
Təyyarə biletlərinə əlavə vergi gəlir
Avropadakı qiymətlərdə 120 avroya qədər artım gözlənilir
Avropadakı qiymətlərdə 120 avroya qədər artım gözlənilir
Toqquşmaya cəmi 60 metr qalmışdı
Leipzigə məcburi eniş
AB və ölkə daxili uçuşların qiyməti qalxıb, qitə xaricinə səfərlər ucuzlaşıb
Avropalı sərnişinlərə yalnız kiçik çantaya icazə veriləcək
“E-6B Mercury” Atlantik okeanı üzərindən uçurmuş
Təyyarənin mühərrikinə sovruldu
Frankfurtda avtomobillin elektron skuterlə toqquşması faciəyə səbəb oldu
Sərnişinlər qanaddan üstünə atılıb qaçdılar
1100-dən çox reys ləğv edilib
20 faiz və ya 4 litr
Sərnişinin telefonuna gələn mesaj təyyarəni təcili eniş etməyə məcbur etdi
Tətil səbəbindən bəzi uçuşlar təxirə salınıb
Təyyarəmizi vurmaq əmrini rus ordusunun zabiti Dmitri Paladiçuk verib
İndoneziyalı pilotlar fəlakətin qarşısını aldı
Hindistandakı qəza ilə bağlı araşdırma genişlənir
Gələcək illərdə Frankfurtdan daha çox təyyarə qalxacaq. Buna nail olmaq üçün uçuş marşrutlarında dəyişikliklər planlaşdırılır. Lakin bu, mübahisələri də gündəmə gətirib.
Hava limanı operatoru Fraport və Alman Hava Nəzarəti (DFS), Frankfurt Hava Limanının uçuş marşrutlarında dəyişiklik etmək niyyətindədirlər. Almaniyanın ən böyük hava limanında uçuş sayının artacağı gözlənilir və gələcəkdə daha çox təyyarə şimal-qərb istiqamətində qalxacaq.
Rheinland-Pfalz əyalətinin Ətraf Mühit və Nəqliyyat naziri Katrin Eder bu planları sərt tənqid edir. Yaşıllar Partiyasından olan Eder bildirib ki, Frankfurt Hava Limanında uçuş marşrutları ilə bağlı planlar, şimal-qərb zolağının genişləndirilməsi zamanı verilən bütün vədlərin pozulması deməkdir. O, əvvəlcə təyyarə səs-küyündən təsirlənən Mainz şəhərinin nəqliyyat üzrə bələdiyyə üzvü olub.
***
“2011-ci ildə fəaliyyətə başlayan şimal-qərb zolağının tikintisi ilə bağlı əvvəlki razılaşmalara əsasən, uçuş marşrutları mümkün qədər yaşayış yerlərinin arasından keçirilməli idi”, – deyə Eder qeyd edib. O əlavə edib ki, “İndi birdən-birə 700 min uçuş hərəkətinin həcminə çatmaq mümkün olmadığı deyilir və həmin vaxt verilən vədlər artıq qüvvədə deyil”.
Nazir yeni marşrutların Mainz sakinləri, xüsusilə də şəhərin sıx məhəllələrində yaşayanlar üçün çox ciddi səs-küy problemləri yaradacağından narahatdır. O, “burada geri addım atılması məni çox təəccübləndirdi”, – deyə bildirib. Katrin Eder 10 il Uçuş Səs-Küyü Komissiyasının sədr müavini olub və bu vəziyyət onu həqiqətən təəccübləndirib.
Uçuş səs-küyü komissiyası da Fraport və DFS tərəfindən təqdim olunan idarəetmə konseptini hazırkı vəziyyətdə qəbul etmir. Hessen Əmək Nazirliyi SPD-dən olan Kaveh Mənsuri, iyunun sonunda Viesbaden şəhərində keçirilən əyalət parlamentinin iqtisadi komitəsində konseptin qiymətləndirilməsi üçün təxmini qalxma və eniş məlumatlarının çatışmadığını bildirib. Bu məlumatlar Fraportdan tələb olunub və 2025-ci ilin sonunadək gözlənilir.