
Uçuşdan sonra isti duş təhlükəlidir
Qan dövranında problemlər yarana bilər
Qan dövranında problemlər yarana bilər
Uçuş dayanmayanda ayağa qalxan sərnişinlərə cəza
II Dünya müharibəsinin ən bahalı silahı
Bəxşişlər artır, cəzalar sərtləşir
Avropada qatar biletləri təyyarədən 26 dəfə bahadır
Yerli ziyarətçi sayı artıb, əcnəbilərdə isə azalma var
Uçuş zamanı uzanan təyyarə istismardan niyə çıxarıldı
Təyyarənin endirə bilən təcrübəli pilot faciənin qarşısını aldı
... Sosial şəbəkədə etirazlar yağdı
Sərxoş sərnişin qandaldan xilas oldu, təyyarə təcili eniş etdi
“EasyJet” pilotunu tanıyan sərnişinlər hava yollarına şikayət etdi
Hava limanlarında tətillər, sığorta problemləri, kadr böhranı və gecikmələr sistemi iflic edir
Uçuş gecikmələri və ləğvlər nəyi göstərir?
“F-2A”nın pilotu xilas edildi
ABŞ-da yüzlərlə təyyarənin gecikməsi, onlarla reysin ləğvi minlərlə sərnişinə təsir etdi
Qəzada 4 nəfər öldü
Gələcək illərdə Frankfurtdan daha çox təyyarə qalxacaq. Buna nail olmaq üçün uçuş marşrutlarında dəyişikliklər planlaşdırılır. Lakin bu, mübahisələri də gündəmə gətirib.
Hava limanı operatoru Fraport və Alman Hava Nəzarəti (DFS), Frankfurt Hava Limanının uçuş marşrutlarında dəyişiklik etmək niyyətindədirlər. Almaniyanın ən böyük hava limanında uçuş sayının artacağı gözlənilir və gələcəkdə daha çox təyyarə şimal-qərb istiqamətində qalxacaq.
Rheinland-Pfalz əyalətinin Ətraf Mühit və Nəqliyyat naziri Katrin Eder bu planları sərt tənqid edir. Yaşıllar Partiyasından olan Eder bildirib ki, Frankfurt Hava Limanında uçuş marşrutları ilə bağlı planlar, şimal-qərb zolağının genişləndirilməsi zamanı verilən bütün vədlərin pozulması deməkdir. O, əvvəlcə təyyarə səs-küyündən təsirlənən Mainz şəhərinin nəqliyyat üzrə bələdiyyə üzvü olub.
***
“2011-ci ildə fəaliyyətə başlayan şimal-qərb zolağının tikintisi ilə bağlı əvvəlki razılaşmalara əsasən, uçuş marşrutları mümkün qədər yaşayış yerlərinin arasından keçirilməli idi”, – deyə Eder qeyd edib. O əlavə edib ki, “İndi birdən-birə 700 min uçuş hərəkətinin həcminə çatmaq mümkün olmadığı deyilir və həmin vaxt verilən vədlər artıq qüvvədə deyil”.
Nazir yeni marşrutların Mainz sakinləri, xüsusilə də şəhərin sıx məhəllələrində yaşayanlar üçün çox ciddi səs-küy problemləri yaradacağından narahatdır. O, “burada geri addım atılması məni çox təəccübləndirdi”, – deyə bildirib. Katrin Eder 10 il Uçuş Səs-Küyü Komissiyasının sədr müavini olub və bu vəziyyət onu həqiqətən təəccübləndirib.
Uçuş səs-küyü komissiyası da Fraport və DFS tərəfindən təqdim olunan idarəetmə konseptini hazırkı vəziyyətdə qəbul etmir. Hessen Əmək Nazirliyi SPD-dən olan Kaveh Mənsuri, iyunun sonunda Viesbaden şəhərində keçirilən əyalət parlamentinin iqtisadi komitəsində konseptin qiymətləndirilməsi üçün təxmini qalxma və eniş məlumatlarının çatışmadığını bildirib. Bu məlumatlar Fraportdan tələb olunub və 2025-ci ilin sonunadək gözlənilir.