
Tıxac probleminin çarəsi – tramvay?
Alternativ xidmətlərə ehtiyac yaranıb
Alternativ xidmətlərə ehtiyac yaranıb
Sutkada 12 saat sükan arxasında sürücü də insandır və onun da səbrinin həddi var
Sizin, mənim, hamımızın görüb deyə bilmədiklərimiz
Yaxud arvadların kişilərə göz verib, işıq vermədiyi məkan
“Formula 1”lə bağlı istiqamətini dəyişən avtobuslar əvvəlki rejimə qayıdır
Camaatın tapa bilmədiyini alverçi haradan alır?
Ölən var
Baş Prokurorluq gülləbaran xəbərini təkzib etdi
Mənəvi-əxlaqi dəyərlərimizin qorunması
«Dağıdaram buranı heç kim mənə xod eləyə bilməz»
«Potensial sərnişin»in potensial cinayətkar davranışı
MR rəsmiləri ehtiyat hissələrinin satışındakı qiymət artımını bəhanə edir
Bakı-Sumqayıt yolundakı qətliamdan dərs çıxaran olmadı?
Elton Məmmədovun 80 milyon dollarlıq mülkünü kim aldı?
Bakıda avtobus terrorunun yeni qurbanları: bu əhvalatın sonu görünmür, yaxud …
«PAZ»ın arxasında tabutu çıxarmaq üçün qapı da var
«Bu məsələ ilə bağlı cəmiyyətdə lazımsız ajiotaj yaranıb. Buna səbəb Nəqliyyat Nazirliyinin mətbuat katibi Namiq Həsənovun bir müddət əvvəl verdiyi açıqlama oldu. Açıqlama ondan ibarət idi ki, tıxacların qarşısını almaq üçün rayonlardan gələn avtomobillərin paytaxta girişini qadağan etmək ideyası var, yəni nazirlik bu məsələni götür-qoy edir».
Bu barədə Modern.az-a ekspert Ərşad Hüseynov rayondan gələn avtomobillərin paytaxta buraxılmayacağı haqda məsələsini şərh edərkən deyib.
Ekspert hesab edir ki, bu məsələ ilə bağlı hər hansı qadağadan söhbət gedə bilməz. «Bu, məntiqsizlikdir. Bununla bağlı qanun qəbul edilsə belə, onun icrası mümkün olmayacaq. Konstitusiyada yazılıb ki, hər bir vətəndaşın ölkə daxilində, hətta planet miqyasında yerdəyişmə etmək haqqı var. Paytaxta girişə qadağa qoyulmasına gəldikdə, bu düzgün deyil».
Ə. Hüseynovun sözlərinə görə, belə bir qadağa tətbiq ediləcəyi təqdirdə həm korrupsiya, həm də narazılıqlar artacaq: «Şəhərin girişinə post qoyulacaq ki, rayon maşınları şəhərə buraxılmasın, bir də görəcəyik əllər ciblərdədir...»
Ekspert rayondan gələn sürücülərin təcrübəsizliyinin iddia olunması ilə də razılaşmır: «İnsanların sürücülük səviyyəsi kənddə və şəhərdə yaşaması ilə ölçülmür. Ən yaxşı halda dünya təcrübəsindən yararlanmaq olar. Nyu-Yorkda, Cakartada, Türkiyədə şəhərə gələn avtomobilləri məntiqli şəkildə məhdudlaşdırırlar. Yəni şəhərin girəcəyində nəqliyyat qovşaqları yaradılıb. Həmin əraziyə daxil olanlar avtomobillərini orada saxlayaraq ictimai nəqliyyat vasitəsilə yoluna davam edir. Bakıda 1000-ə yaxın küçə var, bütün nəqliyyat yükü isə 50 küçənin üzərinə düşür. Tıxac olması normaldır. Yerdə qalan 950 küçə ya qanunsuz zəbt olunub, ya da «kolxoz tarlası» kimidir. Belə olan halda tıxac da olacaq, qəzalar da».