
Mərkəz və sola anlaşma mesajı
Ursula von der Leyenin çıxışı Avropa Parlamenti üzvləri tərəfindən birmənalı qarşılanmadı
Ursula von der Leyenin çıxışı Avropa Parlamenti üzvləri tərəfindən birmənalı qarşılanmadı
Von der Leyen Rusiyaya yeni sanksiyalar və Ukrayna üçün kredit planını açıqladı
Əgər Qərb addımlarını sərtləşdirməsə, ...
“Putinə təzyiq etmək üçün Hindistan və Çinə 100% gömrük vergisi tətbiq edin”
AB şərq qanadının təhlükəsizliyini gücləndirməyi planlaşdırır
NATO insidenti hücum kimi dəyərləndirməyib, amma qəsdən törədildiyini düşünür
NATO torpaqlarında Rusiya PUA-ları krizi
Keçmiş mer: “Ən böyük səhvimiz diplomatiyanı yalnız amerikalılara buraxmaqdır”
Sandu: “Bizi Avropa Birliyinə qarşı hibrid hücumlar üçün platformaya çevirmək istəyirlər”
Diplomatik gərginlik artır
Avropalıların çoxu AB-ABŞ ticarət sazişini “aşağılayıcı” hesab edir
Sağçı deputatlar sənayenin, solçular yaşıl enerji tərəfdarlarının yanında
ABŞ və AB-nin yeni sanksiyaları Rusiyanın enerji bazarına məhdud təsir göstərəcək
Polşanın ÜDM-si trilyon dolları aşdı
Mümkün 3 ssenari
.. AB üçün hansı nəticələrə yol aça bilər?
Avropa Birliyinin (AB) Baş Məhkəməsi “AdSense” reklam xidmətində bazar üstünlüklərindən sui-istifadə etdiyinə görə Avropa Komissiyasının “Google” texnologiya şirkətinə tətbiq etdiyi 1,49 milyard avro cəriməni ləğv edib.
Mərkəzi ofisi Lüksemburqda olan və AB-nin ən yüksək məhkəməsi olan Avropa Ədalət Məhkəməsinin strukturuna daxil olan Baş Məhkəmə, “Google”un “Alphabet” çətiri altında AB Komissiyasının tətbiq etdiyi cəriməyə qarşı açdığı iddiada qərarını açıqlayıb.
Məhkəmə, AB Komissiyasının 5 il əvvəl “Google”a “AdSense” internet reklam xidmətində bazar üstünlüklərindən sui-istifadə etdiyinə görə tətbiq etdiyi 1,49 milyard avro cəriməni ləğv edib.
Qərarda “Ümumi Məhkəmə Komissiyanın “Google AdSense” ilə bağlı qərarını ləğv etdi”, – yazılıb.
Məhkəmə, Komissiyanın “Google”u təxminən 1,5 milyard avro cərimələdiyi qərarda müqavilə bəndlərinin müddətinin dəyərləndirilməsində səhvlərə yol verildiyinə qərar verdi.
“Google AdSense” veb sayt sahibləri və reklamçılar arasında vasitəçi rolunu oynayır.