
AB-də fikir ayrılığı
Vahid Avropa ordusu – mif, yoxsa reallıq?
Vahid Avropa ordusu – mif, yoxsa reallıq?
Birbok vəzifəni tərk etməzdən əvvəl 3 təyyarə əfqanın ölkəyə girişini təsdiqlədi
AB yeni dünya nizamı ilə bağlı xəbərdarlıq edir
Slovakiyanın AB-yə Rusiya bəyanatı
Makron hökuməti rəsmən pul dilənir
Çin Avropaya yaxınlaşmaq üçün addımlar atır, lakin AB liderlər ehtiyatlı davranır
Ən zəngin amerikalılar ən kasıb avropalılardan tez ölür
Qiymətlər 120 min avrodan başlayır
İngiltərə ət-süd məhsullarına qadağa qoydu, Avstriya sərhədlərini tamamilə bağladı
... Avropada məcburi hərbi xidmət gündəmə gəlir
Yaxud Avropa Şurasında qorxu və ikiüzlülük
Brüssel Vaşinqtonla ilə tarif danışıqları ərəfəsində
Polad və alüminium tarifləri dayandırılır
“Tanrıya şükür ki, Avropa 25 il əvvəl avronu yaratdı”
... Yaxud von der Leyen nə Musa peyğəmbərdir, nə də sehrli əsası var
AB-nin ABŞ-a qarşı cavab tarifləri üç mərhələdə həyata keçiriləcək
Avropa Birliyi (AB) Komissiyasının sədri Ursula von der Leyen Brüsseldə keçirilən Avropa avtomobil sənayesinin gələcəyi ilə bağlı strateji dialoq toplantısından sonra mətbuata açıqlama verib. Von der Leyen batareya istehsalçılarına birbaşa dəstək verəcəklərini, batareya elementləri və komponentləri ilə əlaqədar Avropa şərtlərini tədricən tətbiq edəcəklərini deyib.
Avropanın avtomobil sənayesindəki istehsal və təchizatda böyük bir irəliləyişə ehtiyacı olduğunu bildirən von der Leyen, bu sahədə qlobal rəqabətin olduğunu və tez hərəkət etmələri lazım olduğunu izah etdi.
Von der Leyen, müxtəlif şirkətlərin resurslarını birləşdirəcək və sürücüsüz avtomobil istehsalı ümumi işə dəstək üçün “sənaye alyansı” quracaqlarını söyləyib.
Şirkətlərin proqram təminatı, çiplər və sürücüsüz avtomobil texnologiyalarının inkişaf etdirəcəyini izah edən von der Leyen, AB tərəfinin sınaq və quraşdırma qaydalarını təkmilləşdirəcəyini və bunun üçün geniş miqyaslı sınaqların başlamasına kömək edəcəyini bildirdi.
“Məqsədimiz çox aydındır. Biz sürücüsüz avtomobil vasitələrini Avropa yollarına daha tez gətirməliyik”, - von der Leyen bildirib.
Yığıncaqda təmiz mobilliyə keçidi də müzakirə edən von der Leyen, “Avtomobil sənayesinin karbon tullantıları baxımından daha çox çeviklik tələbi var”, – deyib.
Von der Leyen, sürücüsüz avtomobilə keçiddə balansa və sahəyə girənlərin əvvəlcə proqnozlaşdırılmasına ehtiyac olduğunu söyləyib, bu da razılaşdırılmış hədəflərə sadiq qalmaq deməkdir.
***
Karbon tullantılarının xüsusilə 2025-ci il hədəfləri və uyğunsuzluğa görə cəzalarla maraqlandığını xatırladan von der Leyen, “Bunu balanslaşdırılmış şəkildə həll etmək üçün bu ay Karbon Standartları Direktivinə diqqəti artıran düzəliş təklif edəcəyəm. Burada, illik uyğunluq əvəzinə şirkətlərə üç il vaxt veriləcək. Hədəflər eyni olaraq qalacaq. Ancaq sənaye üçün daha çox yer veriləcək”, – deyib.
Von der Leyen, Avropa avtomobil tədarük zəncirlərinin, xüsusən də akkumulyatorlar sahəsində daha möhkəm və davamlı olması lazım olduğunu söyləyərək, “Burada bir problemlə üzləşirik. Çünki öz istehsalımız genişlənmə prosesində olsa da, idxal olunan akkumulyatorların ucuzlaşdığını görürük. Bununla belə, biz yeni asılılıqları ödəyə bilmirik. Buna görə də biz Avropa Birliyinin batareya komponentlərinə tələbləri birbaşa olaraq təqdim edəcəyik”, – deyib.