Sosial reklamlar problemlərin profilaktikasıdır
Dünya slnaqdan keçirilən praktika Azərbaycanda niyə tətbiq olunmur?
Xəqani SƏFƏROĞLU
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
Yalan xəbəri ifşa edənlərə inam azalıb
Məlumatın düzgünlüyünə şübhə yaransa belə, jurnalistlərə münasibətdə vəziyyət dəyişmir
-
MEDİA elektron qəzet satacaq
Bəs həmin qəzetləri kim alacaq?
-
“Etika, müəllif hüquqları və jurnalistika”
Jurnalistlər üçün təlimlər başlayıb
-
160 müraciətin 100-ü daxil olunub
40 media resursu cavab gözləyir
-
“Reket”lərin Məşədi İbad fəndi ...
3 üsulla idarə olunan sistem 15 ildir peşəkar formaya salınıb
-
MEDİA saytlara dəstək üçün müsabiqə elan etdi
Sənədlər elektron formada qəbul olunur
-
Hər ay 18 min manat ...
Çap mediasına dəstək müsabiqəsi
-
Jurnalistlərə müjdə
Media mənsubları ipoteka krediti ala biləcək
-
“Heç bir məhdudiyyət yoxdur”
Əhməd İsmayılov: “Bəzi ekspertlər “Media haqqında” qanunla bağlı yanlış müzakirələrə yol açır”
-
Forma və məbləğ təsdiqləndi
Baş nazir jurnalist vəsiqələri ilə bağlı qərar imzaladı
-
Telejurnalistlər üçün təlimlər
“Əl-Cəzirə”nin əməkdaşı nələrdən danışacaq?
-
Prezident mətbuatla bağlı fərman imzaladı
Media Reyestrinin aparılması qaydaları təsdiq olundu
-
Media Reyestrinin aparılması qaydaları
Prezident İlham Əliyev fərman imzaladı
-
Yüz cibdən çıxanlarla ...
...Barmaq sayı qədər olan vicdanlıların fərqi
-
Jurnalistlər bir araya gəldi
Media nümayəndələri 3-cü bina ətrafında müəmmanın aydınlaşmasına çalışır
-
Media islahatları mövzusunda konfrans keçirilib
Agentliyin yenilənmiş veb-saytının təqdimatı olub
KİV-də sosial reklamlar vacib məsələdir. Azərbaycanda hələki mediada sosial reklam işinin təşkili ilə bağlı vəziyyət bərbaddır. Halbuki, bu məsələ mühüm əhəmiyyət kəsb edir.
Avropa ölkələrində sosial reklama dövlətin siyasi idarəetməsinin mühüm detalı kimi baxılır. Sosial reklam cəmiyyətin problemlərinin diaqnostikası və korreksiyasında universal alət sayılır.
Sosial reklamlar özünəməxsus “sosial dərman”, problemlərin profilaktikasıdır. Avropada sosial reklamlarla bağlı müxtəlif qurumlar var.
Məsələn, Britaniyada sosial reklamlar üçün “Mərkəzi informasiya Ofisi” ( COİ) adlı təşkilat mövcuddur. Bu qurum reklam agentlikləri ilə hökumət strukturları arasında kommunikasiyanı koordinasiya edir.
Hökumət tərəfindən Mərkəzə reklam sifariş edilir və bu sifarişin pulu büdcədən ödənilir. Hakimiyyət sosial reklamın pulsuz yayılmasına cəhd etmir. Mərkəz də öz növbəsində hər hansı yüksək qonorar ödəmir. Burada standart bazar qiymətləri əsas götürülür.
Britaniyada dövlət böyük reklamvericidir. Hər il COI reklama 195 milyon funt-sterlinq xərcləyir. Almaniyada da sosial reklam xüsusi diqqət verilir və sosial siyasətin mühüm aləti sayılır.
Dövlət cəmiyyət üçün aktual olan sosial reklamların xərcinin 75 faizini ödəyir.
Almaniyada əsas təşkilat “Alman reklamının Mərkəzi İttifaqı” (ZAV) adlanır. Təşkilatın əsas məqsədi reklam sənayesinin koordinasiyasıdır.
Bu qurum hökumətlə, parlamentlə, icra strukturları ilə daimi təmasdadır. Hökumət müəyyən sosial reklam paketini sifariş verir, Mərkəz bu sifarişi koordinasiya edir və sifarişin bölgüsünü həyata keçirir.
Azərbaycanda da hökumət strukturlarının, iri şirkətlərin, böyük kommersiya qurumlarının kifayət qədər böyük sosial layihələri və proqramları olur...
Amma bunlar KİV-də görünmür.
Bu məsələdə yeni yanaşma vacibdir. Bunun üçün reklam bazarını koordinasiya etmək üçün Reklam –İnformasiya Fondu yaradıla bilər.
MEDİA bu məsələdə koordinator kimi çıxış edə bilər. KİV sahəsində elan edilmiş islahatların əsas yükünü çəkən MEDİA KİV-in intellektual biznes sahəsi olaraq güclü maddi bazasının qurulmasına hədəflənib.
Bu baxımdan MEDİA-ın yön verə biləcəyi Fond hökumətin cəmiyyət üçün vacib saydığı sosial mesajlarını çatdırılması üçün reklam işinin sifarişinin və bölüşdürülməsini təşkil edə bilər.
Heç kimə sirr deyil ki, ölkədə reklam bazarının kasad olması medianı çətin vəziyyətə salır. Belə bərbad reklam bazarı peşəkar KİV-lərin yaranmasına, inkişafına və istedadlı jurnalistlərin yetişməsində ciddi maneədir.
Reklam KİV üçün “oksigen balonu” sayılır.