
Romanın körpüsü
İtaliya Avropa və ABŞ arasında yeni münasibətlərin təməlini qoyur
İtaliya Avropa və ABŞ arasında yeni münasibətlərin təməlini qoyur
NATO üzvləri təhlükə hissləri artdıqca müdafiəyə nə qədər pul xərcləyirlər?
Görəsən, ağbirçək Zurabişvili nə işlə məşğuldur?
Almaniya hökumətindən qlobal ticarətdə “tarif müharibəsi” xəbərdarlığı
”ABŞ Ukrayna ilə 19-cu əsrdəki koloniyası kimi davranır”
Konstitusiya Məhkəməsinin qərarı Fransa sağçıları liderinin prezident seçkilərinə qatılmasına mane ola bilər
ABŞ-ın avtomobil tarifləri AB-ni hərəkətə keçirməyə təşviq edir
ABŞ və Rusiya “Şimal axını”nı yenidən açmağı planlaşdırır
NATO Avropa və ABŞ-a xəbərdarlıq edir: “Təkbaşına hərəkət etməyin vaxtı deyil”
AB ABŞ-ın 25 faizlik gömrük rüsumu tətbiq etməsinə reaksiya verdi
ABŞ-ın yeni tarifləri AB və Çini bir-birinə yaxınlaşdırır
Birlik ölkələri əhalidən təcili ehtiyac ləvazimatları və qida ehtiyatı yıxmağı xahiş edib
Həmrəylik mesajı verən ifrat sağçılar köhnə kəndə yeni adət gətirmək istəyib
AB və ABŞ arasında “sürətli danışıqlar” çağırışı
AfD keçirilən sorğuda səslərini artıraraq 23,5 faizə çatdırıb
Konservləşdirilmiş tuna balıqlarında yüksək səviyyədə civə aşkarlanıb
Alman Avtomobil Assosiasiyasının (VDA) prezidenti Hildeqard Müller açıqlamasında ABŞ prezidenti Donald Trampın ABŞ-da istehsal olunmayan avtomobillərə tətbiq etdiyi 25 faiz idxal vergisini dəyərləndirib. Müller ABŞ-dan avtomobil idxalına tətbiq edilən yeni rüsumun iqtisadi nəticələri barədə xəbərdarlıq edib və Avropa Birliyi (AB) rəhbərliyini bu məsələ ilə bağlı təcili danışıqlara çağırıb.
Müller, aprelin əvvəlində qüvvəyə minməsi planlaşdırılan tariflərin həm şirkətlər, həm də avtomobil sənayesinin bir-birilə əlaqəli tədarük zəncirləri üçün əhəmiyyətli bir yük yaratdığını və eyni zamanda ABŞ istehlakçılar üçün mənfi nəticələrə səbəb olacağını deyib.
“Bu, son nəticədə hər iki tərəfin böyüməsinə və rifahına mənfi təsir göstərəcək”, –Müller deyib.
Müller əlavə rüsumların AB-nin ABŞ-a ixracına əhəmiyyətli dərəcədə mənfi təsir göstərəcəyini bildirirək, bunun ABŞ iqtisadiyyatına da birbaşa təsir edəcəyini qeyd edib.
Müller Transatlantik Tərəfdaşlıq və azad və ədalətli ticarətin hər iki tərəf üçün böyük iqtisadi əhəmiyyət daşıdığını ifadə edərək, “Tərəfdaşlıq Atlantik okeanının hər iki tərəfində böyümə, rifah və məşğulluğun təminatıdır”, – deyib.
Müller, ABŞ və AB arasında ikitərəfli razılaşmaya dair dərhal danışıqlara çağırıb və bunun avtomobil məhsulları üçün müxtəlif tarif və qeyri-tarif maneələrinin müzakirəsi üçün bir forum təmin edəcəyini və daha balanslı bir yanaşmaya səbəb ola biləcəyini söyləyib.
Şirkətlərin 86 faizi bu tariflərdən təsirlənəcək. VDA-ya görə, orta ölçülü Alman avtomobil şirkətlərinin 86 faizi ABŞ-ın bir çox ölkə və bölgələrə tətbiq etdiyi tariflərin onlara da təsir edəcəyini düşünür.
Assosiasiyanın məlumatlarına görə, Almaniyanın avtomobil sənayesinin ABŞ-da təxminən 138.000 işçisi çalışır. Onlardan 48 mini avtomobil istehsalçılarında, 90 mini isə alman təchizatçılarında işləyir.
Alman istehsalçıları keçən il ABŞ-da 844 000-dən çox avtomobil istehsal ediblər ki, bunun da təxminən yarısı bütün dünyaya ixrac edilib. Almaniyanın avtomobil sənayesinin ən çox ixrac etdiyi ölkə ABŞ-dır.
VDA məlumatlarına görə, 2023-cü ildə Almaniyadan ABŞ-a təxminən 400 min avtomobil ixrac edilib. Trampın yeni tarifləri aprelin 2-də qüvvəyə minəcək.
Tramp sözügedən tariflərin aprelin 2-dən qüvvəyə minəcəyini, ABŞ-da istehsal olunan avtomobillərə heç bir tarif tətbiq edilməyəcəyini bildirib. Ağ Ev rəsmisi Uill Çarf, Trampın imzalaması üçün sərəncamı təqdim edərkən, bunun avtomobil tarifləri vasitəsilə ABŞ-ın illik 100 milyard dollardan çox gəlir əldə edəcəyinin gözlənildiyini söylədi.
Ağ Evin paylaşdığı məlumata görə, amerikalılar 2024-cü ildə təxminən 16 milyon avtomobil alacaq ki, bunun da 50 faizi xaricdən gətirilən avtomobillər olacaq.
Bundan əlavə, ABŞ-ın avtomobil hissələri ticarət kəsirinin 2024-cü ildə 93,5 milyard dollara çatacağı proqnozlaşdırılır. Digər tərəfdən, Amerika və xarici firmalar da daxil olmaqla, ABŞ-da avtomobil və ehtiyat hissələri sənayesində təxminən bir milyon insanın məşğul olduğu qeyd edilib.
Bildirilib ki, keçən il avtomobil hissələri istehsalında təxminən 553 min 300 nəfər çalışırdı və bu rəqəm 2000-ci ildən bu yana 34 faiz azalıb. ABŞ-ın “Bernstein” araşdırma firmasının məlumatına görə, ABŞ-da satılan bütün avtomobillərin təxminən yarısı və bu ölkədə yığılan komponentlərin təxminən 60 faizi xaricdən gətirilir.