
“Air India” qəzasında yeni şübhə
Fəlakət ikinci pilotun günahı idi?
Fəlakət ikinci pilotun günahı idi?
Hindistanda qəzaya uğrayan “Air India” təyyarəsi tibb işçilərinin yataqxanasına girib
İçərisində 242 nəfərin olduğu “Boeing 787-8 Dreamliner” Londona uçurmuş
Türbülansa düşən “Ryanair” təyyarəsi əyilib, sərnişin kabinəsi dağılıb, 9 nəfər yaralanıb
Milçək dərmanı səpərkən 3 nəfər həyatından oldu
Onlar uzun yol qət edən sərnişinlər üçün də məsləhət deyil
Cənubi Koreyada Hərbi Dəniz Qüvvələrinə məxsus təyyarə qəzaya uğrayıb
20 illiyini qeyd edən şirkət beynəlxalq uçuş biletlərini 1 avroya saldı
Sərnişin təcili çıxış qapısını açmağa çalışdı, təyyarə təcili eniş etdi
FTB işə qarışdı
ABŞ-da kiçik təyyarə yaşayış məntəqəsinə çırpılıb
Əl baqajına əlavə rüsum barədə Avropa Komissiyasına müraciət edildi
Pilot Berlin hava limanına yanğın siqnalı verib
Ekipaj üzvləri həlak oldu
“Lufthansa” təyyarəsində 200 sərnişin 10 dəqiqə pilotsuz uçdu
“Gecikənlər təyyarəyə buraxılmayacaq”
2026-cı ildə bəzi aviaşirkətlər xərcləri azaltmaq üçün yarı oturaq səyahətə keçəcəklər. Sistem təhlükəsizlik testlərindən keçsə də, sosial mediada böyük əks-səda aldı.
Ucuz hava yollarının gündəmində olan yeni sistem sərnişinləri ənənəvi oturacaqların rahatlığından uzaqlaşdıraraq, yüngül mailliklə səyahətə yönəldir. “Skyrider 2.0” adlanan bu yarı uzanmış oturacaqlar 2026-cı ildən etibarən iki saatdan qısa uçuşlarda istifadə üçün nəzərdə tutulub.
Yeni dizayn sayəsində təyyarə tutumunda təxminən yüzdə 20 artım hədəflənir. Bu, aviaşirkətlər üçün gəlirliliyin artması və sərnişinlər üçün daha sərfəli biletlər deməkdir.
***
Bu qeyri-adi oturacaq modeli ilk dəfə 2018-ci ildə Hamburqda keçirilən “Aircraft Interiors” Sərgisində təqdim edilib. İtalyan istehsalçısı “Aviointeriors” 2010-cu ildə oxşar konsepti elan etmişdi, lakin təsdiqləmə prosesində uğursuzluğa düçar oldu.
Yeni versiya təkmilləşdirilmiş material keyfiyyəti, möhkəmləndirilmiş birləşmələr və oturacaqların həm damda, həm də döşəmədə bərkidilməsinə imkan verən şaquli dayaqları ilə əvvəlki dizaynlardan fərqlənir. Bu strukturla təhlükəsizlik testlərindən keçib və lazımi təsdiqləri almağı bacarıb.
***
Yeni sistemin ən diqqət çəkən cəhəti oturacaqlar arasındakı məsafənin əhəmiyyətli dərəcədə azaldılmasıdır. Bu, təyyarədə daha çox sərnişin daşımağa imkan versə də, rahatlıq səviyyəsini xeyli aşağı salır.
Sosial mediada tətbiqə reaksiyalar uçqun kimi böyüyüb. İstifadəçilər arasında “Bu, tamamilə qeyri-insanidir. İnsanları insan kimi daşıyın”, “Onlar tezliklə bizi oksigen maskaları ilə qanadlara birləşdirəcəklər”, “Bu, tam bir kölə gəmisi oturma sistemidir” kimi sərt şərhlər diqqət çəkir.