
Almaniyanın “F-35” planı
Avropa müdafiəsi ABŞ-a əmanət edilir?
Avropa müdafiəsi ABŞ-a əmanət edilir?
Vaxt.az təhlil edir: Qərbin illərlə qurduğu texnoloji üstünlük necə əlindən çıxdı?
Avropada keçirilən yeni sorğu ikili mənzərəni üzə çıxardı
Brüssel Trampın təhdid etdiyi 50 əvəzinə 10 faizlik tariflə qarşılaşa bilər
Minlərlə “Mercedes-Benz” geri çağırıldı
Üzv ölkələr Avropa Parlamentinin təsdiqlədiyi qərarı ilin sonuna qədər ratifikasiya etməlidir
Fransa müxalifətinin lideri siyasi qadağa qərarından Avropa İnsan Haqları Məhkəməsinə şikayət edir
“Avropa yaxşı bir razılaşmaya yaxınlaşır”
Şirkət birliyi məhkəməyə verir
Avropa Birliyi ABŞ ilə ticarət razılaşmasına yaxınlaşır
AB rəsmiləri bu ay Pekin administrasiyasının nümayəndələri ilə görüş keçirəcək
Hollandiyadan indiyə qədərki ən ağır miqrasiya qaydası
Tenderlərdən uzaqlaşdırıldı
Dünya istiləşir, amma almanlar ekoloji şüurlarını itirirlər
Parkinq ödəmələrindən qaçmaq üçün nömrənizi gizlədənlərə qarşı bir avtomobilin qiyməti cərimə
Anbarlara kritik minerallar ehtiyatı yığılacaq
Alman Avtomobil Assosiasiyasının (VDA) prezidenti Hildeqard Müller açıqlamasında ABŞ prezidenti Donald Trampın ABŞ-da istehsal olunmayan avtomobillərə tətbiq etdiyi 25 faiz idxal vergisini dəyərləndirib. Müller ABŞ-dan avtomobil idxalına tətbiq edilən yeni rüsumun iqtisadi nəticələri barədə xəbərdarlıq edib və Avropa Birliyi (AB) rəhbərliyini bu məsələ ilə bağlı təcili danışıqlara çağırıb.
Müller, aprelin əvvəlində qüvvəyə minməsi planlaşdırılan tariflərin həm şirkətlər, həm də avtomobil sənayesinin bir-birilə əlaqəli tədarük zəncirləri üçün əhəmiyyətli bir yük yaratdığını və eyni zamanda ABŞ istehlakçılar üçün mənfi nəticələrə səbəb olacağını deyib.
“Bu, son nəticədə hər iki tərəfin böyüməsinə və rifahına mənfi təsir göstərəcək”, –Müller deyib.
Müller əlavə rüsumların AB-nin ABŞ-a ixracına əhəmiyyətli dərəcədə mənfi təsir göstərəcəyini bildirirək, bunun ABŞ iqtisadiyyatına da birbaşa təsir edəcəyini qeyd edib.
Müller Transatlantik Tərəfdaşlıq və azad və ədalətli ticarətin hər iki tərəf üçün böyük iqtisadi əhəmiyyət daşıdığını ifadə edərək, “Tərəfdaşlıq Atlantik okeanının hər iki tərəfində böyümə, rifah və məşğulluğun təminatıdır”, – deyib.
Müller, ABŞ və AB arasında ikitərəfli razılaşmaya dair dərhal danışıqlara çağırıb və bunun avtomobil məhsulları üçün müxtəlif tarif və qeyri-tarif maneələrinin müzakirəsi üçün bir forum təmin edəcəyini və daha balanslı bir yanaşmaya səbəb ola biləcəyini söyləyib.
Şirkətlərin 86 faizi bu tariflərdən təsirlənəcək. VDA-ya görə, orta ölçülü Alman avtomobil şirkətlərinin 86 faizi ABŞ-ın bir çox ölkə və bölgələrə tətbiq etdiyi tariflərin onlara da təsir edəcəyini düşünür.
Assosiasiyanın məlumatlarına görə, Almaniyanın avtomobil sənayesinin ABŞ-da təxminən 138.000 işçisi çalışır. Onlardan 48 mini avtomobil istehsalçılarında, 90 mini isə alman təchizatçılarında işləyir.
Alman istehsalçıları keçən il ABŞ-da 844 000-dən çox avtomobil istehsal ediblər ki, bunun da təxminən yarısı bütün dünyaya ixrac edilib. Almaniyanın avtomobil sənayesinin ən çox ixrac etdiyi ölkə ABŞ-dır.
VDA məlumatlarına görə, 2023-cü ildə Almaniyadan ABŞ-a təxminən 400 min avtomobil ixrac edilib. Trampın yeni tarifləri aprelin 2-də qüvvəyə minəcək.
Tramp sözügedən tariflərin aprelin 2-dən qüvvəyə minəcəyini, ABŞ-da istehsal olunan avtomobillərə heç bir tarif tətbiq edilməyəcəyini bildirib. Ağ Ev rəsmisi Uill Çarf, Trampın imzalaması üçün sərəncamı təqdim edərkən, bunun avtomobil tarifləri vasitəsilə ABŞ-ın illik 100 milyard dollardan çox gəlir əldə edəcəyinin gözlənildiyini söylədi.
Ağ Evin paylaşdığı məlumata görə, amerikalılar 2024-cü ildə təxminən 16 milyon avtomobil alacaq ki, bunun da 50 faizi xaricdən gətirilən avtomobillər olacaq.
Bundan əlavə, ABŞ-ın avtomobil hissələri ticarət kəsirinin 2024-cü ildə 93,5 milyard dollara çatacağı proqnozlaşdırılır. Digər tərəfdən, Amerika və xarici firmalar da daxil olmaqla, ABŞ-da avtomobil və ehtiyat hissələri sənayesində təxminən bir milyon insanın məşğul olduğu qeyd edilib.
Bildirilib ki, keçən il avtomobil hissələri istehsalında təxminən 553 min 300 nəfər çalışırdı və bu rəqəm 2000-ci ildən bu yana 34 faiz azalıb. ABŞ-ın “Bernstein” araşdırma firmasının məlumatına görə, ABŞ-da satılan bütün avtomobillərin təxminən yarısı və bu ölkədə yığılan komponentlərin təxminən 60 faizi xaricdən gətirilir.