
Mərkəzi Asiyada riyaziyyat yarışları niyə artır?
“Olimpiadalar insan kapitalının keyfiyyətini yüksəltməklə inkişafa təkan verir”
“Olimpiadalar insan kapitalının keyfiyyətini yüksəltməklə inkişafa təkan verir”
Xəzərin dibi ilə çəkiləcək internet kabeli layihəsinə start verilir
Qəfil peyda olub, öz-özünə yox olan bəlası
Qonşularının müstəqilliyinə məhəl qoymayan Rusiya ondan icazəsiz atılan hər addım “Qərbin sui-qəsdi” kimi dəyərləndirilir
Ərazidəki insanlar sərxoş olub yatırlar
Ölkə başçısı AES tikintisi üçün xalqın razılığını istəyir
İkinci Dünya Müharibəsindən sonra yaşanan ilk kansleri üzüb: “Bizim üçün də ağrılıdır”
“Astana Opera”nın Bakıya qastrolu
İki ölkə arasında diplomatik əlaqələrin 30 illiyi münasibətilə ...
Azərbaycan Prezidenti Qazaxıstanlı həmkarına məktub göndərib
“Ədalətli Qazaxıstan – hamı və hər kəs üçün” şüarıyla ...
Qazaxıstan prezidenti səslərin beşdə birindən çoxunu qazanıb
Vaşinqtonun nəzəri Mərkəzi Asiyadadır
Tokayev hərbi doktrinanı da dəyişdirib
Bu təkcə Rusiyaya deyil, Qərb üçün də arzuolunan deyil
Qazaxıstanda “Lightyear” filmi qadağan edilir
“Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutunun (TBNM) potensialı hələ tam reallaşdırılmayıb”. Bunu USAID-in Qazaxıstandakı rəsmi nümayəndəsi deyib.
Onun sözlərinə görə, Aktaudan Rusiyadan keçməklə Poti limanına qədər daxili marşrutun uzunluğu 1792 kilometr, Trans-Xəzər marşrutu isə 1300 kilometrdir.
“Xəzər dənizinə çıxış Qazaxıstan iqtisadiyyatı, eləcə də Mərkəzi Asiyadan yük tranziti üçün vacibdir. Qazaxıstanın mövqeyi nəzərə alınsa, bu ölkə Xəzər dənizində mühüm tranzit qovşağına çevrilə bilər, amma bunun üçün Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə ilə inteqrasiya olunmuş səmərəli tranzit sisteminin inkişafı vacibdir”, – USAID nümayəndəsi bildirib.
Hazırda bu potensialın tam reallaşmadığını qeyd edən nümayəndə əlavə edib ki, Mərkəzi Asiya ölkələri Trans-Xəzər marşrutunun üstünlüklərini Avropa bazarına çıxmaqda görür.
“Qazaxıstan və Azərbaycan Transxəzər Dəhlizinə başlıca layihə kimi baxırlar, çünki Mərkəzi Asiya yükdaşıma şirkətləri ənənəvi olaraq yüklərin Avropaya daşınması üçün nəqliyyat dəhlizi kimi Rusiyaya etibar ediblər. İndi onlar tarixi İpək Yolu boyunca uzanan alternativ marşrutlar axtarırlar”, – deyə o bildirib.
Onun sözlərinə görə, Mərkəzi Asiya və Qafqaz ölkələri ümumilikdə bu layihəni dəstəkləyib. Qazaxıstan, Azərbaycan, Gürcüstan və Türkmənistan daşımaları asanlaşdırmaq və sürətləndirmək üçün birgə işləyən şirkətlərdən ibarət yeni konsorsiumlar yaradıblar. (Trend.az)