vaxtlı-vaxtında oxuyun! Cümə, 2 may 2025
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Barış Manço (1943 - 1999)

«Keçmişini tanımayan bugününü anlaya, sabahını isə qura bilməz»

Barış Manço (1943 - 1999)
TURİZM, NƏQLİYYAT  
“Lufthansa”dan sərt qərar 08:10 | 30 aprel 2025 | Çərşənbə Məqaləyə 103 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

“Lufthansa”dan sərt qərar

Hava yolları şirkəti təyyarədəki satışları ləğv edir

MEHİN

MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ

Ətirlər, siqaretlər, bahalı içkilər, gün eynəkləri... Artıq bu məhsulları “Lufthansa”nın uzun məsafəli reyslərində əldə etmək mümkün olmayacaq. Hava yolları sözçüsü təsdiqlədi ki, şirkət iqtisadi səbəblərə görə təyyarə içində satışlarını ləğv edir. Başqa sözlə, “Lufthansa” artıq əlavə biznesdən heç nə qazanmır, çünki azalan tələb daha yüksək alış xərcləri ilə qarşılaşıb.

Qərar əsas “Lufthansa” brendinə şamil edilir. Satışlar artıq ayrı-ayrı marşrutlar üzrə dayandırılıb və sentyabr ayından etibarən bütün şəbəkə üzrə uçuş zamanı satış olmayacaq. “Lufthansa” artıq bir müddətdir ki, qısamüddətli uçuşlarda heç bir məhsul təklif etmir. Veb-mağazada və hava limanı mağazalarında təkliflər dəyişməz olaraq qalır.

***

Digər Alman aviaşirkətləri “Lufthansa”dan nümunə götürmək istəmirlər. “Tuifly” hava yolları Kanar adaları kimi daha uzun turist uçuşlarında güclü tələbat olduğunu bildirib. Uçuş mağazası səyahət təcrübəsinin vacib hissəsidir. “Condor” da təyyarə içi satışlarını dayandırmaq fikrində deyil. Mənfəətlilik müntəzəm olaraq nəzərdən keçirilir və xüsusilə tətil yerlərində yaxşı satışlar göstərir.

“Lufthansa” həmçinin uzun məsafəli marşrutlar üzrə bütün uçuş xidmətləri üzərində işləyir. Mətbuat katibinin təsdiq etdiyi kimi, bu aydan etibarən “Fox” layihəsində ekonom sinifdə yeni məhsul və proseslər sınaqdan keçirilməyə başlanılıb. Növbəti aylarda daha yüksək qiymətlər gələcək. “Lufthansa” vurğulayır ki, dəqiq nəyin dəyişdiriləcəyi bəlli deyil. Məqsəd pula qənaət etmək deyil, qonaqlara xidmət təcrübəsini yaxşılaşdırmaqdır. Qida və içki çeşidi genişləndiriləcək.