriyentlərə sadə seçim prosesini təqdim etdiyini iddia edir. Amma nəticə? 16-17 yaşlı gənclər bölmə və xarici dil seçərkən səhv etdikdə, düzəliş etmək istəyirlər, amma sistem işləmədiyi üçün bunu edə bilmirlər. Ərizəni ləğv edib yenidən müraciət etmək istəyən abituriyentlər SMS gözləyir, amma sistem mesaj göndərmir. Saatlardır gərginlik keçirən onlarla gənc ağlayaraq kömək istəyir.
Bu halda xeyli sual yaranır: Sistemi istifadəyə verməzdən əvvəl test etmək lazım deyilmi? Əsas məqsəd 45-50 manat rüsum toplamaqdır, yoxsa keyfiyyətli xidmət göstərmək? Bu yaşda gənclərin psixoloji gərginliyini heç düşünən varmı? Təhsil sistemində illərdir davam edən bu laqeydlik nə vaxta qədər davam edəcək?
Abituriyentlərin haqlı narahatlığı qulaqardına vurulmamalıdır. DİM keyfiyyətsiz sistemləri ilə insanların gələcəyini riskə atmaq əvəzinə, öz işinə ciddi yanaşmalıdır!