
Həftədə 48 saatlıq iş
Hökumət sərbəst iş qrafiki ilə yanaşı iş müddətini artırmağı düşünür
Hökumət sərbəst iş qrafiki ilə yanaşı iş müddətini artırmağı düşünür
Almaniya parlamentinin deputatının toxunulmazlığı qaldırıldı
Sağlamlıq riski daşıyan məhsul mağazalardan yığılır
Almaniya dəmiryolu vağzalları Avropanın ən pisləri seçildi
Hansılar təhlükəsiz, hansıları risklidir?
55 min iş məhkəmə tarixini gözləyir
Avropada qatar biletləri təyyarədən 26 dəfə bahadır
Yerli ziyarətçi sayı artıb, əcnəbilərdə isə azalma var
Hava limanlarında tətillər, sığorta problemləri, kadr böhranı və gecikmələr sistemi iflic edir
Uçuş gecikmələri və ləğvlər nəyi göstərir?
Leipzigə məcburi eniş
“Deutsche Bahn” gecikmə rekordu qırır – hər iki qatardan biri vaxtında çatmır
Bahalı qatar, komfort zona, seçimsiz xidmət – bu, ictimai nəqliyyatdırmı?
Merz və Tramp Ağ Evdə bir-birlərinə nə hədiyyə etdilər?
“Deutsche Bahn” ciddi rəqibi var – sürətli, maneəsiz və ehtimal ki, daha ucuz ...
“Deutsche Bahn”ın “DB Navigator” layihəsi məhkəməyə çıxır
Almaniyanın yeni Nəqliyyat Naziri Patrik Şnayder uzun məsafəli qatarların tez-tez gecikmələrini tənqid edib. CDU-nun üzvü olan Şnayder, hazırkı vaxt nisbətindən “məmnun olmadığını” deyib. Şəhərlərarası xidmətlər üçün indiki 60 və ya 65 faiz gecikmə rəqəmlərindən söhbət getmədiyini vurğulayan nazir, “Vaxtında 80 və ya 90 faizdən yuxarı səviyyəyə çata bilsək, çox xoşbəxt olaram”, – deyib.
Nazirin sözlərinə görə, dəmir yolunun digər sahələrində də tədbirlər görülməlidir. “Dəqiqlik bir məqamdır, təmizlik və təhlükəsizlik başqa məqamlardır. Bu sahələrdə irəliləyiş əldə etməliyik”, – Şnayder bildirib.
Nəqliyyat naziri yaxın iki ay ərzində koalisiya sazişində nəzərdə tutulduğu kimi, dövlət şirkətinin yuxarı hissəsində dəyişikliklərlə bağlı qərar vermək istəyir.
“Sistem o qədər mürəkkəb, problem o qədər böyükdür ki, bunu bir qələm zərbəsi ilə edə bilməzsən”, – nazir deyib.