
Le Pen hökmü
Avropa elitaları populistlərə qarşı səfərbər olub?
Avropa elitaları populistlərə qarşı səfərbər olub?
Təqaüdə çıxacaq, yoxsa mübarizəni davam etdirəcək?
Belçika tütün məmulatlarının mağazalarda nümayişini qadağan edir
Dünyada son 35 ildə ilk dəfədir ki, ciddi ideoloji mübarizə gedir
Hitlerin hakimiyyətə gəlməsində Stalinin rolu olub
AB ABŞ-ın tariflərinə güclü cavab verməyə hazırdır
Korrupsiyada təqsirləndirilən fransız liderin Anadolu ilə əlaqələri varmış
Boykot kampaniyasından yayınmaq üçün məhsulların üzərinə istehsal olunduğu ölkənin adı yazılır
Rəqəmsal Xidmətlər Qanununa nəzarət üçün komissiya yaradılıb
İtaliyada yeni doğulan körpə nisbəti rekord həddə düşüb
Yaponiya qeyri-ingilis, qeyri-çin süni intellekt modelləri üçün AB-dən kömək axtarır
Müstəmləkələrdəki qiymətlər Fransanın özündən qat-qat ucuz olacaq
Türkiyə nə qədər qardaşdırsa, Fransa da o qədər düşməndir
Le Pen 4 il həbsə və 5 il siyasi qadağaya məhkum edildi
İronik yüksəliş – qadağa riski populyarlıq gətirdi
Qısamüddətli müqavilələr, qısaldılmış iş saatlarına baxmayaraq iş itkiləri 4,3 milyona çata bilər
Avropa Birliyinin (AB) Baş Məhkəməsi “AdSense” reklam xidmətində bazar üstünlüklərindən sui-istifadə etdiyinə görə Avropa Komissiyasının “Google” texnologiya şirkətinə tətbiq etdiyi 1,49 milyard avro cəriməni ləğv edib.
Mərkəzi ofisi Lüksemburqda olan və AB-nin ən yüksək məhkəməsi olan Avropa Ədalət Məhkəməsinin strukturuna daxil olan Baş Məhkəmə, “Google”un “Alphabet” çətiri altında AB Komissiyasının tətbiq etdiyi cəriməyə qarşı açdığı iddiada qərarını açıqlayıb.
Məhkəmə, AB Komissiyasının 5 il əvvəl “Google”a “AdSense” internet reklam xidmətində bazar üstünlüklərindən sui-istifadə etdiyinə görə tətbiq etdiyi 1,49 milyard avro cəriməni ləğv edib.
Qərarda “Ümumi Məhkəmə Komissiyanın “Google AdSense” ilə bağlı qərarını ləğv etdi”, – yazılıb.
Məhkəmə, Komissiyanın “Google”u təxminən 1,5 milyard avro cərimələdiyi qərarda müqavilə bəndlərinin müddətinin dəyərləndirilməsində səhvlərə yol verildiyinə qərar verdi.
“Google AdSense” veb sayt sahibləri və reklamçılar arasında vasitəçi rolunu oynayır.