Hindistan təslim oldu
Çin isə Trampın əsas tələbləri ilə razılaşmadı, əksinə ...
16:22 | 1 may 2025 | Cümə axşamı
Məqaləyə 83 dəfə baxılıb
Şriftin ölçüsü
Çin isə Trampın əsas tələbləri ilə razılaşmadı, əksinə ...
Pakistan: “Şərtlərimiz qəbul edilərsə, Əfqanıstan rəhbərliyi ilə danışıqlara hazırıq”
Tramp yenə özünü qabağa verəcəkmi?
Əfqanıstan-Pakistan sərhədində növbəti toqquşma
Lutnik: “Yeni Dehli ilə ticarət anlaşması Rusiyadan neft ticarətinə bağlıdır”
4 mindən çox kənd su altında
Hindistan-İran-Ermənistan yaxınlaşması
Hindistan Mərkəzi Bankı ABŞ istiqrazlarından çəkilir
Yeni Dehli “S-400” HHM sistemi və “Su-30” qırıcıları ilə maraqlanır
Tramp: “Hindistan tarifələri sıfırlamağı təklif etdi”
Ermənistan sülh yolunu tutsa da, Hindistan Azərbaycandan əl çəkmək istəmir...
Hindistan lideri 7 ildən sonra ilk dəfə Çini ziyarət edib
Ermənistan baş naziri 3 ölkə ilə diplomatik münasibətlərə can atır
Pakistan sel fəlakəti yaşandı – 22 ölü
ABŞ Hindistan mallarına tarif tətbiq etdi
Hər iki ölkə iqtisadi əlaqələri gücləndirmək istəyir
Pakistan hava məkanının bir il ərzində bağlı qalacağı təqdirdə Hindistanın “Air India” aviaşirkətinin təxminən 600 milyon dollar əlavə xərclə üzləşəcəyi məlum olub.
Şirkətin daxili memosuna görə, “Air India” bu itkini kompensasiya etmək üçün federal hökumətdən maliyyə dəstəyi istəyib.
Pakistan ötən həftə Kəşmirdə turistlərə hücumdan sonra Hindistan aviaşirkətlərinə hava məkanından istifadəni qadağan edib.
Bu qərar Hindistan daşıyıcıları üçün yanacaq xərclərini artırdı və səyahət vaxtlarını uzatdı. “Air India”, 27 apreldə Mülki Aviasiya Nazirliyinə göndərdiyi məktubda iqtisadi itkiyə uyğun bir “subsidiya modelinin” hazırlanmasını istədi.
***
Şirkət Pakistanın hava məkanı qadağasının hər il 50 milyard rupi və ya təxminən 591 milyon dollar itkiyə səbəb olacağını təxmin edib.
“Təsirə məruz qalan beynəlxalq uçuşlar üçün subsidiya tətbiq oluna bilər. Bu ədalətli seçimdir. Vəziyyət yaxşılaşdıqdan sonra bu dəstək ləğv edilə bilər”, – məktubda deyilir.
“Air India”, artan yanacaq istehlakı və əlavə heyətə ehtiyac səbəbindən bu vəziyyətdən ən çox təsirlənən aviaşirkət olduğunu söyləyib.
Tata Qrupa məxsus şirkət dövlət mülkiyyətindən çıxdıqdan sonra çox milyard dollarlıq restrukturizasiya prosesindən keçib.
Lakin “Boeing” və “Airbus”dan təyyarələrin çatdırılmasında gecikmələr səbəbindən bu proses ləng gedir. Şirkət 2023-2024-cü maliyyə ilində 520 milyon dollar xalis zərər olduğunu bildirdi.