
Paşinyanın planında Əliyevin İrəvana səfəri var
Ermənistan baş naziri: “Sülh sazişini imzalamaq imkanını əldə verməməliyik”
Ermənistan baş naziri: “Sülh sazişini imzalamaq imkanını əldə verməməliyik”
Sərəncam 219 nəfərə tətbiq olunub – SİYAHI
Azərbaycan Macarıstanın enerji təhlükəsizliyinə töhfə verir
Dövlət başçısını bir görənlər dönüb bir də baxırlar
Azərbaycan Prezidenti bir səfərdə alına bilinəcək maksimum nəticə əldə etdi
Azərbaycan–Avropa münasibətlərində yeni mərhələyə keçid
Prezident İlham Əliyev İlham Əliyev Antonio Koşta və Ursula Von der Leyenlə görüşüb
AB prezidenti Antonio Koşta İlham Əliyevi “Avropa Siyasi Birliyi”nin Zirvə toplantısına dəvət edib
Ən yaxşı halda, mövcud strategiya içində müəyyən taktiki dəyişiklik yarada bilər
İlham Əliyev mesajında bölgədə faydalı əməkdaşlığın nələrdən asılı olduğunu xatırlatdı
Güclü jest olsa da birliyə işarə edən addım deyil
... Yaxud Məsud Pezeşkianın Azərbaycana səfəri ilə bağlı tezislər
Türk əsilli siyasətçinin İran prezidenti olmasının faydaları
Azərbaycan-İran münasibətlərində yeni mərhələ
Pezeşkian: “Biz İranı azərbaycanlıların ikinci vətəni hesab edirik”
Nəhayət öz siyasi memimizi yaradırıq
Azərbaycan Şimali Kipr Türk Cümhuriyyətini (ŞKTC) tanıya bilər, amma bu addımın atılması bir sıra geosiyasi və diplomatik faktorlara bağlıdır. Türkiyə ilə yaxın qardaşlıq münasibətləri və ortaq milli maraqlar baxımından bu tanınma mənəvi və siyasi cəhətdən əsaslandırıla bilər. Azərbaycan ictimaiyyətində də bu məsələyə müsbət baxılır. Lakin tanınmanın beynəlxalq hüquqda doğura biləcəyi nəticələr də nəzərə alınmalıdır. Hazırda BMT və Avropa İttifaqı Kipr Respublikasını yeganə rəsmi dövlət kimi tanıyır və Şimali Kipri separatçı qurum kimi qəbul edir. Azərbaycanın belə bir addımı beynəlxalq aləmdə diplomatik çətinliklərə səbəb ola bilər.
Digər tərəfdən, Azərbaycan uzun illər ərazi bütövlüyü prinsipi uğrunda mübarizə aparıb. Bu prinsipə sadiqlik göstərmək, xüsusilə Qarabağ məsələsində beynəlxalq dəstəyin qorunması baxımından vacibdir. ŞKTC-nin tanınması bu prinsipin pozulması kimi qiymətləndirilə bilər və Ermənistan tərəfi bu addımı öz təbliğatında istifadə edə bilər. Bununla belə, zamanla bölgədə siyasi nizam dəyişərsə və Türk Dövlətləri Təşkilatı güclənərsə, Azərbaycanın bu istiqamətdə daha sərbəst addım atması mümkün ola bilər. Belə bir şəraitdə tanınma həm mənəvi, həm də strateji baxımdan daha uyğun gələ bilər.
Eyni zamanda, bir neçə türk dövlətinin Kipr Respublikasında səfirlik açması bölgədə diplomatik balansın qorunması baxımından əhəmiyyətlidir. Bu addım həm Kipr Respublikasının rəsmi dövlət kimi tanınmasına hörmət ifadəsidir, həm də regionda tərəf saxlamadan, siyasi neytrallığın qorunmasına yönəlmiş diplomatik jest kimi qiymətləndirilə bilər. Belə səfirliklərin açılması Kipr məsələsində gərginliyi artırmaq əvəzinə, əksinə, tərəflər arasında dialoqu təşviq edə və türk dövlətlərinin həm Kipr Respublikası, həm də Şimali Kiprlə münasibətlərini taraz saxlamaq niyyətini göstərə bilər.
Bu yanaşma bir tərəfdən türk dünyasının birliyini və əməkdaşlığını nümayiş etdirir, digər tərəfdən isə beynəlxalq təzyiqləri minimuma endirir. Beləliklə, diplomatik balans qorunur və gələcəkdə daha geniş dəstək üçün zəmin hazırlanır. Azərbaycanın da bu balanslaşdırılmış siyasətə qoşulması, bir tərəfdən Kipr Respublikası ilə rəsmi münasibətləri qorumaq, digər tərəfdən isə Şimali Kiprə mənəvi və humanitar dəstəyi davam etdirmək imkanını verir. Bu isə həm diplomatik manevr sahəsini genişləndirir, həm də Azərbaycanı beynəlxalq arenada məsuliyyətli və prinsipial aktor kimi göstərir.
Qeyd edək ki, bu gün Azərbaycan Prezidenti Şimali Kipr Türk Cümhuriyyətinin Prezidenti ilə görüşüb. Bu görüş həm iki tərəf arasında münasibətlərin inkişafına dair siyasi mesajdır, həm də Azərbaycanın gələcəkdə ŞKTC ilə əlaqələrini daha da dərinləşdirə biləcəyinin göstəricisi kimi dəyərləndirilə bilər. Bu cür görüşlər diplomatik münasibətlərin mərhələli şəkildə qurulmasının xəbərçisi ola bilər.